Side 102 af 119 FørsteFørste ... 22752678292100101102103104112 ... SenesteSeneste
Viser resultater 1.011 til 1.020 af 1190

Tråd: Rygtetråden

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009

Standard

En smule tricky, når ordet kan indhentes i de danske ordbøger også.
    Så elmer du må sg igang med en ny udgivelse af det gl sprog, som jeg da personlig også holder af.
    men alligevel interesssant, da jeg ikke vidste det. så takker for oplysningen Elmer.

Spørgsmål:

Ifølge de tilgængelige ordbøger bliver en person forfordelt når han modtager mindre end andre. Men nu har jeg hørt at man med Sprognævnets velsignelse kan blive forfordelt ved at modtage mere end andre. Jeg beder Dem venligst oplyse om det er korrekt at Sprognævnet har anbefalet/godkendt den nye betydning af forfordele.

Svar:

Sprognævnet har konstateret at mange, vel især yngre, bruger udtrykket at forfordele i betydningen: 'at give for mange fordele, at favorisere, at begunstige', dvs. den stik modsatte betydning af den traditionelle. Der er ikke tale om at nævnet anbefaler eller godkender den nye betydning. Men i rådgivningen gør vi opmærksom på forholdet og de misforståelser man må være forberedt på.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af sølvpil Vis Indlæg
    I øvrigt vil jeg gerne tage hatten af for et fint nummer og originalitet - et forsøg på at begrave 5 byggeplaner tror jeg ikke nogen har set før. Det var sgu en god og original ide. Og det mener jeg helt ærligt. Jeg synes tanken var 100% ok og udførelsen også.

Desværre (for jer) duede den så ikke helt i praksis - da de blev genindsat hurtigt - og det burde i måske have undersøgt lidt grundigere inden i vælger at kaste 5 byggeplaner væk.

I stedet for at kaste jer ud i det og så beskylde LPV for snyderi bagefter.
    hm hmm ingen beskyldte LPV for at snyde i det scenarie. da vi jo godt ved at det ikke er LPVs afgørelse og genindsætte artefakter.

Krokodille ESSIF's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Haggerbax Vis Indlæg
    bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, Tak for spillet.
    Det rygtes at hagge er kommet videre i sit liv, det rygtes også at det kniber med rygter

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ESSIF Vis Indlæg
    Det rygtes at hagge er kommet videre i sit liv, det rygtes også at det kniber med rygter
    Ja man kan jo så spekuler over hvad det er for interesser du har, når du ikke har mere at sige end bla bla bla. Jeg håber da ikke du kommet over skolealdren endnu. Og dit løb er kørt for at rette lidt på din perosnlighed. For hvem du end er fortjener du sikkert en chance mere.
    Last edited by Haggerbax; 01-06-2014 at 09:28.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009

Standard

Rygtet siger at. WW LUFTKASTELLET...VAR et luftkastell.

Legionær sacher's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Geografisk Sted
    Denmark
    Alder
    48

Standard

Rygtet siger det bliver et langt slutspil.
    Liv
    current: dk2r7 - Liv (FUN) (Lost)
    com3 (t3.6) - iShotTheSheriff (ReD DoS) (Lost)
    us2r6 - Snow White (Panda) (Won)
    dk1r7 - Liv (DOH) (Won)
    us3r5 - Eum (DoS/KwtrsN) (Lost)
    us5r3 - Spiced Gold (KoN) (Won)
    ts2.com - Liv --> Deadliest Catch
    ts2.dk - Max (DTK) (Won)
    dkx10 - KungFu (Won)
    s2.dk - sacher --> TeamCoffee (Lost)
    s3.dk - sacher (Alpha) (Lost)

Tilmeldingsdato
    Mar 2014

Standard

Husk på at MH/admin skal være neutrale og handle efter objektive kriterier.
    Det kan bare være så pokkers svært, hvis man som admin spiller i LPV og pludselig ser sig i en frygtelig klemme hvor man vil være bedre stillet ved at bøje reglerne til sin alliances fordel frem for at være neutral og handle ud fra objektive kriterier.

Man kan i mine øjne ærlig talt ikke nå at tænke situationen og alle scenarier objektivt og neutralt igennem SAMT indkalde en hastetekniker i Tyskland som lige fikser problemet i løbet af 21 timer. Husk på, at der i de 21 timer er inkluderet den tid det tager før admin bliver gjort opmærksom på problemet - jeg ved fra mine utallige henvendelser til ham, at han ikke normalt sidder klar ved tasterne i døgndrift.

Desværre (for jer) duede den så ikke helt i praksis - da de blev genindsat hurtigt - og det burde i måske have undersøgt lidt grundigere inden i vælger at kaste 5 byggeplaner væk.
    Jeg vil da gerne løfte sløret for, at vi spurgte MH for længe siden, om BP ville blive genindsat, hvis de forsvandt fra spillet pga en spiller slettede. Svaret var et klokkeklart "Nej, det gør de ikke". Forestil dig vores overraskelse 21 timer efter 5 BPer forsvandt fra spillet i et forsøg på at udligne de BP forskelle der havde været, så både LPV og FUN/FUNNY/WOLK kunne nøjes med at passe på 2 BPer hver.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af TravianDimsen Vis Indlæg
    Jeg vil da gerne løfte sløret for, at vi spurgte MH for længe siden, om BP ville blive genindsat, hvis de forsvandt fra spillet pga en spiller slettede. Svaret var et klokkeklart "Nej, det gør de ikke". Forestil dig vores overraskelse 21 timer efter 5 BPer forsvandt fra spillet i et forsøg på at udligne de BP forskelle der havde været, så både LPV og FUN/FUNNY/WOLK kunne nøjes med at passe på 2 BPer hver.
    Jeg er nu mest forundret over at I tager en MH´s ord for gode varer i et relativt kompliceret spørgsmål og ikke spørger Admin eller bare googler spørgsmålet på .com forum. Det står såmænd på .com forum under guidelines:

• Artifacts held by an account that is deleted will be deleted. The game admin may have the lost artifacts respawned.

Det store spørgsmål er "may". Som der er blevet skrevet tidligere, så var der ikke sket en dyt hvis det havde drejet som en enkelt BP eller måske to. Men at tage 5 BP ud af serveren og så tro at Admin ikke genindsætter dem? Så har man sgu da helt tabt sutten og er naiv ud over hvad der er sundt. Og da jeg ikke tror på at der (trods alt) er nogen i FUN mv som er SÅ dumme/naive/indsæt selv beskrivelse, så.... går jeg ud fra at det hele var et stunt for at fremprovokere en handling fra Admin som man så kunne beskylde for at favorisere LPV.

BTDTGTTS

S2.dk: Bambi på glatis - Vundet: LPV
    classic: Fjelle - Vundet: Gimle
    S3.dk: Bumblebee - Tabt: SG
    S2.dk: Incitatus - Tabt: AFF
    S3.dk: Incitatus - Vundet: Sry
    S2.dk: Viggo - Vundet: SOS
    S1.dk: Hango Vundet: Vikings
    S3.dk: Confession - Tabt: UFO

Druiderytter
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007

Standard

Det kan bare være så pokkers svært, hvis man som admin spiller i LPV
    Høflige mennesker ville nok påtale, at du tager fejl. Jeg siger du lyver, er fuld af løgn og er en løgner.

Jeg vil da gerne løfte sløret for, at vi spurgte MH for længe siden, om BP ville blive genindsat, hvis de forsvandt fra spillet pga en spiller slettede. Svaret var et klokkeklart "Nej, det gør de ikke".
    Du mistede alt troværdighed i dit første indlæg, så mit bud er, at du lyver igen. Jeg var i hver fald sikker på, at de ville blive sat ind igen. På .com er det længe sket automatisk.
    Helt ny.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Elmer Vis Indlæg
    Jeg er nu mest forundret over at I tager en MH´s ord for gode varer i et relativt kompliceret spørgsmål og ikke spørger Admin eller bare googler spørgsmålet på .com forum. Det står såmænd på .com forum under guidelines:

• Artifacts held by an account that is deleted will be deleted. The game admin may have the lost artifacts respawned.

Det store spørgsmål er "may". Som der er blevet skrevet tidligere, så var der ikke sket en dyt hvis det havde drejet som en enkelt BP eller måske to. Men at tage 5 BP ud af serveren og så tro at Admin ikke genindsætter dem? Så har man sgu da helt tabt sutten og er naiv ud over hvad der er sundt. Og da jeg ikke tror på at der (trods alt) er nogen i FUN mv som er SÅ dumme/naive/indsæt selv beskrivelse, så.... går jeg ud fra at det hele var et stunt for at fremprovokere en handling fra Admin som man så kunne beskylde for at favorisere LPV.
    BTDTGTTS
    Aaah ok. i kan ikks selv høre hvornår det begynder at lyde lige lovlig parnoid.
    Mange i LPV har spillet med mig, og ved udemærket jeg ikke kommer med BS. Nogen der har noget at kommenter hertil, er i for dumme. Helt simpelt. ESSIF.... ziiip it
    Og nu begynder det at gå over i en parodi, hvor alt der komme fra øst. pr. automatik vendes til idioti i vest.
    Skal vi spille færdig med lidt kammertone, selverkendelser og lidt ære, som i kalder det.

Og hvis man er idiot/blind/dum....what ever. fordi man tror på en MH, Så er vi alle samme så det, i Øst. så er der vel ikke mere og sige til det. Det begynder så småt at dæmre, hvorfor jeg i sin tid valgte at spille travian, uden at blande mig i det forum her.

Side 102 af 119 FørsteFørste ... 22752678292100101102103104112 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtetråden...
    By Menace in forum Speed Server
    Besvarelser: 76
    Sidste Indlæg: 11-04-2016, 08:42
  2. Rygtetråden
    By Ensomme Ulv in forum Server 2
    Besvarelser: 653
    Sidste Indlæg: 11-06-2015, 00:47
  3. Rygtetråden
    By simonottosen in forum Server 5
    Besvarelser: 31