Side 3 af 12 FørsteFørste 12345 ... SenesteSeneste
Viser resultater 21 til 30 af 119
    Slange Grabal's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008
    Geografisk Sted
    Århus

Standard Ønske

Nu vil jeg lige starte med at sige, at jeg har overtaget en konto i RES næsten lige før krigen mod SGC og SG1 startede. Jeg var i forbindelse med overtagelsen selv spærret i 3 dage under mistanke for dobbeltkonto, og blev først frigivet igen, da min gamle allyfri konto var væk.
    Flere af mine allymedlemmer har ligeledes prøvet en spærring i forbindelse med MH.
    Eks. var et par flyttet sammen, og brugte den samme trådløse router...need I say more...det var dyrt..for dem.
    Umiddelbart tror jeg på det gode i mennesker. Jeg tror på, at MH på 1 har gjort sit bedste. Men det kan godt være, at hans bedste bare ikke var godt nok.
    HVIS han med forsæt har påvirket krigen til fordel for RES, er det helt klart forkasteligt, men det tror jeg altså ikke på.
    Og der skal ingen tvivl være om, at jeg ikke ønsker mig sat i forbindelse med nogen former for snyd, og jeg forventer, at hvis min allyledelse får viden om noget sådant foregår internt i allyen, smider de "dårlige elementer" ud, og pulter dem ned, når tiden tillader det. Hvis ledelsen ikke lever op til disse etiske krav, bliver jeg skuffet.

Hr rimer på Bolle
    Guest

Standard

Problemet er hvis jeg har ret med hensyn til at den konto du overtog, er den som jeg tror det er, så kørte den som dobbeltkonto inden du overtog den :-)

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

du var da heller ikke smart sådan lige at tage en andens 15 crop som har supportby til..
    Så kommer man jo skidt fra start, og så kan man ikke komme godt videre ..

Slange Grabal's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008
    Geografisk Sted
    Århus

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af shortyboy Vis Indlæg
    du var da heller ikke smart sådan lige at tage en andens 15 crop som har supportby til..
    Så kommer man jo skidt fra start, og så kan man ikke komme godt videre ..
    He he...Næ, det har du ret i, men du må da indrømme, at jeg gav dig og jeres ally en god kamp. Og jeg fik kun hjælp en gang

Sulten Flodhest
    Guest

Standard

Hmm.... rygter, rygter og atter rygter.
    Nu må der snart bevises noget, for det er da en god gang rygte spam der florerer her på forum, og total nedtur for stemningen. Jeg kender som tidligere sagt intet til scribts, og robotter eller hva det nu hedder, men jeg tror bestemt ikke på, at jeg befinder mig i en ally der benytter snyd.

Der har været udelukkelser på alle fronter. Nogle går bare mere op i dem, end andre gør' det, og kan muligvis se en udvej i dem, for at kunne redde æren. Om det er tilfældet, ved jeg ikke? En ting har jeg dog lagt mærke til. Det er alle de mails, igm osv. der måtte have været sendt til admin og mh og hvem der ellers måtte være. Det har jo nok på ingen måde hjulpet på sagsbehandlingen, at det vælter ind med post, så klart at det tager lang tid.

Hvis folk er så opsatte på det, kan de jo oprette et eksternt forum og fremlægge beviserne der.

Ps: Så kunne jeg også godt tænke mig at vide, hvem der stod bag mordet på JFK?

Slange Grabal's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008
    Geografisk Sted
    Århus

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Hr rimer på Bolle Vis Indlæg
    Problemet er hvis jeg har ret med hensyn til at den konto du overtog, er den som jeg tror det er, så kørte den som dobbeltkonto inden du overtog den :-)
    Jeg kan kun være ansvarlig for mig selv og mine valg...og jeg har nogle etiske krav til mig selv og min ally.
    Hvis der, som I påstår, er tale om omfattende organiseret snyd i min ally, som indvolverer MH, er jeg ude af allyen Men jeg har ikke set noget der indikerer dette nogen steder, heller ikke på vores interne forum. Og jeg kender flere af medlemmerne i RES fra server 3, som ALDRIG kunne find på noget lign.
    Hvis der er tale om en enkelt spiller eller 2, forventer jeg at de smides ud af min ledelse.
    Hvis der er tale om en uerfaren MH, der famler lidt rundt, har jeg ondt af ham.
    Hvis der er tale om "dårlige tabere", synes jeg, at I sætter er super spil i miskredit.

På server 3 er jeg i UFO, og var pludselig i krig med resten af serveren lex. ZOO org. og stuerne. Det var sku utroligt, at vi overlevede, men vi overlevede på sammenhold og onlinetid og krigen varede 6-8 uger. og vi er stadig en faktor på serveren.
    For mig at se, er det KUN i tilfælde af at MH, bevidst tilgodeså RES, at I har noget der ligner en sag.
    I ALLE de andre senarier, inklucivt hvis en enkelt eller 2 snyder; er det at I giver op efter en uge og råber snyd lidt sølle.

Imperianer
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

Kunne ikke være mere enig.

Jeg har også for nyligt overtaget en konto i ress, og har spillet samme med op til flere stykker rundt omkring på forskellige server, og har aldrig oplevet nogen form for snyd.

Nu har jeg fuldt meget med i denne sag de sidste par dge, og har lagt mærke til at det er 2-3 personer som laver alle trådene og råber højest, og det kunne jo lige så godt være folk som er så elendige spiller/tabere at de tror at der skal snyd til for at slå dem.

For jeg har ikke set nogen som helt spor af snyd eller det der ligner. Og hvis jeg finder ud af at det er der så smutter jeg med det samme.

Men i 2 der råber helt vildt op. Kom nu med nogen beviser i stedet for, for eller bliver jeg mere og mere sikker på at jeg har ret i min påstand...

Hvis i ikke vil offentlig gøre dem så send enten en PM eller en igm, er på Hygge kontoen på s1

Hr rimer på Bolle
    Guest

Standard

Om ikke andet så er det smart af Travian med denne tråd for den flytter fokus totalt fra det vigtige og bliver til det som Travian spillere gør bedst..... mudderkastning :-)

Jeg kunne stadig godt tænke mig en debat om hvordan man kommer snyd til livs.

Så længe reglerne ikke bliver lavet om af en der har forstand på det og fjerner magten fra admin og mhs side til at lave individualle skøn, ja lige så længe vil disse ting opstå :-)

Druiderytter
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Rodam Vis Indlæg
    .

For jeg har ikke set nogen som helt spor af snyd eller det der ligner. Og hvis jeg finder ud af at det er der så smutter jeg med det samme.
    jajes er ikke i nogen af alliancerne, der er nævnt. Men jajes tror godt Rodam kan begynde at forberede sig på at smutte.

Grunden til at Rodam ikke har set noget bevis, er vel at det ikke er tilladt at offentliggøre konkrete sager på forum. Men hvis man taler med mange på serveren, tror jeg ikke, man kan være i tvivl.

Men nu når MHs bliver udskiftet pga, skal man huske ikke at skyde Miel helt ned. Hans eneste fejl er vel at udpege nogle, der ikke var deres ansvar voksent. Og det er sgu svært at undgå, når det drejer sig om mennesker. Skyd på reglerne, der tillader skøn, skyd på dem der ikke var der opgave voksen, bed tyskerne ændre på reglerne.
    Helt ny.

strik
    Guest

Standard

Jeg synes ikke MH på nogen måder har tilgodeset RES!

Jeg kender ikke nogen spillere i RES som er spærret... en gang har der været nogle spærret pga angreb indenfor 48 timer på SGC/SG1 med pulter, de havde alle spurgt sig til råds om det var tilladt da de ikke var i RES da forbundet med SGC/SG1 blev ophævet... og handlede derfor i god tro!!! jeg ved ikke hvor mange der var spærret, men 1 blev spærret i 24 timer og derefter åbnet uden straf, men fik en advarsel... hvilket jeg synes var fair... spærringen var selvf. irriterende når der var spurgt hos support først.

Hvis SGC har fået spillere spærret uden grund er det selvf. meget skidt.. jeg har meldt 2 SG1 kontoer til MH på s1, den ene konto er slettet den anden åbnet uden pop straf.... lugter af dobbelt konto...........

Synes generelt der er rigtig mange kontoer som ligger spærret på s1 i mit område, hvilket er skidt at se... Synes der burde være hårdere straffe til spillere som bevidst snyder.

måske MH har haft en svær server... synes folk dømmer lidt for hurtigt udfra hvad der blir skrevet her og glæder mig til at høre fra Miel, da han må ku se hvad der er foregået...

synes det er en ærgerlig udvikling, da der var lagt op til en spændende krig i NØ, hvor RES var startet bedst... men SGC/SG1 havde helt sikkert gode muligheder for at lave meget skade!

Side 3 af 12 FørsteFørste 12345 ... SenesteSeneste

Tags i denne Tråd

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •