Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 21

Tråd: opbakning????

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    47

Standard

I må selv skrive til jeres lokale MH og fortælle hvilken by der er tale om og hvilken server og alle mulige andre detaljer, så der kan blive undersøgt om det er en bug - ingen herinde kan gætte de detaljer når i ikke oplyser dem
    og tja... jeg gider ikke hive dem ud af jer er simpelthen ikke i humør til gættelege for tiden.

Men ja tropper skal æde korn fra den by de opholder sig i (hvis de er i en oase skal de æde korn fra den by oasen tilhører), og på transport æder de korn fra den by de er født i. Alt andet er fejl og skal anmeldes til en multihunter på den server så han kun undersøge hvad der er galt.

Jeg smider tråden fra spørgsmål til bugs og fejlmeldinger.
    CENSUR
    du har ikke ret til at skrive ma1974 nogen som helst steder på dette forum!

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    May 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ma1974 Vis Indlæg
    I må selv skrive til jeres lokale MH og fortælle hvilken by der er tale om og hvilken server og alle mulige andre detaljer, så der kan blive undersøgt om det er en bug - ingen herinde kan gætte de detaljer når i ikke oplyser dem
    og tja... jeg gider ikke hive dem ud af jer er simpelthen ikke i humør til gættelege for tiden.

Men ja tropper skal æde korn fra den by de opholder sig i (hvis de er i en oase skal de æde korn fra den by oasen tilhører), og på transport æder de korn fra den by de er født i. Alt andet er fejl og skal anmeldes til en multihunter på den server så han kun undersøge hvad der er galt.

Jeg smider tråden fra spørgsmål til bugs og fejlmeldinger.
    se jeg vil meget gerne skrive til hvem???
    fortæl mig gerne hvordan og hvorledes, jeg har aldrig prøvet dette før, jeg vidste ikke det var en fejl, min spørgsmål da jeg startede tråden var, hvor står det at det er "modtager" af opbakning der betaler *****, og konkret fandt jeg en inaktiv spiller dog med meget korn, og jeg tænkte at hvis jeg er smart stiller jeg mine tropper hos ham, men jeg lige fikser noget andet, så gik jeg i seng uden at hente dem hjem, og da jeg gjorde det næste morgen fik jeg kun halvdelen retur, fair nok jeg kvajede mig og jeg er er for at lære, men jeg kan altså ikke finde nogen steder at det står, havde jeg vidst det på forhånd, var de nok ikke kommet afsted.

man kan vel også sige at på en eller anden måde bør opbakning rekvireres hos hold spillere, eller accepteres hvis de skulle komme, jeg vil da personligt blive ked af hvis en med 3000 enheder sendte dem til opbakning hos mig, hvis jeg ikke er online. eksempel er det bedre end et angreb, hvis du finder ud af en fjendes online tider, så sender du lige tropper afsted når han går af, lader dem stå til der ikke er mere korn trækker dem tilbage, og din modstanders tropper begynnder at dø, indtil der er produceret korn nok, eller.

det er ok at flytte tråden, jeg kunne også have startet en i dette emne med bedre overskrift

Ulv
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard

Jeg har meget svært ved at tro at personer med vilje kører med kornunderskud, og derfor virker din plan, om at lade en modstander gå i sultedødkurs, da som lidt uigennemtænkt

Men jow jow, MH har fået besked herfra.

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    May 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af mosekonen Vis Indlæg
    Jeg har meget svært ved at tro at personer med vilje kører med kornunderskud, og derfor virker din plan, om at lade en modstander gå i sultedødkurs, da som lidt uigennemtænkt

Men jow jow, MH har fået besked herfra.
    det er den som også det kom til mig som jeg skrev dette og jeg er stadig meget newbie her, men måske der for.

tak fordi du har rappoteret det til MH

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    47

Lightbulb

Citat Oprindeligt Skrevet af qrtk Vis Indlæg
    fortæl mig gerne hvordan og hvorledes, jeg har aldrig prøvet dette før,
    Der står en del om Negativ kornproduktion og dens effekter i FAQ og derudover kan du læse på faq - diverse:
    Hvordan fungerer sult?
    1. Forsvar fra andre spillere sulter altid først. Derefter vil egne tropper sulte i følgende rækkefølge: Tropper fra andre af dine egne landsbyer, tropper fra landsbyen hvori sulten foregår, tropper fra landsbyen hvori sulten foregår under forberedelse.
    2. Den type der er flest af (ikke i forhold til forsyning) vil sulte først indtil der er lige som mange som en anden type. Derefter vil den med den største mængde enheder blive valgt eller i fald det ikke findes, den med lige så mange enheder.
    3. Grundlæggende er der ingen forskel mellem helte, senatorer eller legionærer. Imidlertid foregår rutineskanningen fra venstre mod højre og som regel er der flere almindelige enheder end specielle enheder til stede. Din egen helt, som der jo kun kan være én af, dør dermed til sidst af den årsag. Husk dog at senatorer, stammeførere og høvdinge såvel som helte fra andre spillere dør før dine egne almindelige tropper.
    Derudaf kan du lære at forsvar fra andre spillere (opbakning) sulter hvis der foregår sult i din by, men indrømmet - det står måske ikke lige skåret ud i pap. Jeg tror det er meningen man skal se på den rotte man får i missionerne at den æder ens korn og lære af det.
    Du kan også se en hentydning i spillereglerne (bemærk undtagelsen i §3.2):
    Hvis dine tropper er sendt som opbakning i en anden spillers landsby, er det tilladt per dag at sende nok korn til at holde tropperne i live i 24 timer.
    Ulempen ved at sende dine tropper til en inaktiv spiller, er du ikke ved om han reelt er inaktiv, måske benytter andre ham som farm og dræber dine tropper, eller han kommer online og lader din hær sulte. Han kan også sladre til andre om din hærstørrelse.
    Men ja man kan risikere at få uønskede gæster der sulter en ud af huset, så det kan anbefales at gå online og via forsamlingspladsen kan du smide dem ud. Netop af den grund at forsamlingspladsen ofte et yndet pult-mål i tiden lige før fredstider hvis man er et udset offer til at huse en masse tropper.

Hvis du er i tvivl om noget med spillet, kan du altid finde en erfaren spiller via linket til venstre i spillet der hedder Support, men hvis du har spørgsmål af mere teknisk art eller om regler bør du kontakte din Multihunter.
    CENSUR

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    May 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ma1974 Vis Indlæg
    Der står en del om Negativ kornproduktion og dens effekter i FAQ og derudover kan du læse på faq - diverse:

Derudaf kan du lære at forsvar fra andre spillere (opbakning) sulter hvis der foregår sult i din by, men indrømmet - det står måske ikke lige skåret ud i pap. Jeg tror det er meningen man skal se på den rotte man får i missionerne at den æder ens korn og lære af det.
    Du kan også se en hentydning i spillereglerne (bemærk undtagelsen i §3.2):

Ulempen ved at sende dine tropper til en inaktiv spiller, er du ikke ved om han reelt er inaktiv, måske benytter andre ham som farm og dræber dine tropper, eller han kommer online og lader din hær sulte. Han kan også sladre til andre om din hærstørrelse.
    Men ja man kan risikere at få uønskede gæster der sulter en ud af huset, så det kan anbefales at gå online og via forsamlingspladsen kan du smide dem ud. Netop af den grund at forsamlingspladsen ofte et yndet pult-mål i tiden lige før fredstider hvis man er et udset offer til at huse en masse tropper.

Hvis du er i tvivl om noget med spillet, kan du altid finde en erfaren spiller via linket til venstre i spillet der hedder Support, men hvis du har spørgsmål af mere teknisk art eller om regler bør du kontakte din Multihunter.
    Mange gange tak for svaret, jeg sidder faktisk og er igang med at læse i FAQ og brugsanvisningen, men ordet sult havde ikke været i min tanke, måske kan man bare ikke se skoven for bare træer, dette var lige det jeg søgte, og jeg har aldrig været ude på at sulte nogen ihjel, jeg var måske bare naiv og tror at hvis mine troppe var hos fx min nabo som bor 5 til 12 min væk så var det kreativt, han er dog aktiv, men der bor en ca 25 min væk og han vokser ikke ifølge mine spioner lol, men jeg vil faktisk fykde ham op med korn igen hvis ikke det er sket.

og nu kan jeg forsætte mit spil uden at fornærme nogen på det område, så vil jeg ikke håbe jeg støder ind i noget andet, men nu ved jeg jo også hvordan jeg kan kontakte min MH.

endnu engang tak for et meget konkret svar

Ulv
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard

Lille Update.
    Jeg har snakket med MH, og efter lidt tids frem og tilbage, har jeg fundet ud af at der reelt ikke er en fejl som sådan i spillet med hensyn til transporttiden og kornforbruget under denne.

Det viser sig bare at det sted hvor 'vi' normalt ser kornforbruget, under forsamlingspladsen, IKKE viser kornforbrug til tropper under transport.

Man kan dog se at de stadig bruger korn, på selve dorf1.php, hvor kornforbruget først falder, når tropper er ankommet.

Men lille ønske herfra så!

Kan vi ikke få kodet det sådan at man kan se kornforbruget til disse tropper under forsamlingspladsen?

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    47

Question

Kan vi ikke få kodet det sådan at man kan se kornforbruget til disse tropper under forsamlingspladsen?
    Spørgsmålet er næsten om ikke det kornforbrug allerede er at finde for plusbrugere, på den skjulte uofficielle side som hedder http://speed.travian.dk/dorf3.php?s=6 (erstat selv speed med den anden server i evt er på)?
    CENSUR

Ulv
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard

Så du prøver at sige at man skal være plusbruger, for at se en elementær del af spillet?

Hvor går den officiele grænse for hvad der er forbeholdt plus og ikke plus brugere?

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    47

Standard

Hvor går den officiele grænse for hvad der er forbeholdt plus og ikke plus brugere?
    Den pågældende side er en der ikke findes mere officielt, at den stadig kan ses hvis man manuelt taster koden ind er en tilfældighed, der ydes ikke support på det fra Travian på nogen måde. Hvis folk finder den nyttig må de bruge den og ellers kan man lade være.

Hvis man vil vide 1 rotte spiser 1 korn i timen osv kan man jo stadig slå op i FAQ så det er jo ikke information der er tilbageholdt?
    CENSUR

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Opbakning
    By marcusmeyer in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 16-08-2008, 10:27
  2. opbakning (hær)
    By pockethead in forum Kommentarer
    Besvarelser: 3
    Sidste Indlæg: 08-08-2008, 13:12
  3. Opbakning ..
    By Kalleman in forum Spørgsmål