Viser resultater 1 til 6 af 6

Tråd: IAP

napoleon
    Guest

Standard IAP

Hvad er IAP?

Gallersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    May 2007

Standard

Ikke angrebs pagt. altså man må ikke angribe hinanden!

Warbringer
    Guest

Standard

men godt du spørger

for ikke alle forstår hvad det mener, jeg har endda prøvet at der var en der påstod det betød at man skulle angribe denne person

Gallersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    May 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Warbringer
    men godt du spørger

for ikke alle forstår hvad det mener, jeg har endda prøvet at der var en der påstod det betød at man skulle angribe denne person
    Hehe :wink:

herro lizard
    Guest

Standard

Hmm denne person må godt nok være tungnem (ikke for at stødde nogen) for hvis han havde læst det i diplomati afdellingen ville han have vidst at IAP betyder Ikke Angrebs Pagt...

War 4 Ever
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af herro lizard
    Hmm denne person må godt nok være tungnem (ikke for at stødde nogen) for hvis han havde læst det i diplomati afdellingen ville han have vidst at IAP betyder Ikke Angrebs Pagt...
    Tja, det er jo ikke alle der er alliance grundlægger eller har rettighederne til at styre diplomatien.(men som du skrive ´´hvis´´)

Men ja, helt rask er han nok ikke. Siden at en IAP er med en alliance og ikke en person. (med mindre alliancen består af kun 1 person). /Og hvordan mon han har oversat IAP (eks: IAP~Informeret angrebet person, Irreterende angrebs pagt.) Åben for bedre gæt. :mrgreen:

Nu ikke drille de mindre kloge
    Det kunne jeg aldrig finde på.

Tags i denne Tråd

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •