Side 111 af 119 FørsteFørste ... 1136617691101109110111112113 ... SenesteSeneste
Viser resultater 1.101 til 1.110 af 1190

Tråd: Rygtetråden

Flagermus 7toe's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Geografisk Sted
    Allerød, Danmark

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af kontorist Vis Indlæg
    "At spille slutspil alene for at andre ikke skal vinde" er en misfortåelse. Det lyder:

At spille slutspil alene for at nogle bestme andre (læs LPV) ikke skal vinde.

Eftersom LPV er fjenden af WOLF, kan ikke se noget mærkeligt i det overhovedt.
    Er dette din første server ?? eller spiller du for meget LOL ??
    - Mark

Hvis du vil danse ... Så må du også betale for musikken ...

Slange kontorist's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af 7toe Vis Indlæg
    Er dette din første server ?? eller spiller du for meget LOL ??
    Ja, men jeg har tilmeldt mig travianforum allerede i 2012, bare for sjov ()
    Last edited by kontorist; 12-06-2014 at 23:35.
    S2 13/14 dual på kebo (WOLF)
    S3 13 insane wolf (STG)
    S2 12/13 dual på qwert (OH-NØ 2)
    S4 12 iron wolf (Mojn)
    S2 11/12 python (D.T.K.)

Slange
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af sacher Vis Indlæg
    At spille slutspil alene for at andre ikke skal vinde, er den største fallit erklæring man overhovedet kan komme med!

Jeg synes vi i FUN/NY & WOLF herved bør nedlægge al aktivitet i WW, - om ovennævnte er den generelle holdning til dette slutspil. Hvorfor overhovedet bruge tid på noget, man i forvejen "ved" man ikke er dygtig nok til st vinde?

Tak for tilliden Golden/WOLF.
    Hov Hov Hov , træk lige luften ind igen . Har da ikke nævnt noget om en generel holdning til et slut spil , jeg omformulere lige så du ikke kløjes i din grove opfattelse af mig ,

Det var ganske enkelt fordi Ledelsen og flertallet af spillerne gav udtryk for de ikke ønskede (eller havde den fornødne tid) til at vi selv skulle stå for et WW, Dermed sagt HVAD SKAL VI SÅ BRUGE KRÆFTER PÅ , herfra må du selv sætte de små grå igang ..

Men du kan være 110% sikker på at Vores leder står ved de beslutninger han har truffet gennem serveren , og der bliver handlet og bakket op fra resten af WOLF , ingen slinger i valsen her ,,,

men finder det interessant du er sådan efter mig , hvergang jeg åbner munden herinde , og undres over at du ligger min udtalelse over på hele WOLF , når du burde vide hvem der bestemmer i WOLF ,,, be

Elefant Krayzie's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Standard

Uden at vide det kunne det måske tænkes at du udtaler det som Wolf syntes og Wolfs ledelse syntes og ikke Golden bare mit gæt uden at være sikker..

Slange
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af sølvpil Vis Indlæg
    Tja - i min verden handler det om at have det sjovt som muligt, i et forsøg på selv at vinde.

Hvis man vurderer at mulighederne for selv at vinde er udtømte, må man så gå over til alternative mål, som f.eks. at prøve at påvirke hvem af rivalerne der skal vinde.

Det kan aldrig, aldrig nogensinde være et mål at bestemte andre ikke må vinde.

Hajfisk henviser til gammelt nag - og en holdning om at bestemte andre ikke må vinde er lige præcis at ruge over - og udbygge - gammelt nag.

Jeg kan forsikre om at ingen i LPV nærer gammelt nag mod andre - men kan ligesom forstå at vi skulle være så stygge at der er grund til nag den anden vej. Jeg kan forstå at WOLF nærer ønske om hævn fra sidste server, og det er fair nok - men at FUN - serverens stærkeste alliance skal lade sin strategi drive af det samme, det er i mine øjne lidt fattigt.

Mht hovne svar om nej til samarbejde: På en dansk server kan der aldrig nogensinde bliver mere end 2-3 seriøse fraktioner - serverens forløb må så bestemme hvordan det bliver. Og af samme grund kan et samarbejde mellem nordvest og sydøst næppe være langtidsholdbart. Samtidig skal man vare sig for at fastlægge fronter for tidligt.

Et for tidligt forbund på tværs af kvadranter vil lynhurtigt føre til at de to sidste kvadranter finder sammen - og så har man meget tidligt fastlåst fronten mellem to forbund - længe inden man har en reel ide om styrkeforholdene. Og det vil være 95% sikkert at når kampene går i gang viser det sig at være meget ulige - og dermed kedeligt for alle parter.

Derfor ønskede LPV fra start ikke forbund. Vi havde længe en forhåbning om en 3-delt server hvor vi naturligvis håbede på at vinde alene. Desværre kom den tredje fraktion aldrig - da WOLF gik mere op i at LPV skulle tabe end i selv at vinde - så vi kom aldrig til at se den server FUN vs LOL/WOLF vs LPV som vi havde håbet på - i stedet var WOLF efter vores opfattelse tydeligvis på vej til at blive påhæng til FUN, og vi reagerede så ved at fusionere med LOL og danne en øst mod vest.

Det overrasker mig dog en del, at serverens klart største forbund (i er 3 mod 2) med de to stærkeste ww'er og forventeligt mange wwc'er endnu har så lidt tro på egne evner, at i prioriterer andres nederlag fremfor egen sejr. Hadet og naget må være meget stærkt hos ledelserne - såfremt det er generelt gældende i alliancerne, ser fremtiden sort ud for dansk travian.

Måske skal vi alle bare lade The S vinde og lade det være s2's udgave af et natarwin?
    Flot sang fra de varme lande , Prøv at læse igennem hvad det er du skriver , det faktisk meget sigende ,,,

Sagt på en anden måde , hvis vi ikke kysser LPV`s fødder og går med jer som støtte ally , eller laver en 3 delt server , så vi bare nogle tavlige dårlige sekunda spillere , der er falligt erklæret fordi vi formåede at give jer kamp til stregen , og alliere os osv osv .. Og så hænge sig i en umiddelbart meget åbenlys udvikling på serveren , sjovt nok tror jeg stadigt LPV har chancen for at vinde , men i vil hellere spille tude aver , og diskutere stolpe op stolpe ned med en total forvredet udtalelse .. ,, ... selvf må LPV vinde ,,(Hvis de kan )

Slange
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Krayzie Vis Indlæg
    Uden at vide det kunne det måske tænkes at du udtaler det som Wolf syntes og Wolfs ledelse syntes og ikke Golden bare mit gæt uden at være sikker..
    Golden sludre for hvad Golden syntes og Håber , " Bare LPV ikke vinder " UPS nu sagde jeg den forbudte sætning igen ,,,, og den er på Golden`s regning ,,

Elefant Krayzie's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Golden Vis Indlæg
    Flot sang fra de varme lande , Prøv at læse igennem hvad det er du skriver , det faktisk meget sigende ,,,

Sagt på en anden måde , hvis vi ikke kysser LPV`s fødder og går med jer som støtte ally , eller laver en 3 delt server , så vi bare nogle tavlige dårlige sekunda spillere , der er falligt erklæret fordi vi formåede at give jer kamp til stregen , og alliere os osv osv .. Og så hænge sig i en umiddelbart meget åbenlys udvikling på serveren , sjovt nok tror jeg stadigt LPV har chancen for at vinde , men i vil hellere spille tude aver , og diskutere stolpe op stolpe ned med en total forvredet udtalelse .. ,, ... selvf må LPV vinde ,,(Hvis de kan )
    der er åbenbart stadig et stykke vej fra at ha læst det og til så osse at ha forstået det.. Læs det et par gange, så fanger du nok det sølvpil mener i løbet af dagen..

Legionær sacher's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Geografisk Sted
    Denmark
    Alder
    48

Standard

men finder det interessant du er sådan efter mig , hvergang jeg åbner munden herinde , og undres over at du ligger min udtalelse over på hele WOLF , når du burde vide hvem der bestemmer i WOLF ,,, be
    Men Golden da... Jeg er jo ikke efter dig herinde. Jeg blev dog provokeret af målet med serveren. Du fik skut diskussionen igang, og fik det frem i lyset. Også fra vores egen ledelse. Det er fint. Jeg er dog stadig uenig, da jeg mener målet selvfølgelig er at vinde. Og mener stadig det er for dårlig af en ledelse at sigte lavere.

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    May 2010

Standard

Sagt på en anden måde , hvis vi ikke kysser LPV`s fødder og går med jer som støtte ally , eller laver en 3 delt server , så vi bare nogle tavlige dårlige sekunda spillere
    Læg venligst ikke ord i munden på mig! Jeg har IKKE på noget tidspunkt omtalt jer som "dårlige sekunda spillere".

Det er rigtigt at vores alliancer kort talte sammen (svaret var så vidt jeg husker noget i retningen af "det lyder interessant, det må vi tænke over" - og så kom der en krigserklæring fra jer et par dage efter). Hvis i har opfattet vores budskab som et tilbud om at "kysse fødder og blive støtte ally" så er det i hvert fald ikke en korrekt afspejling af vores holdning på det tidspunkt. Jeg skal så ikke kunne sige om vores diplomat har formuleret sig dårligt, eller i blot ikke hørte efter.

der er falligt erklæret fordi vi formåede at give jer kamp til stregen , og alliere os osv osv .. Og så hænge sig i en umiddelbart meget åbenlys udvikling på serveren , sjovt nok tror jeg stadigt LPV har chancen for at vinde , men i vil hellere spille tude aver , og diskutere stolpe op stolpe ned med en total forvredet udtalelse .. ,, ... selvf må LPV vinde ,,(Hvis de kan )
    Sjovt nok hører jeg mere "tuderi" over byggeplaner, end over styrkeforholdet 3 mod 2.
    Men naturligvis har begge parter stadig en chance for at vinde. Det kommer til at hænge på hvad vi har tilbage af cleanere. Og her tror jeg begge synes man selv har sørgeligt lidt tilbage og frygter at fjenden har frygteligt meget tilbage.

Druiderytter
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007

Standard

hvis vi ikke kysser LPV`s fødder og går med jer som støtte ally , eller laver en 3 delt server , så vi bare nogle tavlige dårlige sekunda spillere
    Jajes vil lade tvivlen komme jer til gode, og mene I er sekunda spillere uanset om I gør ovenstående eller ej.

Jajes har gydet olie på vandene og erklæret sig enig med Golden.
    Helt ny.

Side 111 af 119 FørsteFørste ... 1136617691101109110111112113 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtetråden...
    By Menace in forum Speed Server
    Besvarelser: 76
    Sidste Indlæg: 11-04-2016, 08:42
  2. Rygtetråden
    By Ensomme Ulv in forum Server 2
    Besvarelser: 653
    Sidste Indlæg: 11-06-2015, 00:47
  3. Rygtetråden
    By simonottosen in forum Server 5
    Besvarelser: 31