Side 2 af 6 FørsteFørste 1234 ... SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 54
    asier
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af toyota-martin
    giv dog i det mindste lidt tid, det er vel for pokker det mindste vi kan forlange!
    Se det er sgu information jeg kan bruge til noget!!!

Rart at hoere at der bliver kigget paa det.

En officiel meddelse fra travian teamet tidligere havde sgu vaeret rart!

At i behoever tid til dette, er helt fint med mig... Saa laenge jeg foeler mig sikker paa at det bliver taget alvorligt, og der arbejdes med det, saa kan jeg godt vaebne mig med taalmodighed.

/ASIER - Som stadig synes at travian.dk har et enormt problem at loese!

Snogard
    Guest

Standard

giv dog i det mindste lidt tid, det er vel for pokker det mindste vi kan forlange!
    Tid.. Undskyld mig. Men hvor længe har cropfinder eksisteret?

Snyd er jo ikke noget nyt. Men der bliver jo bare ikke taget hånd om det fra TR-teamet.

Bemærk
    Dette er ikke et angreb på nogen konkrete MH eller Admin på DK. Men mod TR-teamet som sidder på udviklingen.

black label
    Guest

Standard

Som Toyota_Martin skrev, så skrev han af egen personlig mening og ikke som moderator m.m.

Jeg troede godt nok, at folk kunne tænke lidt selv, og regne ud, at sådan en sag løses ikke bare på et døgn. Er helt sikker på, at Travian-teamet ser på sagen, som de gør med alle andre sager, hvor regler muligvis er blevet brudt.

toyota-martin
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Snogard
    Tid.. Undskyld mig. Men hvor længe har cropfinder eksisteret?

Snyd er jo ikke noget nyt. Men der bliver jo bare ikke taget hånd om det fra TR-teamet.

Bemærk
    Dette er ikke et angreb på nogen konkrete MH eller Admin på DK. Men mod TR-teamet som sidder på udviklingen.
    korrekt..

og hvor mange gange har travian teamet ikke forsøgt at få cropfinder lukket.. travian forsøger skam men kan intet gøre mod det..

cropfinder bruger så vidt jeg ved en fil (map.sql eller sådan noget) som de ikke kan spærre af for og derfor ikke forhindre, dog vil jeg ikke hænges på det for jeg kan ikke huske det med sikkerhed

asier
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af black label
    Citat Oprindeligt Skrevet af asier

Som Toyota_Martin skrev, så skrev han af egen personlig mening og ikke som moderator m.m.

Jeg troede godt nok, at folk kunne tænke lidt selv, og regne ud, at sådan en sag løses ikke bare på et døgn. Er helt sikker på, at Travian-teamet ser på sagen, som de gør med alle andre sager, hvor regler muligvis er blevet brudt.
    En officiel post i retning nedenstaaende havde da vaeret rart:

"Travian.dk teamet ser med stor alvor paa den opstaaede situation, og vil arbejde haardt paa at der bliver ryddet op i eventuel snyd, bedrag og korruption, saa travian spillet kan blive renset for denne slags mistanker.

Vi beder dog spillerne om at have lidt taalmodighed, da en saadan efterforskning tager tid.

Vh
    Travian.dk teamet"

Istedet valgte Travian teamet helt uafhaengigt af hinanden at enten:
    1. Fjerne og skjule oplysninger
    2. Benaegte for at redde eget skind
    3. Forholde sig tavs

Havde man dog bare set et Travian team, der imoedekom problemet istedet, ville de da have sendt MEGET bedre signaler.

Problemet forsvinder jo ikke, bare fordi man fjerner oplysninger fra Forum (Og her taenker jeg altsaa ikke kun paa navne).

Travian teamet lever efter udsagnet:

Ude af syne - ude af sind

Men saadan fungerer verden ikke.

Naa - Men det var faktisk ikke Travian-teamet jeg ville diskutere (De kaemper haardt nok allerede som det er), det var de noedvendige konsekvenser af den nuvaerende situation...

Det jeg vil diskutere er nogle tiltag der skal goere, at Travian igen er vaerd at spille.

/ASIER

Svend Tve
    Guest

Standard

asier du skal huske at skelne mellem de danske medarbejdere og dem i tyskland.

ellers bliver dine indlæg noget forvirrende at læse.

black label
    Guest

Standard Re: Tag en dyb indaanding....

Sådan som jeg ser på sagen, så har "anklageren" selv ødelagt det lidt for ham/hende selv allerede fra starten af. Her skulle vedkommende have gået til admin og ikke MH, hvis man mener at de er korrupte, med de såkaldte beviser, hvis man må kalde dem det.

Men i stedet for gik man public.

Jeg ser denne her sag, som alle andre sager, hvor der er et mulig brud på reglerne, og det er så en opgave for MH/Admin at se nærmere på, om de så kan straffe vedkommende.

asier
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Svend Tve
    asier du skal huske at skelne mellem de danske medarbejdere og dem i tyskland.

ellers bliver dine indlæg noget forvirrende at læse.
    ja - ok... det kan jeg godt se.

Men som udenforstaaende, er det ikke helt let at se, praecis hvor graensen mellem de danske medarbejdere og de tyske program udviklere gaar. Men det kan vaere mig der ikke har fulgt ordentligt med der.

Men for lige endnu engang, at fremhaeve mine vigtige pointer - hvis der skulle vaere opstaaet tvivl.

1. Jeg har ikke et egentligt offer jeg forsoeger at faa ram paa (hverken pa server 2 eller blandt moderatorer og MH's). Saa hvis nogen foeler sig personligt ramt, er det ikke tilsigtet.

2. Det jeg soeger, er en serioes haandtering af det jeg virkeligt mener er et stort problem i Travian. Efter min overbevisning er dette problem en "sygdom" som truer folks fremtidige lyst til travian. Ihvertfald er min travian-lyst daempet i disse dage!!!

3. Jeg oensker at der, i den danske del af Travian, startes en diskussion og overvejes/udvikles en model, saa der ikke i fremtiden kan saettes spoergsmaalstegn ved moderatores og Multihunteres tilhoersforhold og professionalisme... Hvis man ikke 100% kan stole paa "politiet" og retssikkerheden, vil folk naeppe fortsaette med at spille. Alene det faktum at man kan saette spoergsmaalstegn ved trovaerdigheden blandt MH's og moderatorer, burde vaere incitament nok, til at dette problem bliver taget op.

4. Jeg efterlyser en mere imoedekommende holdning fra det danske travian team. Det kan godt vaere at enkelte eller alle foeler sig en smule kraenkede - men saa maa de vaere med til at loese problemet. Indtil videre har jeg ikke rigtigt set tegn paa dette... (erkender dog at tid og daarlig kommunikation kan vaere en faktor her)

5. Jeg oensker at det danske travian team laver en MEGET serioes og grundig undersoegelse af hvad der er sket mellem 5DIR, bot-program, korruptionsankalger osv. Lad os faa renset luften! Og det kraever altsaa at man aabner en smule op for informationen.

6. Jeg forventer at der fra travian.dk's side bliver lagt lidt pres paa de tyske programmoerer. Det skal ikke vaere muligt at lade en robot spille ens spil. Der maa simpelthen kunne findes en loesning, hvor man skal bevise at man "menneskelig" naar der udfoeres funktioner i travian.

Det blev lidt langt igen - jeg undskylder!

Men jeg haaber at dette indlaeg opklarer eventuelle misforstaaelser.

/ASIER

lindhardt
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af "asier
    3. Jeg oensker at der, i den danske del af Travian, startes en diskussion og overvejes/udvikles en model, saa der ikke i fremtiden kan saettes spoergsmaalstegn ved moderatores og Multihunteres tilhoersforhold og professionalisme... Hvis man ikke 100% kan stole paa "politiet" og retssikkerheden, vil folk naeppe fortsaette med at spille. Alene det faktum at man kan saette spoergsmaalstegn ved trovaerdigheden blandt MH's og moderatorer, burde vaere incitament nok, til at dette problem bliver taget op.
    /ASIER
    Det du beder om her er at MH's faktisk ikke må have spillet før?

Ja, jeg har været medlem af 5DIR, og hvis folk husker lidt tilbage har jeg også haft forladt 5DIr og faktisk erklæret dem krig med min en-mands alliance (eller var det kun 5D) pga. utilfredshed med ledelsen

Jeg har også været medlem af DDD/3STALD på server, hvilket vil sige at jeg heller ikke skal være MH på server1?

Ikke for at sige at I andre ikke kan bruges som MH, men hvor mange af jer vil have tid til at bruge 2-5 timer om dagen på at være MH.. derudover kommer den tid i bruger på jeres respektive konti på de andre servere, plus arbejde osv.

hvis jeg skal lave samme regnskab som TM
    arbejde: 11 timer (ja møder klokken 8 om morgenen og tager hjem klokken 19 om aftenen)
    transport: 2 timer
    sove: 8 timer
    spise: 0,5 timer
    bad/toilet osv: 1 timer
    venner/familie osv: XX
    tid tilrådighed: 1.5 timer-XX

og alligevel sidder jeg her 2.5 timer om dagen
    Derudover spammer I vores MH konti med beskeder om at vi ikke kigger på sagen, hvilket gør at vi skal læse de beskeder også (pt. har jeg nok omkring 50 IGM's liggende som ikke er læst endnu), Derudover kommer alle de andre sager som vi også har, og spørgsmål fra nye spillere.

//Lindhardt

toyota-martin
    Guest

Standard

Problemet forsvinder jo ikke, bare fordi man fjerner oplysninger fra Forum (Og her taenker jeg altsaa ikke kun paa navne).

Travian teamet lever efter udsagnet:

Ude af syne - ude af sind
    aha.. jeg er da meget interesseret i at vide hvilke oplysninger som er slettet fra forum, det eneste jeg har kenskab til er links til et forum som ikke gør andet end at kaste mudder efter travian staff. andre eksempler??

desuden tror jeg ikke du skal regne med at få nogen info om det hvis/når de spillere der har snydt blive straffet, kan du ligesågodt indse med det samme, eftersom ingen sager i travian efter reglerne må udlægges/behandles på forum!!

inden du brokker dig over måden vi arbejder på, så synes jeg du skal læse travians regler, det er dem vi arbejder efter, ikke efter dine ideer om hvad du synes vi skulle gøre

Side 2 af 6 FørsteFørste 1234 ... SenesteSeneste

Tags i denne Tråd

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •