Side 1 af 60 12311213651 ... SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 599
    Community Manager Rasmus's Avatar
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Alder
    41

Standard T4 spørgetråd / T4.2 spørgetråd / T4.4 spørgetråd

Denne tråd er udelukkende til spørgsmål om T4. Her kan du spørge til de ændringer der er lavet, nye features osv.

Al generel debat vedr. T4 henvises til denne tråd: http://forum.travian.dk/showthread.php?t=22449

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010

Standard

Rasmus@

Som admin, mener du så det er fedt at der kommer T4 til Danmark?

Community Manager Rasmus's Avatar
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Alder
    41

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Kristennok Vis Indlæg
    Rasmus@

Som admin, mener du så det er fedt at der kommer T4 til Danmark?
    Nu var det ikke lige den type spørgsmål jeg havde i tankerne, men jeg vil gerne svare alligevel. Hvis der fortsat skal være en udfordring for spillerne skal der ske en løbende udvikling og tilpasning, ellers kører man spillet på rutinen hvilket hurtigt bliver kedeligt. Hver gang spillet ændres er det populært hos nogle og upopulært hos andre, sådan var også da T3.0, T3.5 og T3.6 kom ud. Det væsentlige for spillet er at det løbende udvikles og at der tilbydes en vis alsidighed for spillerne. Alsidighed som man eksempelvis har set med opstarten af en Classic server i Danmark, noget som man uden tvivl også vil se i fremtiden.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Rasmus Vis Indlæg
    Nu var det ikke lige den type spørgsmål jeg havde i tankerne, men jeg vil gerne svare alligevel. Hvis der fortsat skal være en udfordring for spillerne skal der ske en løbende udvikling og tilpasning, ellers kører man spillet på rutinen hvilket hurtigt bliver kedeligt. Hver gang spillet ændres er det populært hos nogle og upopulært hos andre, sådan var også da T3.0, T3.5 og T3.6 kom ud. Det væsentlige for spillet er at det løbende udvikles og at der tilbydes en vis alsidighed for spillerne. Alsidighed som man eksempelvis har set med opstarten af en Classic server i Danmark, noget som man uden tvivl også vil se i fremtiden.
    Jeg vidste det godt og jeg drillede også bare. Men det var da rart at høre hvad du mente omkring det

Druiderytter
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Rasmus Vis Indlæg

Ja der har altid været nogen der var imod de forskellige versioner, men der har aldrig været så meget modstand at mange af de erfarne spillere siger stop og forlader spillet.
    Jeg ved ikke om det er fordi det kun lige er dem jeg snakker med, men der har jeg da endnu ikke fundet en der er glad for at T4 kommer ud og det virker da lidt mærkeligt???

Druiderytter
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Okay Rasmus fair nok at du godt kan lide T4, men hvad er din holdning om at lave mindst 1 version 3.6 server??
    Hvis man bare regner med at det er en mindre del der er utilfredse ligesom med de andre opdateringer, er det stadigvæk lidt spillere der kan holdes til travian hvis man laver en xtra server, som er version 3.6.
    Hvis man syntes det er for meget at have en sådan server for hvert land, kunne man da også lave 1 i verden! Så vil jeg da også gerne æde min bedstemors gamle hat på at den bliver fyldt og sikkert også pænt hurtigt.

Gallersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Geografisk Sted
    jerslev

Thumbs up

Citat Oprindeligt Skrevet af daner Vis Indlæg
    Okay Rasmus fair nok at du godt kan lide T4, men hvad er din holdning om at lave mindst 1 version 3.6 server??
    Hvis man bare regner med at det er en mindre del der er utilfredse ligesom med de andre opdateringer, er det stadigvæk lidt spillere der kan holdes til travian hvis man laver en xtra server, som er version 3.6.
    Tror i kan holde på mange spillere inu ved at gøre sådan her

Kan man lave en afstemning, i stil med dem der "tilfredse med servisen" osv. når man logger ind
    Tror der vil blive STOR stemning for vi beholder 1 server (og evt erstatter classic)

Nå, men siden det er en spørge tråd, tror i så der vil dø flere køller efter helten bliver en hurtig og stærk "hest"?
    Eller tror i germanerne bliver bedre til at gemme deres tropper omnatten?
    Server 3 - Daniel D-K, NØ-U
    Server 5 - Daniel D-K, PF

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

Er der stadig 15 C finder i travian 4?

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Geografisk Sted
    Fjerritslev / Svendborg, Sy'Fyn
    Alder
    42

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Forrest gump Vis Indlæg
    Er der stadig 15 C finder i travian 4?
    Ja...

Og alle de andre typer "spots"

Selve grundelementerne i spillet, som vi kender det fra T3+ er der ikke ændret i.

dvs. Angreb (ingen restriktioner), forsvar, handel mm. er som du nok kender det i forvejen.

Der hvor at T4 skiller sig ud i gameplay (ikke interface) er omkring helten og at denne har muligheder for at "lege" lidt på egen hånd i form af Adventures, samt auktionerne som er til stor debat på mere eller mindre alle fora.

Hvordan det endelige resultat er blevet, er der vel ikke nogen egentlig der kan udtale sig om (endnu), men som udgangspunkt er Travian gameplay som vi har kendt det et stykke tid.

Gabriel
    Guest

Standard

forandringer er godt, det forhindrer at det bliver kedeligt / en vane.
    men........
    den T4, der er mere grafik på, og andre gode ting, hvad kræves der så af pc ?

altså, kan en gammel maskine på 11 år, med den allerførste XP på, stadig spille travian ?
    lige nu, er det jo uden de smarte grafikpakker, med bevægelse m.m.

Side 1 af 60 12311213651 ... SenesteSeneste

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •