Viser resultater 1 til 8 af 8
    Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard Spionering dkx

http://travian-reports.net/dk/report/186387e2792

De germanske spejdere er mine trin 20 spejdere med 5x øjne til og så står der 1450 galleriske spejdere i trin 20 også.

Så hvis at en fra teamet kan forklare mig hvad der skete her så vil jeg gerne vide det.

Angriber havde så åbenbart unikke øjne på sit fjols, men ændrer ikke at det ikke giver nogen mening idet at jeg har ladet mig fortælle at de er i trin 0
    Last edited by Rome; 20-11-2012 at 10:00.

Theutaterlyn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009

Standard

Spioner tilhørende en by under effekt af ørneøjne, mister sin effekt, når de står som opbakning i andre byer.

Har du tjekket de små forvirringsartefakter, hvis angriberen skulle være ejer af sådan et?

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Armurus Vis Indlæg
    Spioner tilhørende en by under effekt af ørneøjne, mister sin effekt, når de står som opbakning i andre byer.

Har du tjekket de små forvirringsartefakter, hvis angriberen skulle være ejer af sådan et?
    hmm nå der kan man bare se, men syntes at der giver nada sence alligevel at så få spioner i trin 0 kan komme igennem 2500 i trin 20, men kan godt være at det bare er mig der syntes at det er lidt for sygt...

Sværdkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

det som er sket der ser da meget normalt ud..

hans spioner tæller jo for 3400 spioner mens, jeres tæller for 2600 spioner. så da ikke underligt han kom igennem der

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af darknight Vis Indlæg
    det som er sket der ser da meget normalt ud..

hans spioner tæller jo for 3400 spioner mens, jeres tæller for 2600 spioner. så da ikke underligt han kom igennem der
    Hvordan kan romes, kun tælles for det antal der er i byen, når han har små øjne?

Rome har små øjne, som giver 5x så stærke spioner, så må han have 5745, som er i lvl 20, + de 1482 fra en galler = 7227..

Så jeg forstår udemærket Romes forundren over det, for angriberens er endda i lvl 0..

Paladin Pirat-en's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

glem alt om opgraderinger, antal betyder alt ...
    og regn gerne på det, husk og trække prisen fra, hvad smejde og opgraderinger koster
    "Gammel Søulk"

Sværdkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af The Prinze Vis Indlæg
    Hvordan kan romes, kun tælles for det antal der er i byen, når han har små øjne?

Rome har små øjne, som giver 5x så stærke spioner, så må han have 5745, som er i lvl 20, + de 1482 fra en galler = 7227..

Så jeg forstår udemærket Romes forundren over det, for angriberens er endda i lvl 0..
    nej hans spioner, har nemlig ikke 5x bonus, da de er sendt som opbakning. spioner har kun den bonus i deres by når den er lille, hvis han have stor art og have sendt dem som opbakning til sig selv have de haft bonus på 3x.

men spionerne sendt som opbakning til nogle har ikke bonus. derfor har han ikke så mange spionerne og derfor kom de igennem

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af darknight Vis Indlæg
    nej hans spioner, har nemlig ikke 5x bonus, da de er sendt som opbakning. spioner har kun den bonus i deres by når den er lille, hvis han have stor art og have sendt dem som opbakning til sig selv have de haft bonus på 3x.

men spionerne sendt som opbakning til nogle har ikke bonus. derfor har han ikke så mange spionerne og derfor kom de igennem
    Du har ret, fik lige kigget på rapporten igen, troede det var romes by, de stod i, så det selvfølgelig rigtigt

Tilsvarende Tråde

1. grøn spionering
    By Pirat-en in forum Arkiv
    Besvarelser: 4
    Sidste Indlæg: 25-08-2011, 08:14
  2. Spionering
    By Herfra in forum Speed Server
    Besvarelser: 9
    Sidste Indlæg: 16-04-2010, 05:59
  3. Spionering af oaser
    By FearMe in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 8