Side 2 af 12 FørsteFørste 1234 ... SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 119
    Slange Vild's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Geografisk Sted
    Danmark

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af alfons ronnie Vis Indlæg
    Det var jo ikke kun MH's skyld. Der er simpelthen for mange smuthuller i traviansregelsæt især når det kommer til angreb i sekundet. Syns ihvertfald der skal laves en regel mod auto fire funktionen da den fuldstændig underminere WB's..
    Så længe det kan gøres uden snyd, Så kan du på ingen måde forbyde flere angreb i sek. Det er en del af spillet.
    Husk alt hvad jeg skriver, er min egen forbeholdte mening!

Spasserhøvl
    Guest

Standard

Jeg er lidt forviret, måske fordi jeg ikke aner hvad der foregår ??

En der lige ville fortælle mig hvad der sker her??

Vildsvin Supertanne's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Feb 2008

Standard

Har sendt dig en besked, med et af problemstillingerne på s1.

Hr rimer på Bolle
    Guest

Standard

Jeg synes det er fint at i nu prøver at løse problemerne, men det er jo kun fordi i er hårdt pressede. Den første taktik var tavshed, da den ikke virkede prøvede i at skrive grimt til f.eks mig, hvilket kan læses i en anden tråd, og som folk kan læse i den igm mellem en fra Travian og jeg som er sendt rundt til mange spillere, så prøvede i at true med at spærre uskyldige spillere.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008

Standard

Dejligt at se Miel komme frem med en udtalelse. Og nu kan vi så vente på afgørelsen.

Gallersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    May 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Hr rimer på Bolle Vis Indlæg
    Jeg synes det er fint at i nu prøver at løse problemerne, men det er jo kun fordi i er hårdt pressede. Den første taktik var tavshed, da den ikke virkede prøvede i at skrive grimt til f.eks mig, hvilket kan læses i en anden tråd, og som folk kan læse i den igm mellem en fra Travian og jeg som er sendt rundt til mange spillere, så prøvede i at true med at spærre uskyldige spillere.
    Kunne godt tænke mig at høre nærmere om denne igm, kan du evt. sende over pm?

Hr rimer på Bolle
    Guest

Standard

ja men hvad hedder du ingame

Hr rimer på Bolle
    Guest

Standard

Beklager, men IGM-udvekslinger med teamet må stadig ikke offentliggøres herinde.

Miel er i gang med at se på det, som han allerede har skrevet. Giv nu manden en chance

/Sparky
    Last edited by Sparky1988; 29-04-2009 at 18:34. Begrundelse: Offentliggørelse af IGM uden tilladelse

Tornet Kriger samsund's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Helev

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af hul112 Vis Indlæg
    Ja tak for det miel. Men det må da ikke være Miels skyld. Nu hentyder jeg til S1, det må da være MH`s job at spærre de folk som snyder der!

HUL
    Held og lykke.

1: Hvordan skal de vide det?
    Jeg har set flere alliancer der bruger snyd og blivet smidt ud fordi jeg sagde de ikke måttte og bla bla bla. Jeg meldte det til MH men de kan ikke gøre noget fordi det ikke er inde for deres.... teknologi at kunne få dem i det. De skulle bruge deres egne ting osv. Og det forstår jeg skam godt.

2: Ved du hvor meget prof udstyr til at fange snydere med koster?
    hvis du laver dit eget spil vil du straks vide det. Og uden MH'ere i det spil vil det være meget svært for dig at få lukket dem alle.

3: Det er da ikke Miels skyld at tyskerne ikke har råd til at bruge mange penge til et bedre anti-snyd program.

Samsund Tha Queen

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    47

Lightbulb

Citat Oprindeligt Skrevet af Hr rimer på Bolle Vis Indlæg
    Jeg synes det er fint at i nu prøver at løse problemerne, men det er jo kun fordi i er hårdt pressede
    Enhver mistanke om MHere der sendes til Admin bliver undersøgt. At man oplever tavshed kan skyldes mange ting. Et par gæt fra min side...
    • fordi Miel har travlt med at undersøge sagen
    • at rygtedannelse kan risikere at påvirke de personer som Miel observerer
    • der er andre som skal orienteres før dig

Ganske som en MH har tavshedspligt om andre konti og derfor ikke kan oplyse hvad der sker hvis du mistænker en anden person for snyd, så har en Admin også tavshedpligt om en masse ting - også overfor sine MHere!

Side 2 af 12 FørsteFørste 1234 ... SenesteSeneste

Tags i denne Tråd

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •