Viser resultater 1 til 8 af 8
    Slange Tjaran's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Geografisk Sted
    København

Standard Tak for spillet folkens !

Brave folk på og omkring dk5

Jeg ville lige sige tak for nogle skægge, stressede og vilde måneder i selskab med jer.

Det var været en del pres for at jeg kunne åbne låget for alle de historier, som ikke er offentligt kendt.

Så udover at være en famøs takketale vil der til sidst komme en uddrag af de små sjove historier.

ST8
    Først og fremmest vil jeg gerne takke mit oprindelige striketeam i ØK. Det legendariske st8. Vi kendte alle sammen hinanden fra alliancen VB og senere Ulvene på den oprindelige dk2.

Det skulle oprindeligt være en hyggeserven men så blev nordvest i den grad en krudttønde og så tog det fart.

Tak til begge m0looner for at være så engagerede. Og for at have en 150% 15 cropper som def by ;-)

Tak til Tower of power for at lokke os alle sammen på serveren.

Til Elskunko (begge) og Denis_leary (den nye) for at nægte at en hvis stor spiller skulle have en bestemt dal. Generer du st8 får man på munden lige meget hvilke store alliancer (K/DRK/LoLaH) der forsøger at holde en i live !

Tak til min gamle dual for uerstattelige koordinationsamtaler..

Til begge Miss Blacker som formådede at flytte main fra nordøst til nordvest midt i spillet og samtidig ramme Hamtiltons WW med 50 k økser plus. Jeg har ikke tal på hvor mange g33ks mains i fik cropdræbt med beskedne ressourcer.

Jeres arbejde som ww holdere med så få tropper er sgu' noget af en præsentation. Især da der var så få spillere der kunne støtte. (Mvh, St8 plus lidt Simmers)

General Mayhem for at han langt om længe kom tilbage på den rigtige side og blev en god dual sammen med Tegellan.

Til Turambar hvis erfaring, tålmodighed og kløgt altid var en force i st8 og tilsidst i Mvh. Ps; tak for sitning.

Til St8 junior (Theax, Crazymonkey og Tomsom). I viste hvad 3 mindre spillere kunne gøre i fællesskab imod ret hårde odds. Især dengang i blev "rekruteret" som spioner af en vis stor spiller i nordvest er mindeværdig. Og da i blev tvunget af den onde Nibs til at fake den store spiller men det i virkeligheden udførte et uhyre velorganisaret angreb på hans sekundære offensice by er sgu' frækt. Mindes med glæde de trusler i fik tilbage ;-)

The Will. For at simme en så ond cleaner igennem hele spillet. At have lvl 19 marker som den første på serveren, (da havde jeg lvl 14). Altid at stille forsvar til alle der måtte have brug for det. Simmers har vist udråbt til ynglings ØK'er :-)

Tak til Chillum som en kort periode var i st8 og senere kom tilbage til Mvh. Du kører en så fed offensiv stil at man tror det er løgn. At du så ikke gider stille def (eller bygge det) har givet mig flere grå hår end du aner. Men hvem turde også ramme dig for real ?

Super tak til Little som fortjener sin helt egen tråd ;-)

MVH
    Og selvfølgelig tak til min super fede ally Mvh som jeg midt i spillet fik den ære at være leder af.

Oprindeligt var Mvh (SØK) bare tænkt som en måde at få afsluttet NL/LoLaH vs. HJ/ØK konflikten på så nordvest ikke blev en udbrændt mark som ingen ville eje.

Men efter jeg lærte mange af de fede LoLaH folk at kende må jeg tage hatten af for jer. Bedre folk kan næsten ikke støves op !

Tak til min medledere Dante og Zodiac. Især tak for at få mig til at forstå at SØK havde en potentialle langt større end en taktisk manøvre fra st8 ! Lidt trælst at en .com server trak til sidst. Vi kunne brugt have brugt jeres "en cleaner der ikke er ude at gå er nytteløs" indstilling til sidst.

Tak til den nordlige kampgruppe (Tegellan, Bufan og Empire). Altid friske på at pulte. Altid parat til at tage ansvar. Altid friske med en sjov kommentar på forum. I var altid en bærende kraft i allien.

Tak til cleaner kampgruppen (Nuub, Chillum, og Juzz). Def var måske ikke jeres styrke, men tak skæbne for nogle lede cleanere. Altid igang med at ramme en afgørende spiller hos fjenden og altid igang med at lave lidt propaganda/spionage hos folk der aldrig så det komme. I var en ære at spille med. At ComeOn blev aktiv på dk5 var en gave for en ally som Mvh.

Tak til OMAs drenge (OMA, Leth, Bjørneby og Dhansen). Stabilitet og engagement var kodeordet hos jer. OMAs velfortjenste offensive placering og ekstreme farming og vækst er sgu' imponerende. Især da i måtte skifte main (fra 6 croppere) til 15 croppere for at blive optaget i allien.

WD-kampgruppen. I startede som de eneste i nordvest der nægtede at knæle for Mvh og st8 og endte som en fuldt ud integreret del i allien. At i kunne stå imod det stormløb ffs( Mvh) sendte imod jer er imponerende. Og at i hele tiden havde mere def resten af allien kunne låne var afgørende mere end en gang.

Mvh southside. (Hebs83 og John Galt). Hebs for at breake så afgørende pulter, generelt være sjov, ikke kunne tåle snaps. John Galt (Joker) for at være så ufattelig vidende om spillet og altid have en alt for ærlig kommentar på det offentlige forum.

Kampgruppe midt (Kazur, Tancula, Sogaard99 og Mou)
    I lå af helvedet til, men fjenden turde aldrig rigtig slå ordenligt på jer. Især tak til Kazur som med sin autoritet var nærmest uundværlig i Mvh. Ufattelig let at samarbejde med.

Ukendte historier
    Som nævnt har st8/Mvh haft en finger med i spillet på flere afgørende punkter.

- Feks da vi foreslog Bravie at slå Hj og ØK sammen. 36 timer senere var det en realitet. Især tak til Nibs og Ghantel for at kunne reagere så hurtigt og have så afgørende stemmer i HJ.

Uden den fusion ville dk5 sikkert have set meget anderledes ud.

- Tak til en pt. anonym spion som havde central adgang til K øverste ledelse. HH har i flere omgange taget æren for at tæve K i sydvest. Men tilfældigvis havde st8 kontraspionage opsnuset de præcise koordinater og tidspunkter for hvornår K ville ramme to navngivne medlemmer fra ØK og BH.

Nibs og jeg havde en del problemer med at sætte mur dernede, da vi ikke kunne sende ally igm ud 48 timer før de overhovedet startede deres fakekampagne. Men resultatet blev at stort set hele K's samlede offensive styrker døde i de mure der blev stillet op.

Herefter skiftede HH side og angreb K (som var uden offensiv).

- Tak til nogle pt anonyme spioner/informanter i LoLaH for at gennemskue at hvis ØK og LoLaH kom i åben krig ville hele nordvest blive en afbrændt mark.

Især tak for at gøre mig til truppentool admin i LoLaH
    Give mig og Nibs adgang til samtlige striketeams underfora'er.
    For at få gennemføre den angrebsplan jeg lavede imod Turambar, som betød at LoLaH mistede de fleste af sine offensive styrker og vi derefter kunne skabe SØK (som blev til Mvh).
    Give Miss Black og mig adgang til sitterkontoer så vi altid viste hvor meget def der stod i LoLaHs byer.

En af Peter Pedals venner blev efterfølgende udråbt til at have kommet til at lække angrebsplanen imod Turambar. Vi kendte den eller i forvejen, jeg havde selv været med til at lave den ;-)

Tak til vores to spioner i g33ks. I anede aldrig hvem den anden var og det aller sjoveste var da i fælles planlagde et angreb imod mig, og begge sladrede om at den anden ville angribe.

Tak til en bestemt spion i ORM som var ufattelig god til at give info om hvem der var de afgørende ledere hos ORM. I samme omgang undskyld til ORMs ledelse for at vi bevist gik efter jer først !

Og rigtig mange tak til en bestemt spion for at være udset som ram-cleaner på ØKs ww. Og i den sammenhæng sige det videre hvornår han skulle ramme og selvfølgelig undlade at ramme.

Specielt i ORM gik vi bevist efter at påstå at vi fra starten havde placeret spioner i alle afgørende alliancer på serveren. Det havde vi faktisk ikke. Men det skabte en rigtig paranoid stemning hos fjenden da folk troede at højt rangerede ledelsesmedlemmer også var st8 folk.

Der var faktisk to tidligere medlemmer af Ulvene fra dk2 i både Nato (Kungpaw) og g33ks (John Galt). Men jeg vil understrege at ingen af dem var placerede spioner. Begge afviste at spionere da man ikke skabte splittelse i en ally man kæmpede sammen med. Da deres allier senere knækkede helt kom de dog "hjem".

Vi placerede dog en mand i The G i starten, men koordinationen var så dårlig at vi trak ham hjem til st8.

Tak for en fin server – ses til endgamefesten 4.april
    /Tjaran
    Stolt faketarget nummer 1 i tre krige !

Tiger fousej's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Geografisk Sted
    ??

Standard

omg folk burde få et liv! Skrive så lange meddelelser !?! :P

Ville gerne være med på den server og vise jer hvordan man rigtigt spiller travian

Slange Tjaran's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Geografisk Sted
    København

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af fousej Vis Indlæg
    omg folk burde få et liv! Skrive så lange meddelelser !?! :P

Ville gerne være med på den server og vise jer hvordan man rigtigt spiller travian
    Helt korrekt. Dk5 har sgu' taget meget at min vågne tid ;-)

Mvh
    /Tjaran
    Stolt faketarget nummer 1 i tre krige !

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Tjaran Vis Indlæg
    - Tak til en pt. anonym spion som havde central adgang til K øverste ledelse. HH har i flere omgange taget æren for at tæve K i sydvest. Men tilfældigvis havde st8 kontraspionage opsnuset de præcise koordinater og tidspunkter for hvornår K ville ramme to navngivne medlemmer fra ØK og BH.

Nibs og jeg havde en del problemer med at sætte mur dernede, da vi ikke kunne sende ally igm ud 48 timer før de overhovedet startede deres fakekampagne. Men resultatet blev at stort set hele K's samlede offensive styrker døde i de mure der blev stillet op.

Herefter skiftede HH side og angreb K (som var uden offensiv).
    Hvis ikke jeg tager fejl tænker du på det angreb, hvor bl.a. jeg selv (dengang som jras) og Aramile mistede cleanere (der røg flere cleanere i det angreb)? Little (der dengang var i LoLah) var fuldt orienteret om planerne, så jeg gik ud fra at de var lækket fra ham?

Men af hensyn til historien, så var dette altså temmelig længe før HH valgte at angribe DRK - jeg havde da ihvertfald nået at genopbygge 12-14k imp's i mellemtiden på jras kontoen...

Og rigtig mange tak til en bestemt spion for at være udset som ram-cleaner på ØKs ww. Og i den sammenhæng sige det videre hvornår han skulle ramme og selvfølgelig undlade at ramme.
    Til denne del af historien hører, at vi faktisk fandt ud af at han formentlig var spion, før han selv skulle sende sin ram-cleaner afsted. Men de øvrige cleanere var sendt, så vi kunne ikke nå at ændre planen.

Men vi grinede godt nok over hans forsøg på at lave en konstrueret kamprapport... Vi ville gerne have nået at udnytte vores viden - men i tog ham fornuftigt nok over og brugte ram-cleaneren meget hurtigt efter.

Der var faktisk to tidligere medlemmer af Ulvene fra dk2 i både Nato (Kungpaw) og g33ks (John Galt). Men jeg vil understrege at ingen af dem var placerede spioner. Begge afviste at spionere da man ikke skabte splittelse i en ally man kæmpede sammen med. Da deres allier senere knækkede helt kom de dog "hjem".
    I virkeligheden tror jeg at ulvene der endte i WM (har hørt at flere her var tidl. medlemmer?), har haft meget afgørende betydning for forløbet - fordi de i afgørende grad tidligere på serveren har været med til at sikre, at SV var i konstant kamp, så ingen alliancer i SV for alvor kunne vokse sig store.

Spejder
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007

Standard

First off, selv tak

Og til ovenstående, nu var jeg jo ikke Ulv på s2.dk :p
    Og vil gerne vedstå mig en lille spionage-tjans, som dog bestemt ikke var mod G33KS - men mod Nato/"kløveret".

Tidligt på serveren var den gode Benz også med i det famøse kløver, ligesom jeg selv.
    Efter et optrin på forum skrev jeg i ret utvetydige vendinger at jeg ikke gad være med i en alliance der blev ledet så tæskeåndsvagt som Kløveret gjorde - og skrev derefter til Benz (der var blevet kicket) og Bravie (der også dengang var leder af ØK) samt The Everliving i BH (kendte en af de daværende spillere) at jeg med glæde stod til rådighed med information derfra og frem.

Faktisk blev jeg også kickte fra alliancen grundet spionage, da min konto gik i gult samtidig med jeg var aktiv på forum (tak Benz, husk for hulen at sitte både min In Game og forum konto :p), men de var så venlige at invitere mig tilbage igen da jeg skrev at jeg altså ikke var spion.... Newbs...

Men ja, efter kløveret gik rabundus og jeg flyttede 'hjem' til BH/G33KS, så har jeg været en god dreng, og stået sammen med den alliance jeg rent faktisk var i.
    Weee - min edit knap er tilbage!
    Uden konto, men med et kvart øje på forum.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008

Standard

Mange tak for de fine ord chef.

Har altid været en fornøjelse at arbejde sammen med dig

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007

Standard

Selv tak for en god server tjaran!

Det har været utroligt lærerigt at spille både med og imod FFS (mvh).
    jeg vidste i hvert fald godt hvordan ormene havde det i vores offensiv aktioner .

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007

Standard

Hæhæ, ja tak for de fine ord og tak for sammenspilet Tjaran!

Jeg vil lige tilføje at jeg ikke bare ikke var spion da jeg var i Nato (på Kungpaw-kontoen), men at jeg faktisk gjorde hvad jeg kunne (sammen med min dual, Lars, der kørte kontoen en del mere end mig i starten især, men desværre ikke var med de sidste par måneder), for at spille så godt som jeg kunne - også selv om det måtte være imod tidligere kammerater fra f.eks. Ulvene. Jeg mener at ens loyalitet bør lægge hos den alliance man spiller i - ellers bør man skifte alliance. Og jeg er generelt imod spioner, men det er blevet så stor en del af spillet at jeg nok har skiftet mening der. Ikke at jeg selv nogensinde vil være spion, dog. Kan simpelthen ikke lide tanken.

I en enkelt aktion hos Kløveret bad jeg om et andet offer, ikke fordi det var en tidligere Ulv, men fordi jeg også spillede på s1 på det tidspunkt og havde fået udpeget en samtidig allieret som mål, hvilket jeg mente ville være destruktivt for samarbejdet på den anden server. Jeg fik så blot udpeget et andet fjendtligt mål og kunne så ramme det. Så jeg har ikke prøvet på at lægge fingrene imellem, selvom mange af mine venner var på den anden side. Men det var fand'm dejligt at komme med i FFS/Mvh - jeg kom jo ikke hjem, men det var "som om at komme hjem"

Og så vil jeg lige sige, at det var ikke hele ledelsen i Kløveret der var helt i hundene (og nej, jeg var ikke selv en del af ledelsen, hæ), men den store fejl tror jeg nu nok lå i, at Kløveret prøvede på (i starten i hvert fald) at køre sig selv som en demokratisk alliance. Den slags er generelt tæske dumt - og det er VIRKELIGT tæske dumt, i en alliance med SÅ mange medlemmer, hvor en SÅ stor del af dem er uerfarne.
    - Tegz AMOK / Spillede på sidste s5 først Kungpaw og derefter dual på Tegellan-kontoen...

Tilsvarende Tråde

1. Tak for spillet
    By Sholmegaard in forum Server 3
    Besvarelser: 4
    Sidste Indlæg: 28-09-2012, 11:14
  2. Tak for spillet 3
    By Djarle (Zakariaz) in forum Server 2
    Besvarelser: 7
    Sidste Indlæg: 10-05-2009, 16:51
  3. Tak for spillet
    By Miss D in forum Server 2
    Besvarelser: 16