Side 37 af 39 FørsteFørste ... 217273536373839 SenesteSeneste
Viser resultater 361 til 370 af 382

Tråd: rygtetråden

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jan 2013

Standard

Det rygtes at Bah/VK/Legions har lært ikke at angribe fredag d.13. en anden gang <3

Love til alle på denne herlige lørdag i genopbygningens tegn, hold da op nogle flotte cleanere der desværre måtte lade livet i nat <3

Stor respekt til Eloso - det var rent held du blev fanget, du har godt nok givet def-team nogle kvaler

//Pinky

Elefant Crupax's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

Puha...
    Det rygtes at der var mange angreb imod Legions inat.
    Der blev kæmpet, breaket og koordineret fra både bah og legions.. Stormen satte ind og Scarkontoen må desværre se i øjnene at vores maincleaner gik under i denne aktion.
    Stor tak til alle som deltog og håber der sker noget mere spændende i de andre kvadranter? Eller simmer i bare?
    http://travian-reports.net/dk/report/216026c8bd6

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013

Standard

Hvad er folks planer for slutspillet?

Ender vi med et ræs, der hedder TsH (42) vs Legion(41)/VK(32)/BaH(32) - eller er der andre, der har tænkt sig at lege med?

/Twinforce - Basil Mus

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Twinforce Vis Indlæg
    Hvad er folks planer for slutspillet?

Ender vi med et ræs, der hedder TsH (42) vs Legion(41)/VK(32)/BaH(32) - eller er der andre, der har tænkt sig at lege med?

/Twinforce - Basil Mus
    Eller giver i op på forhånd ?

Mvh
    Eloso

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Troldinden Vis Indlæg
    Det rygtes at Bah/VK/Legions har lært ikke at angribe fredag d.13. en anden gang <3

Love til alle på denne herlige lørdag i genopbygningens tegn, hold da op nogle flotte cleanere der desværre måtte lade livet i nat <3

Stor respekt til Eloso - det var rent held du blev fanget, du har godt nok givet def-team nogle kvaler

//Pinky
    Jeg takker for anderkendelsen og glæder mig til at få lov at drille jer igen
    Basil Mus og jeg har jo en score på 1-1 nu, det skal afgøres inden slutningen på serveren!

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af eloso/anton Vis Indlæg
    Eller giver i op på forhånd ?

Mvh
    Eloso
    Det rygtes at undertegnet allerede synes serveren ER vundet. Selvfølgelig ikke på papiret - men TsH's formål er opnået. Det er blevet bevist tydeligt overfor alle indvoldverede parter på s3 at de danske servere fortsat kører fadæsen og fallit erklæringen af spillet.

Når en ally faktisk formår at rive resten af serveren rundt, afvise diplomati fra de parter som er bange for dem, formår at forsvare sig imod 3 gange så mange spillere samt hele serveren køre en hård kampagne af offensive aktioner, uden réelt at møde hård modstand, så er spillet allerede tabt for alle de andre parter. Når der simmes wwc fra alliancer, som er på kanten til masse slet, stadig intet modsvar, når fokus bliver vendt på - I har også taget de bedste spillere og startet pre made eller ej.. Vi tror TsH samarbejder med den her ally omkring WW, vi ender med at pulte dem så de ikke kan sende korn til WW. Det er utopi så kedeligt den her server er spillet

Samtidig rygtes det at de danske servere simpelthen er for små, til at opfylde den originale mening med et WW ræs.
    Last edited by Trademark; 07-10-2013 at 12:49. Begrundelse: Stavefejl

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013

Standard

På en måde har TsH jo også fejlet lidt, da målet med alliancen var at tvinge resten af serveren til at tænke i nye baner og undgå at folk kunne alliere sig til en rolig server frem til slutspillet. I stedet har TsH’s styrke måske netop sikret det, der var blevet forsøgt undgået ved at tvinge de andre alliancer sammen. Potentiel krig mod TsH, samtidig med en åben konflikt med en anden alliance på samme tid, ville havde været meget vanskeligt.

Jeg vil ikke sige, at denne server har været kedeligt, da jeg virkeligt har nydt min tid i TsH – niveauet og offerviljen i alliancen er latterligt høj, og det har været en fornøjelse at prøve. Den eneste følelse jeg lidt sidder med er, at alliancen måske lidt var spildt på en DK-server. Fordelen ved fra start at have 20-30 solide spillere, der kendte hinanden og stolede på hinanden har simpelthen været for stor til så lille en server.

Det sagt, så er serveren på ingen måde slut, og det er måske unfair at sige, at TsH har vundet. I TsH har rejsen hele tiden været vigtigere end destinationen, og det er først lige blevet besluttet at den endelige destination bliver et WW. Nu bliver det så spændende at se, om vi også formår at tage den sidste skalp :p.

/Basil Mus

I øvrigt vil jeg lige påpege, at hvis man fjerner WW fra WWC, så har man en solidt cleaner, som jeg er sikker på, at Eloso ville tage godt imod :p.

Elefant
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Geografisk Sted
    Slagelse

Standard

Rygtet siger, at det ikke har været en simmer-server
    TsH har holdt serveren igang.

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013

Standard

Rygtet siger at Trademark går meget op i sine fakes, stor respekt herfra ! ;-)

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2013

Standard

Rygtet siger at det har været en hård periode uden legetøj for undertegnet. Tak for de fine ord anton.

Side 37 af 39 FørsteFørste ... 217273536373839 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtetråden...
    By Menace in forum Speed Server
    Besvarelser: 76
    Sidste Indlæg: 11-04-2016, 08:42
  2. Rygtetråden
    By Ensomme Ulv in forum Server 2
    Besvarelser: 653
    Sidste Indlæg: 11-06-2015, 00:47
  3. Rygtetråden
    By Losning in forum Server 19