Side 44 af 52 FørsteFørste ... 924344243444546 ... SenesteSeneste
Viser resultater 431 til 440 af 514
    Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Sinzey Vis Indlæg
    Hvem er dog den såkaldte nybegynder?
    Malone

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Rygterne går på at Grill ikke vil have ferie!

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Dec 2015

Standard

Vi har da ferie, vores deff klarer de cleanere der kommer fra LAM
    http://travian-reports.net/dk/report/233847495fc

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Dec 2015

Standard

Men sjovt som LAM og WW kan kooadinere deres angreb nu mod Grill.... Rart at have vendekåber som samarbejdspartnere (WW). Men skidt pyd, det klarer vi såmænd osse, Vi skal jo ikke lege med world Wonder.

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Flemse Vis Indlæg
    Men sjovt som LAM og WW kan kooadinere deres angreb nu mod Grill.... Rart at have vendekåber som samarbejdspartnere (WW). Men skidt pyd, det klarer vi såmænd osse, Vi skal jo ikke lege med world Wonder.
    Jamen jeg glæder mig da til at se den besked hvor at du lover mig noget og jeg lover dig noget - Vi har haft fælles interresser og udnyttet hinanden godt på den måde - Lam er en alliance til slet og på ferie så der var ikke nogen grund til at gå på dem - Og lad mig spørge dig... Hvis at vi gik på Lam og fjernede dem forholdsvidst hurtigt som vi ville med den nuværende aktivitet (udefraset) i Lam skal jeg så tro på at jeres cleanere de bare ville blive stående hjemme og ikke gik vores vej?

Jeg ved ihvertfald at jeg ikke ville have haft ondt i røven hvis at Grill havde angrebet os først om det er det samme der gælder for dig det må du jo gøre op med dig selv

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Dec 2015

Standard

Kære Rome Ja jeg forstår så nu du ikke stoler på dine medmennesker, det beklager jeg dybt, men siger mere om dig end om mig. Når jeg sagde at i holdt ord så var det bindende fra vores side,, Vi sku bare slås med dem vi nu lå i nærheden af og ville blæse et ww et stykke.
    Nu er tingene vendt på hovedet ved at stort set hele serveren er på vej mod os, og det fritager os fra ethvert ord,,,,
    Da vi har brugt vore cleanere hele vejen har vi dog ikke noget der kan slå buler i noget som helst, men vi vil kæmpe stolt resten af serveren mod enhver der angriber os.
    Som skrevet tidligere ved vi nu i grill hvem vi kan stole på og hvem ikke,

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Dec 2015

Standard

Et lille PS Rome.
    Har hørt en del om dig gennem serverne, men da jeg indtil nu har troet på det bedste i mine medmennesker, må jeg så nok sige du har misbrugt mig på det grummeste ved at spille fordækt i dine samtaler med mig.
    Jeg er ikke typen der bærer nag gennem serverne, men vi to er færdige med hinanden fremover.

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Flemse Vis Indlæg
    må jeg så nok sige du har misbrugt mig på det grummeste ved at spille fordækt i dine samtaler med mig.
    Lemon has been triggered...var det ikke det Grill prøvede at gøre med mine tropper da jeg var den eneste som vidste hvad en hammer var? For så at kicke mig eftersom jeg nægtede at deltage i off aktioner som var bound to fail?

fortalte dig endda at jeg kunne planlægge aktionerne for dig, men jeg var jo ny på dkx...så i valgte at takke pænt nej tak og kicke mig dagen efter..

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Jeg mindes ikke at jeg har lovet dig noget som helst - Hvis at jeg har så må du gerne vise mig citatet for jeg mindes sgu ikke at Grill og WW har haft et forbund eller IAP på noget som helst tidspunkt eller lovet hinanden fred serveren igennem - Mindes end ikke at det har været på tale, men føl dig fri til ikke at spille med mig hvis at du og jeg ender op på samme server igen og svært mig til i øst og vest - Jeg er sådan set ligeglad, men syntes lige at det skulle med i billedet at ingen har lovet den anden noget som helst og at WW har trukket det tunge læs med main hits i kampen imod BF (Hvor at Grill og WW btw. heller aldrig kordinerede noget sammen)

Jeg har ihvertfald ingen pletter på samvittigheden og mener sgu heller ikke at jeg bør have det

Men, held og lykke ihvertfald!

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Dec 2015

Standard

Orker næsten ikke det fnidder fnadder Lemon men hvis du husker rigtig var det uden min stemme du blev kicked. Jeg tvivlede ikke på din loyalitet på noget tidspunkt, men blev nedstemt. Så beklager hvis du bærer nag til mig trods det.

Side 44 af 52 FørsteFørste ... 924344243444546 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Fakta og Rygter (DK4 R9)
    By Ridder Huma in forum Server 4 - Politik & Diplomati / Kamprapporter
    Besvarelser: 22
    Sidste Indlæg: 01-05-2017, 16:40
  2. Fakta og Rygter (DK1 R10)
    By Ridder Huma in forum Server 1
    Besvarelser: 156
    Sidste Indlæg: 12-01-2017, 12:07
  3. Fakta og Rygter (DKX R25)
    By Ridder Huma in forum Speed Server