Hvornår?
Sammenlægningen vil starte den 16. Juli og vi sigter efter at være slut inden den 31. Juli.

Hvad skal jeg gøre inden sammenlægningen?
Hvis du ikke har været logget på i noget tid, bør du gøre det nu.
Reminder: Vi sletter alle forum konti der ikke har været aktiv inden for de sidste 365 dage (ingen login)
Hvis du har en konto på andre forum, bør du tjekke om begge (eller flere af dine konti) bruger den samme email adresse; på denne måde vil alle dine indlæg blive lagt sammen under en forum konto. Vær opmærksom på at når vi er færdige, vil det ikke være muligt at sammenlægge konti.

Jeg har forskellige konti på forskellige forum; hvilket brugernavn vil jeg få?
Vi tager forummene en efter en; dette betyder at du får ”brugernavn_suffix” fra den forum vi samlagde først, og de indlæg fra andre konti vil blive sammenlagt under denne brugernavn. Når sammenlægningen er slut, vil du få en mulighed for at ændre dit brugernavn.

Hvad hvis den allerede er taget?
Som vi nævnte i annonceringen, vil alle kontonavne få landets tag som suffix (dk, no, com osv.) dette er for at undgå duplikationer. Du vil få mulighed for at ændre brugernavn. Hvis en anden først gør krav på et brugernavn som du gerne vil have, bedes du kontakte dit domænes Community Manager som vil foretage en evaluering af situationen og tage en beslutning.

Hvordan kan jeg logge ind hvis jeg ikke kender brugernavnet der er tildelt mig?
Der er to måder at logge ind på, enten bruge brugernavnet eller den email adresse du har brugt. Hvis du ikke kan huske dem, kan du bruge gendan kode funktionen.

Hvad vil der ske med min indlægstæller?
Vi vil ikke flytte alle indlæg/trade på de nuværende forum til det nye forum; derfor vil din indlægstæller være lavere end før. Når sammenlægningen er slut, vil vi foretage en genoptælling og du vil få den tæller afhæning af de indlæg der er flyttet til det nye forum samt aktivitet points.

Hvad er aktivitet points?
Vi vil gerne have noget der giver lidt værdi i at bruge forummet. 10 point for at starte en ny tråd, 5 point for hvert indlæg og 2 point for hvert like du får.

Vær opmærksom på at det kun I de relevante sektioner der giver point, feks Forsamlingspladsen eller lign. vil ikke give point.

Hvad sker der med mine privat beskeder?
Desværre, så kan vi ikke flytte dem over i den nye forum, så de vil være tabt, så du bør gemme det du vil bruge.

Hvad med det der ikke bliver flyttet over?
Vi arbejder på en arkiv løsning, hvor man kun har læse-rettigheder af de nuværende forummer. Dette vil ikke straks efter sammenlægningen, men kort eftr. Vi har dog ingen tidshorisont på det, men vi sigter efter en løsning inden slutningen af året.

Hvad er multilingualism featuren?
Dette er en Burning Board feature der tildeler bruger-genereret indhold på det specifikke sprog, som tillader forskellige sprog kan bruges i samme forum. Forummet vil være unik og du vil ikke kunne se de andre landefora. Det betyder hvis du har mere end en sprog i din profil, vil du kunne se tråde fra de specifikke lande du har valgt.

Eksempler:
Hvis du vælger English UK som brugerflade sprog og English UK og French som sprog i din profil:
Du vil se brugerfladen af forummet samt sektions titler og beskrivelser på engelsk.
Når du vælger en specifik sektion vil du kunne se tråde fra UK med UK flag og tråde fra FR med FR flag.

Hvis du vælger English UK som brugerflade sprog og English UK og sprog:
Vil du se brugerfladen på forummet samt sektions titler og beskrivelser på engelsk og kun tråde fra English UK uden andre flag.

Hvor mange sprog kan jeg på samme tid?
Hvis du vil, kan du vælge alle sprog, men vær opmærksom på at vælge den rige sprog I drop-down menuen når du laver en ny tråd.

Vil brugerfladen være tilgængelig på mit sprog?
Brugerfladen (knapper, profiler brugerflade, osv.) vil kun være tilgængelig på vælgerne sprog i starten: AE, AU, CL, COM, DE, ES, FR, IT, NL, PL, RU og TR; hvis du har lyst til at hjælpe med at oversætte, kan du kontakte din domænes Community Manager.

Hvordan vil den nye forum se ud?
I starten vil vi bruge standard template fra Burning Board med forskellige farver, og senere vil vi bruge den nye template fra den kommmende nye forside.