Viser resultater 1 til 7 af 7
    Romersk Bosætter Azid's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Geografisk Sted
    Slagelse Vestsjælland

Cool Søger Dual Makker - S3 - Azid

Hejsa folkens

Søger dual makker, til 60/40% offensiv Gallere på S3

Lidt om spilleren:
    Spiller navn: Azid - og ligger pt. nok i den stærkeste alliance på S3 -VK.
    Jeg ikke en farm - Jeg plyndre meget med Lyn, Huedannere og druideryttere.
    Har 7 byer snart 8. - har flere byer end dem nær mit pop.
    Startede 2 måneder forsent på serveren, så vil ikke kalde det en top account endnu - Men, er stærkt på vej frem, har massere tropper + ligger nr. 190. og steget 35. pladser i denne uge indtil nu. + stiger stadig.
    Har Rangstiger medalje nr 2., valgte lyn istedet for første pladsen med vilje. Tæt på flere gange top - under top 10 plyndring.
    Ligger pt. på ugens top 10 rangliste - Ja du hørte rigtigt for 2- gang.

Lidt om mig:
    Jeg 20 år, Hedder Viktor Svensson, mere for du at vide hvis det bliver aktuelt, jeg "Spilleren pt. på Azid".

Min Travian Erfaring:
    Som sagt - da jeg startede på serveren 2 måneder senere end andre. Skrev jeg på min profil :
    Jeg har spillet travian mange gange.
    Har haft en pause på 4-5 år nu og vil lige prøve at se forandringerne, jeg vil spille lidt, og tager det som det kommer.
    __________________________________________________ _____________________________________________

Det følte jeg at er gjort nu, og vil tage det næste skridt op af trappen, jeg skal have en "Dual Makker" - mine forventninger
    til denne server er ikke små mere, målet er at komme i toppen af alliancen evt. slut placering i top 70 + med i vinder alliancen til at vinde serveren med WW.

Min tid som Storspiller:

Har spillet på flere duals, med top placereringer på speed server såvel som normal servere.
    Har vundet 3. servere i min tid som Travian spiller, med Germanere alle gange, og denne gang, kom jeg sent ind og valgte gallere for at hente Lynet og dette bliver min 4. server sejr.
    Mine bedste top placering har været, på speed server på en 4. plads og en 3 plads på server 3. og Server 1. som nr 8 og 26. Alle er ved slut tid på serverne og ikke midt vejs, hvor alle kan sige de har været der.
    Det var self. Dual/tripple account, med 1/2 andre spillere de gange med de top placeringer. Har dog som sagt spillet solo denne gang indtil nu, hvor jeg synes det var på tide at få mere hjælp. Jeg kan Multi attacke..
    Tidligere topnavne: Hugtand, Azid, noskillz, Blåtand, dog et par år tilbage.

"Puha" Mine Krav til "dual makker":
    Have erfaring med at spille travian + vide hvad der skal til for at blive bedre. Min- 1 års erfaring. - "Skulle gerne kunne multi attack, dog ikke et krav".
    Bygge tropper dagligt - Folk som er uerfaren glemmer det.
    Klar på at bruge guld en gang om måneden ligesom mig. (Ikke krav hvis over 9 timers online tid dagligt)
    Høj online tid - Gerne mulighed for at komme på en del om natten også. (5-24 timer dagligt) - Spiller selv omtrent 12-13 timer dagligt fortiden.
    Klar på at plyndre - alt hvad der er at plyndre + tør at finde nye farmes længere væk end 20 felter.. - Har ligget tæt på top 10 plyndring flere gange, vi squ gerne op på den liste snart.
    Du bliver "medejer" af kontoen, så skal ikke være bange for at udføre ting, imens jeg ikke er online - Vi snakker om hvad vi gør og så går efter det.
    Alder du skal være over 15 år - Ingen undtagelser.
    Du skal have Skype og kan tale på Skype. - Min er mozartftw. Kontakt mig, hvis du er interesseret.

Som sagt jeg er en meget snak saglig fyr og venlig person, kan godt være det her lyder lige på og hårdt, men jeg er til at have med at gøre når du lære mig at kende.
    Og så meget snakker jeg egentlig heller ikke, men "jeg" skal vide at, den spiller der kommer på accounten kan bidrage med noget fremad rettet. - Og give et ekstra skub
    i kampen om de kommende top placeringer - på plyndrings listen og rangstigningen i pop, såvel og så med tropper.

Hilsen Viktor - Azid ejeren - Kontakt mig via Skype, hvis du er interesseret - Mozartftw
    Tak på forhånd

Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Geografisk Sted
    Slagelse Vestsjælland

Standard

bump..

Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Geografisk Sted
    Slagelse Vestsjælland

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Azid Vis Indlæg
    bump..
    vi bumper lige igen, søger stadig i må også gerne skrive her. Nu ligger jeg snart i top 100, og ender måske med ugens rangstiger denne uge, efter måske at have overtaget en by, som er i sigte. + har 8 byer nu og snart 9 - en som bliver overtaget.

Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Geografisk Sted
    Slagelse Vestsjælland

Standard

bump. søger stadig update. - pt. rank 68 nu, har 13 byer snart 14. + har massere tropper. Fik første plyndrings medalje hjem sidste uge, satser på flere.
    Så er på vej til at hente ind, trods det er en defensiv account.

Elefant Crupax's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

Hola Azid
    Synes det er en god tråd du har oprettet.
    Ønsker dig held og lykke med at finde en dual.
    Hvis du nu sidder med for mange byer skriver du bare så kan vi fjerne et par stykker.
    Mvh
    Scar

Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Geografisk Sted
    Slagelse Vestsjælland

Standard

Har fundet en 2 gamle skrappe venninder, som er kommet med på kontoen - Søger ikke mere.
    Tråd må gerne lukkes.
    Last edited by Azid; 13-10-2013 at 19:31.

Theutaterlyn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009

Standard

~ Tråd låst efter ønske af trådstarter ~

Tilsvarende Tråde

1. søger dual makker (s3)
    By Leverpostej in forum Dualsøgning
    Besvarelser: 1
    Sidste Indlæg: 17-01-2010, 00:13
  2. Søger Dual makker s1
    By De Gothia in forum Server 1