Side 12 af 12 FørsteFørste ... 2101112
Viser resultater 111 til 119 af 119
    Spydkæmper Tippe's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Geografisk Sted
    kbh n

Standard

........................................
    Last edited by Ridder Huma; 24-05-2009 at 17:40. Begrundelse: dumme edit knap!!!!

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009

Standard

enig din danske kylling! kan godt være MH laver fejl, men det gør vi alle sammen jo det er fedt de gør, så vi alle kan komme til at have det sjovt med dette spil synes alle de negativt talende #censur# skulle pakke sammen og smutte

Spejder Koldankel's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted
    Christiansfeld
    Alder
    35

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Tippe Vis Indlæg
    Der ville intet være i vejen med en udmelding der hedder ; MH er udskiftet og der er foreløbig styr på denne del af det... Jeg synes da det er en KÆMPE lettelse..hvorfor ikke skrive det?
    Er jeg den eneste der har læst den besked der gik ud på S1 med at MHs ville blive skiftet ud?
    Wiiii... Endelig har de ødelagt spillet nok til at jeg kan stoppe. Længe leve T3.6. Det vil give mig en masse tid.

Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Geografisk Sted
    kbh n

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Ridder Huma Vis Indlæg
    Rigtigt. selv vi har tavshedspligt, og straffe angår kun mellem spilleren, MH'en og Admin(hvis der klages over straffen).

Desuden vil i heller ikke få at vide hvis MHs er skiftet ud.

Desuden er bots en stor problem, men KUN hvis i anmelder det til en MHs for det er jo mange konti at tjekke igennem selv på et dansk normal server. Vi MHs gør alt hvad vi kan og hvad vi har af midler til det.

dte var mht til dette indlæg der skrev at ingen ville få af vide hvis mh var udskiftet

mht til den generelle bortforklaring af snyd i travian , så undrer det mig så at at der findes så mange downloads til firefox, som kan bruges..hvorfor laves de hvis ingen bruger dem?

det der irriterer voldsomt er at det fejes under gulvtæpper istedetfor at det bliver taget alvorligt og måske ovenikøbet prøvede ta gøre noget ved det..

den nyeste jeg fik sendt efter det er taget op her på forum (der sidder nok mange der ikke orker at høre samme svada med bla bla der er intet snyd her, bla bla vi er bare super goe, bla bla mh er goe og admin er goe)

slettet

HVEM GIDER BRUGE TID PÅ AT LÆGGE DEN SLAGS UD ENDSIGE LAVE DET HVIS DET IKKE BLEV BRUGT???
    Last edited by ma1974; 24-05-2009 at 17:27. Begrundelse: link

Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Geografisk Sted
    kbh n

Standard

hmm ok link er i overkanten..hvad med et uddrag af deres flotte salgstale for dette?

General Features:

The application masks itself to look like a standard web browser to the internet, keeping you safe from multihunter eyes.
    The application can be configured to read your IGMs for you and optionally email them to a designated address as well as play a local sound file when IGMs are received. This will keep you informed about IGMs while you are away, will keep multihunters from detecting you are not there, and will prevent enemies from knowing when you are offline or sleeping.
    The application will optionally automatically celebrate in all villages, keeping your culture points soaring.
    The application randomizes the timing of all its actions to mimic standard human behavior.
    The application completes each action atomically and visits all the pages a normal human user would to appear human.
    The application requires a sleep time, where standard actions such as farming and building are not active.

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    47

Talking

keeping you safe from multihunter eyes.
    CENSUR
    du har ikke ret til at skrive ma1974 nogen som helst steder på dette forum!

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    32

Standard

tis..... kom til at editere din indlæg tippe... (for mig er edit knappen et irreterne problem....).

MHT Bots..hvis det er så stort et problem og MH har så svært ved at finde det..Hvorfor i alverden indbygger man så ikke en botsspærre i systemet?
    Tippe: Indsæt den botspærre og den vil være forældet efter 1 time...

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Geografisk Sted
    kbh n

Standard

ergo erkender du hermed at der snydes en del siden folk bruger tid på at komme forbi en dum botspærrer?

men burde der ikke arbejdes på en fortsat udvikling der stoppede for snyd fremfor at sige ; her snydes ikke?

og måske burde folk generelt opfordre til ikke snyd? jeg mener hvor sjovt er det lige at vinde hvis man har gjort det ved hjælp af snyd`?

istedetfor at slå hårdt ned på en der har sendt for mange rå ved en fejl. så bruge dne fandens hårdhed på dem der ødelægger spillet fordi de snyder .. Jeg mener med feks dobbeltaccount..det opdages..den store er tit blevt stor pga de har haft 2..hvorfor får folk så lov til at beholde den store konto?

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    47

Standard

men burde der ikke arbejdes på en fortsat udvikling der stoppede for snyd
    Hvor har Humse sagt det modsatte?

og måske burde folk generelt opfordre til ikke snyd?
    Jeg tror ligesom de får et vink med en vognstang så vidt muligt. Dersom du mener straffene ikke er hårde nok, så skriv et brev til tyskerne eller smid det ind under ideer.
    Du er ude på et sidespor i denne debat.

Jeg lukker tråden, da den er totalt offtopic og nærmer sig konkrete sager ... SUK!
    CENSUR
    du har ikke ret til at skrive ma1974 nogen som helst steder på dette forum!

Side 12 af 12 FørsteFørste ... 2101112

Tags i denne Tråd

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •