Viser resultater 1 til 7 af 7
    Holytrix
    Guest

Standard En gammel sag.

Denne sag har været mange gange oppe at vende i brokkehjørnet men der må være nogen der kan hjælpe med ny tænkning! Jeg har for anden gang opbygget en by og for anden gang har en anden spiller angrebet mig med brandkatapulter uden varsel for at få del i mine produktion af råstoffer. At denne muglighed er tilstede er simpelhen for latterlig når en spiller bare har lyst til at passe sig selv og bygge en by op. Der må være mere nytænkning mht at etableret spillere tyraniserer dem der bare vil passe sig selv og sin by. Så vil der sikkert komme kommentarer om jamen du kan jo bede dem om at lade dig være i fred ect. men når ens ENESTE by (hovedstad) bliver angrebet uprovokeret med spillets stærkeste enheder må der være noget der kan gøres for at kunne beskytte sin hoved by imod disse latterlige taktikker.

sulejma
    Guest

Standard

Det er jo et krigsspil.

Og ikke et spil,hvor man bare vil være i fred og bygge sin by op.

Raid,farming,angreb what ever er en del af spillet.

Måske du skulle overveje et andet spil.Sims måske Der bliver du da ikke angrebet og kan i ro og mag bygge din by(hus) op..

Holytrix
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af sulejma
    Det er jo et krigsspil.

Og ikke et spil,hvor man bare vil være i fred og bygge sin by op.

Raid,farming,angreb what ever er en del af spillet.

Måske du skulle overveje et andet spil.Sims måske Der bliver du da ikke angrebet og kan i ro og mag bygge din by(hus) op..
    Jamen jeg bliver dagligt angrebet med Fodfolk og det gør skam ikke noget da jeg kan beskytte mig selv med gemme steder men at angribe uprovokeret med brand katapulter med det ene formål at slå mine korn marker og min handelsplads ud af spillet og derved gøre mig totalt ukampdygtig... den eneste måde jeg kan gøre noget er ved at "tigge" om korn hos andre hvilket ødelægger spillet endnu mere. Og denne taktik er fanme for latterlig ! den kan måske accepteres på en anden by end ens hoved landsby men da men skal bruge meget tid på at opbygge sin hoved landsby gør det utrolig irriterende at en person har magt til at ødelægge spillet for en anden uden at have en bare legal grund andet en han ikke kan klare de andre store spille med diplomati og derfor "farmer" de nye spillere for at få råd til at markerer sig.

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007

Standard

vil også sige at det øddelægger spillet når nogen bruger kata på denne måde. jeg har intet imod at folk farmer og bruge kata i krig, det burde bare ikke være nødvendigt at bombe en så lille spiller
    "Strangers are just people you haven't killed yet."

har tidligere spillet som durrrr på s2 og som reindahl på den første s1

Alemani
    Guest

Standard

Ja, jeg vil nu give jer ret. Jeg er selv en af dem der farmer meget på s1. Men jeg har en kode inde på min beskrivelse og, hvis man gætter den stopper jeg og jeg må da indrømme da jeg fik min første katapult skulle den afprøves

Men jeg ved at der er mange der bliver irriteret over det blandt andet mig selv, dengang jeg var den lille bitte by, som jeg vel stadig er for nogen ^^ Man kunne da godt sætte en bug på at hvis en by var dobbelt så stor en ens egen, kunne man ikke blive rørt af katapulter, dermed kunne den lille by heller ikke angribe den store by med katapulter. (Fair play)

Silencio
    Guest

Standard

Man må jo bare sørge for at det ikke kan betale sig for angriberen, længere er den ikke.

Lad være med at skrive til ham, men bare gør livet så surt for ham som muligt.

byg en hær op, og vent med at forsvare til han føler du er inaktiv, og du ved du har nok tropper til at smadre han angreb.

Han forventer nu ikke at møde modstand og du smadrer en massa katapulter, og brændt barn you know...

hvis ikke du har et sted at sende dine tropper hen mens du bygger hæren op, så send dem som opbakning til enten fjenden eller en eller anden tilfældig stor spiller det ligger lang pokker i røv væk

Holytrix
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Silencio
    Man må jo bare sørge for at det ikke kan betale sig for angriberen, længere er den ikke.

Lad være med at skrive til ham, men bare gør livet så surt for ham som muligt.

byg en hær op, og vent med at forsvare til han føler du er inaktiv, og du ved du har nok tropper til at smadre han angreb.

Han forventer nu ikke at møde modstand og du smadrer en massa katapulter, og brændt barn you know...

hvis ikke du har et sted at sende dine tropper hen mens du bygger hæren op, så send dem som opbakning til enten fjenden eller en eller anden tilfældig stor spiller det ligger lang pokker i røv væk
    Jeg tror du har misforstået situationen. Jeg har ikke provokeret angrebet det kom bare med fuld styrke. Dvs. 2 bølger med en Inf angreb efterfult af katapultangreb... jeg havde ingen tropper så han kunne se på første angreb der ringe modstand var så han brhøvede ikke at destruerer mine korn farme og handelsplads for at farme mig hvilket jeg havde tilladt andre spillere at gøre da jeg var ligeglad med overskudet af min høst. Den taktik denne spiller førte er en MEGET benyttet taktik blandt de mellem-store spiller på s1 fordi ved at smadre korn farmene forsvinder det forråd man har næsten på en nat og hvis man sender 2- 3 bølger af katapulter kan der ikke gøres noget for at bringe kornfarmene tilbage på fode igen da omkostningerne mht korn reserven er for stor. DVS at man er dødsdømt da man ikke kan skaffe korn da ens forbrug er for stort (man mister jo ikke sin lvl 10 mine selvom man ikke har noget korn til at forsyne sine indbyggere hvilker er en MEGA plat funktion i dette spil). Denne taktik er både latterlig om meget kujonagtig over for de nye spillere. Der er nemlig en skævvridning i spillet som man ikke kan afhjælpe da man ikke kan beskytte sin hvode by og dermed bliver smadret med det samme man er omkring rang 3000-4000 (i det tilfælde man ikke er i en alliance der har en hvis form for pondus) og da de fleste alliancer er fyldt bliver man hurtigt sat ud af spillet. Det jeg håbede med denne tråd var at åbne for nytænkning i stedet for det efter hånden normale svar fra de etableret svar ... Byg gemmestedet og send dine tropper væk når angrebet kommer. Der må simpel hen kunne være bedre ider der kan komme på tale end at man skal søge et arbejde hvor man kan sidde på et kontor med sin computer for at kunne få lov til at deltage i et browserspil... så com'on kom nu med nogle forslag og ider der kan hjælpe istedet for at komme med de samme gamle svar vi allhar hørt 1000 gange.

Tilsvarende Tråde

1. Gammel spillers tanker
    By che in forum Server 3
    Besvarelser: 47
    Sidste Indlæg: 10-05-2014, 18:04
  2. Ang Ny/gammel stil på DKX
    By Snurrer in forum Speed Server
    Besvarelser: 34
    Sidste Indlæg: 02-09-2013, 12:32
  3. Søger en gammel ven som er blevet væk
    By CopyCat in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 23