Viser resultater 1 til 4 af 4
    L00t
    Guest

Standard Manglende map.sql for alle danske servere?

Hej,

Indtil for ganske nyligt (igår?) har det været muligt at tilgå et SQL udtræk af data fra de danske travian servere, på adressen http://s2.travian.dk/map.sql for server 2, ligeledes for de andre servere.

Hvad er der blevet af det? Det var sådan en dejlig mulighed for at udvikle sin egen skræddersyede statistik.

/ L00t

Quarkster
    Guest

Standard

Er enig... Tror jeg nok... Men ville også gerne vide hvor man kan finde et kort over de tre verdener ((hedder det vist nok)(er sprogspasser på visse punkter/områder, men kunne være man var heldig denne gang. ))... Ved ikke om det er det samme jeg tænker på... :? :?

L00t - sorry jeg ikke kan besvarre dit spørgsmål...

Er lidt småstiv PT...

Big fat snake styrer oz lidt... (thumbs up) <-- findes der ikke en smiley for det???

Og når man endelig snakker om smileys, som der ikk' gø'r's (?) her... Så er det sg ok at der kommer 2 smileys mere når man trykker på linket "Se flere smilies"... (Ved godt det ikke er en klage forum, men det er mit første indlæg...) :wink: :P :x (de 2 smileys ud over de ordinære :| :mrgreen(kan godt lide parenteser... (hvis det staves så'n)

rolfknudsen
    Guest

Standard pga. ustabilitet?

Jeg har samme problem, moom ikke det har noget at gøre med at server3 kører ustabilt og de derfor har lukke for adgang til ting som belaster de forskellige databasen, men det kan admin vel svare på?

rolfknudsen
    Guest

Standard

så så ikke lige hvor gammel det indlæg var

men mon ikke det er den sammen grund der var dengang som det er nu?

Tilsvarende Tråde

1. Sprog på de danske servere
    By sort in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 17
    Sidste Indlæg: 27-06-2008, 19:00

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •