Side 4 af 5 FørsteFørste ... 2345 SenesteSeneste
Viser resultater 31 til 40 af 48
    Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013

Standard

mon ikke bare at che med 122 pop, ingen angrebs points og formodentligt under 1000farm har taget munden for fuld og bare er endnu en 'veteran' som tror de er gode til spillet, fordi de engang var medlem af en stor meta?

Slange che's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

Hæhæhæ

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    May 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Denmarks worst Vis Indlæg
    mon ikke bare at che med 122 pop, ingen angrebs points og formodentligt under 1000farm har taget munden for fuld og bare er endnu en 'veteran' som tror de er gode til spillet, fordi de engang var medlem af en stor meta?
    De 1000 farm, der er der jo ikke meget bevis for at BB har mere, som han selv peger ud er i under en alliance med to spillere ^_^.

Igen, smider min kanonseje helt som opbakning hos Che når han kommer ud af beskyttelse! Så må vi se hvor meget I kan gøre mod min trin 3 med spyd og det hele!
    Hej!<3

Slange che's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

Fedt, så kan det være han kan få lov til at ridde på mine elefanter

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Freakshow Vis Indlæg
    De 1000 farm, der er der jo ikke meget bevis for at BB har mere, som han selv peger ud er i under en alliance med to spillere ^_^.

Igen, smider min kanonseje helt som opbakning hos Che når han kommer ud af beskyttelse! Så må vi se hvor meget I kan gøre mod min trin 3 med spyd og det hele!
    Det er da ikke nødvendigt vi er jo en flok simmere, så vi kommer efter ham når vi er færdig med at simme vores ww-cleanere

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Freakshow Vis Indlæg

Misundelse er en grum ting, vi kan ikke alle være så søde og gode som os! Vi ved godt vi er charmerende og elsket, men i behøves da ikke at smide en fest for os :i Men i må da gerne, men så skal i bare huske at vi bedst kan lig slik med sukker!

PS! Husk Musik, fordi du "CHE" er da lidt dum at høre på... Kommer og kritisere alle spilleres spillestil, men lige pt. har du ikke skabt et godt indtryk på serveren

Slange che's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Persius Vis Indlæg
    PS! Husk Musik, fordi du "CHE" er da lidt dum at høre på... Kommer og kritisere alle spilleres spillestil, men lige pt. har du ikke skabt et godt indtryk på serveren
    Argh min ven der er forskel på at kritisere folks spillestil og så folks tomsnak

Men syntes nu jeg har skabt et okay indtryk, til noget der kunne ligne en underholdene server, når man tænker på at jeg startede en uge efter jer andre Hvilket indtryk har du skabt? Simcity? Du har ikke engang nævnt hvilken konto du spiller på

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af che Vis Indlæg
    Argh min ven der er forskel på at kritisere folks spillestil og så folks tomsnak

Men syntes nu jeg har skabt et okay indtryk, til noget der kunne ligne en underholdene server, når man tænker på at jeg startede en uge efter jer andre Hvilket indtryk har du skabt? Simcity? Du har ikke engang nævnt hvilken konto du spiller på
    Lad os bare sige, at jeg har skabt et betydeligt større indtryk end du har!

Slange che's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Persius Vis Indlæg
    Lad os bare sige, at jeg har skabt et betydeligt større indtryk end du har!
    Nånå er dine 4 duals ikke så glade for at gøre sig uvenner med den store CHE?

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af che Vis Indlæg
    Nånå er dine 4 duals ikke så glade for at gøre sig uvenner med den store CHE?
    Siger bare at hvis du havde en hjerne, og læste alle beskeder igennem igen vil du nok finde ud af det ^^

Side 4 af 5 FørsteFørste ... 2345 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Tanker om T4
    By Armurus in forum Kommentarer
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 18-09-2011, 19:32
  2. Tanker om serveren som gik
    By Erai in forum Server 2
    Besvarelser: 11
    Sidste Indlæg: 12-07-2011, 20:34
  3. 10 4 spillers hovedby får sidste tropper.
    By MoSs in forum Speed Server
    Besvarelser: 14
    Sidste Indlæg: 17-05-2009, 22:07
  4. Hvor længe forbliver en udelukket spillers grunde spærret
    By Joh Den Fromme in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 11
    Sidste Indlæg: 19-10-2007, 22:06
  5. En gammel sag.
    By Holytrix in forum Kommentarer
    Besvarelser: 6
    Sidste Indlæg: 24-06-2007, 19:07

Regler for Indlæg