Side 105 af 119 FørsteFørste ... 53055708595103104105106107115 ... SenesteSeneste
Viser resultater 1.041 til 1.050 af 1190

Tråd: Rygtetråden

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af jajes Vis Indlæg
    Fakta: når man deler BPs er man sammen. Meta. fun, funny, wolf, the S og BL.

Abram kan spinne lige så tosset han vil. Alle WW cleaner kommer mod LPV, fordi de andre er sammen. Så kan WOLF, BL og co bortforklare lige så tosset de vil. Men fra LPVs side, er det en stor meta sammen med FUN og Funny.
    Så vidt jeg ved røg jeres WW i 0 på FUN/WOLF forbundets cleaners alene. Og ser du DET er et fact...
    Og der er mere hvor de kom fra.
    Hvordan var det du sagde.... accepter nu tingene som de er, og æde at i er pænt på vej til at tabe.

Druiderytter
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Haggerbax Vis Indlæg
    Det eneste jeg interesserede mig for, var kampene imellem de bygge planer, som LPV så ud til at tabe på sigt.
    .
    For nem måde at komme rundt om spørgsmålet. Spørgsmålet har jo alt at gøre med kampen om BPsne. Det var jo vores spiller, admin, der ifølge det jeg henviste til, skrev til tyskland og fik dem genindsat.

jajes konkluderer bare, at Haggerbax mener, at LPV spillere er paranoide, mens han ikke har lyst til at forholde sig til sine egne. Jajes ville nok have gjort det samme.
    Helt ny.

Druiderytter
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007

Standard

Hvordan var det du sagde.... accepter nu tingene som de er, og æde at i er pænt på vej til at tabe.
    Kunne Haggerbax ikke finde det jajes' citat frem? For sådan noget lyder ikke som en jajes måde at tale på. Jajes er seriøs her. Det lyder meget lidt som jajes. jajes er faktisk sikker på, at Haggerbax enten har forvekslet jajes med en anden eller finder på.

Men jajes er glad for, at Haggerbax acceptere, at han er sammen med Fun. Så mangler vi bare, at de sidste kommer ud af busken.

Og tillykke med sejren da.
    Last edited by jajes; 02-06-2014 at 20:41.
    Helt ny.

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af jajes Vis Indlæg
    Kunne Haggerbax ikke finde det jajes' citat frem? For sådan noget lyder ikke som en jajes måde at tale på. Jajes er seriøs her. Det lyder meget lidt som jajes. jajes er faktisk sikker på, at Haggerbax enten har forvekslet jajes med en anden eller finder på.

Men jajes er glad for, at Haggerbax acceptere, at han er sammen med Fun. Så mangler vi bare, at de sidste kommer ud af busken.

Og tillykke med sejren da.
    Hvad er der gal i at være sammen med Fun :-) det har i jo også selv været ;-) synes jeg erindre, noget om, at i bad os om, at hjælpe jer i en aktion mod LOL inden i vende 180 grader og gik sammen med dem, bare fordi i blev lidt presset, da vi også begyndte, af angribe jer og troede vi have lavet en aftale med dem. Ang WW så har fun/ny 2 stk ikke flere, at vi gerne hjælper eller lave lidt samarbejde med de andre (At få BP ud af spillet) er ikke det samme som, at spille sammen, jeg har kun et mål og det er, at LPV ikke vinder, så er jeg ligeglad, med hvem, der ellers vinder, at vi så hjælpe de andre lidt, så de kan bygge, er jo ren taktisk, da i så skal ramme 5 WW nu, for, at vinde og som sagt, vil gøre alt for i ikke vinder, men, at kalde os en stor Meta er lidt lav, vi støtte ikke nogen, af de andre, med deff eller RS/korn og ja, vi angriber dem heller ikke, for endnu engang, bare i ikke vinder, har sjælden had eller følelser, med i spillet, men spiller, for, at hygge mig, men, har i mine 7 år på trav, aldrig, mødt nogen, som jer

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    May 2010

Standard

Så vidt jeg ved røg jeres WW i 0 på FUN/WOLF forbundets cleaners alene. Og ser du DET er et fact...
    Og der er mere hvor de kom fra.
    Som jeg allerede har sagt: Tillykke med det fine resultat og de fine cleanere.
    Vi har i LPV hele tiden vidst at øst-siden havde langt flere wwc'er end vi havde - hvilket var baggrunden for at jeg har betragtet FUN som stor-favoritter siden februar.

Men hatten af for flot diplomati - det er lykkedes jer ganske fint at "putte jer" og gemme krudtet til den afgørende stund - mens LPV har været i aktiv krig konstant siden artefakterne kom, og derfor ikke har haft mulighed for at gemme så meget "krudt" som vi kunne ønskes.

Jeg synes da det er en flot diplomatisk indsats at overbevise en samlet server om at i er underdogs mens vi var storfavoritterne der skulle slås - og dermed har i samlet en koalition med 60% af den aktive server, mens vi give-and-take kan mønstre 40%.

På det punkt har i spillet klart bedre end os. Og vi kan så diskutere til dommedag om hvordan og hvorfor, og om noget af det har været selvforskyldt.

Men vi vil naturligvis gøre vores bedste for at leve op til vores grumme rygte som mægtige krigere :-)

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    May 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af bobs Vis Indlæg
    Hvad er der gal i at være sammen med Fun :-)
    Det er der bestemt intet galt i - og derfor synes jeg også det er fjollet at i har så travlt med at benægte det indlysende.

det har i jo også selv været ;-) synes jeg erindre, noget om, at i bad os om, at hjælpe jer i en aktion mod LOL inden i vende 180 grader og gik sammen med dem, bare fordi i blev lidt presset, da vi også begyndte, af angribe jer og troede vi have lavet en aftale med dem.
    Se det er jo interessant ny information for mig. Det jeg hører dig sige er, at på et tidspunkt hvor FUN/NY er ved at være større end LPV, WOLF åbent har erklæret at deres eneste prioritet er at LPV skal tabe oveni købet også var på vej til at lave aftale med LOL. Det bekræfter mig da i at det var vores absolut eneste chance. Jeg har hele tiden troet at LOL var "neutrale", så vores aftale dermed forvandlede en 4 mod 2 overmagt til kun 3 mod 2. Du siger altså at i var på vej til at lave en 5 mod 2 overmagt, som så ville føre til at FUN kører i mål uden modstand.

Hvorfor tror du vi lavede den aftale?
    Hvorfor tror du vi åbent snakkede en hygge-ww indtil aftalen med LOL?

På det tidspunkt vidste vi jo med 99,9999% sikkerhed at samtlige wwc'er hos FUN og WOLF ville lande på vores ww - uanset om i så vælger selv at bygge et eller to ww'er.

Der er såmænd intet galt i det, men det havde nok været et væsentligt mere kedeligt slutspil end det vi nu har fået - for jer og os.

I øvrigt er det ifølge min information ikke korrekt at der var aftale om at angribe sammen - vi havde alene en NAP og en fælles forståelse om at fjerne LOL - men angreb ikke sammen og udvekslede ikke def - og jeg må nok erkende at vi på det tidspunkt ikke var tilstrækkeligt opmærksomme på WOLF og deres motiver - og dermed skød os selv lidt i foden.

bare i ikke vinder, har sjælden had eller følelser, med i spillet, men spiller, for, at hygge mig, men, har i mine 7 år på trav, aldrig, mødt nogen, som jer
    Tro det eller ej, men LPV er faktisk alle nogle flinke fyre - med vores forskelligheder og svingninger indenfor evner, temperament og onlinetid nøjagtig som det er tilfældet for jer. Men det er næppe det du henviser til, så jeg er lidt mystificeret.

Begge sider har (så vidt jeg ved indenfor reglerne) gjort hvad man kunne for at få et overtag - og jeg kan ikke se at hverken i eller vi har spillet synderligt beskidt - og jeg har da set langt værre tone på off forum maser af gange, så det kan næppe heller være årsagen til vi skulle være noge "slemme fyre". Så jeg må erkende ikke helt at vide hvad du snakke rom der.

Flagermus 7toe's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Geografisk Sted
    Allerød, Danmark

Standard

Alle imod LPV .. sidste gang var det alle imod NosCasa .. gad vide om det er derfor vi spiller sammen igen ? Vi er nu ganske omgåelige og har det fatastisk sjovt og hyggeligt sammen .. noget som efterhånden er svært at finde i Travian
    - Mark

Hvis du vil danse ... Så må du også betale for musikken ...

Elefant Krayzie's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Standard

Bobs er bare ked af han ikke har fået en indbydelse til Lpv.. Og når du skriver, har aldrig mødt nogen som os, er det så godt eller dårligt? For de mennesker der er i Lpv er nogle fantatiske personer jeg til enhver tid vil spille sammen med igen, så det må være nogle tarvelige personer bobs til daglig omgås.. Men måske bobs skulle ta en lille pause efter det her spil så han kan få lagt lidt af sit had til side, for hvis det her kan ødelægge hans dag kan det ikke kun være travian der nager ham til dagligt..

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Jan 2014

Standard

vende 180 grader og gik sammen med dem, bare fordi i blev lidt presset,
    Det er sjovt du nævner det. Jeg erindrer også engang hvor FUN/NY lystigt pultede løs på PAX spillere, men i samme øjeblik at FUN/NY's WW by blev bombet i smadr, kunne det pludseligt ikke gå hurtigt nok med en sammenlægning med PAX
    Last edited by Jepsen; 03-06-2014 at 04:24.

Legionær sacher's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Geografisk Sted
    Denmark
    Alder
    48

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Jepsen Vis Indlæg
    Det er sjovt du nævner det. Jeg erindrer også engang hvor FUN/NY lystigt pultede løs på PAX spillere, men i samme øjeblik at FUN/NY's WW by blev bombet i smadr, kunne det pludseligt ikke gå hurtigt nok med en sammenlægning med PAX
    Nu var det faktisk nogen der ikke så pointen i at pulte en deff alliance, men meget hellere ville haft et samarbejde op at køre fra starten.

Side 105 af 119 FørsteFørste ... 53055708595103104105106107115 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtetråden...
    By Menace in forum Speed Server
    Besvarelser: 76
    Sidste Indlæg: 11-04-2016, 08:42
  2. Rygtetråden
    By Ensomme Ulv in forum Server 2
    Besvarelser: 653
    Sidste Indlæg: 11-06-2015, 00:47
  3. Rygtetråden
    By simonottosen in forum Server 5
    Besvarelser: 31