Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 34
    Haeduaner
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Alder
    47

Standard

Jeg vil da også sende en stor tak til flere personer på denne server.

Bravie: Uden dine manipulationer og fede løgne og bedrag, havde vi slet ikke haft noget modspil på denne server. Så kunne vi alle have siddet i rundkreds, og bygget vores ww hver for sig. Uden dig havde jeg ikke behøvet bekymre mig om, at Juzz og Nuub kontoen ville blive bombet i smadder af ØK og co. Uden dig, kunne vi have været på den samme side, men du valgte som den eneste i BONG at sige nej efter hjemkomst fra ferie. Man ligger som man selv har redt - desværre lykkedes det ret godt, men den fortjeneste ligger vist mere hos Tjaran end hos dig.

Buldozeren>> Altid online som jeg selv, og den mest arbejdsomme jeg længe har set på serveren. Jeg håber sgu vi kan starte på en anden server sammen engang igen - dog ikke s1, selvom jeg ved, at du gerne vil splitte et vist forbund ad i stykker

Livia>> En ny spiller på denne server, som alligevel har formået at lære en del. En rigtig god diplomat - også nogle gange for god af sig.

Simon>> Tak for din indbydelse til ØK sent i spillet, men knap så meget tak for dine ord om at jeg var ØK materiale Du vidste selvfølgelig ikke hvem du skrev med, for ellers havde ordene nok ikke været så rosende.

HH>> Tak til hele HH, for at splitte alt hvad splittes kan. Jeg tror ikke i gjorde det i en ond hensigt, men simpelthen fordi i var for naive og godtroende. Dette blev dog starten på alt for mange stridigheder - også slutningen.

Tjaran>> Min partifælle, som man dog ikke skal regne for meget med i spillet. Du spiller spillet, og man ved aldrig rigtig hvor man har dig. Alligevel har det altid været en stor fornøjelse at snakke med dig, og vi har altid formået at snakke pænt til hinanden.

Joker/ John Galt>> Det var sjovt så længe det varede, og jeg havde egentlig godt set, at du måtte hoppe over til fjenden, nu hvor HH begyndte at angribe dig. Men du er nok en af serverens dygtigste, og jeg har stadig stor respekt for dig.

Til sidst - stort tillykke til ØK + forbund. Det var alt for let for Jer, og det var ikke med min gode vilje, at det skulle blive så let. Desværre blev det sådan, grundet nogle tåbelige uenigheder, sammenblandet med dårlig timing fra vores side.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Comrade-Benz Vis Indlæg
    Simon>> Tak for din indbydelse til ØK sent i spillet, men knap så meget tak for dine ord om at jeg var ØK materiale Du vidste selvfølgelig ikke hvem du skrev med, for ellers havde ordene nok ikke været så rosende.
    Jeg takker, da mange gange. Desværre var det ikke mig du skrev med,selvom det var min konto. Og jeg da egentlig også har læst de IGMs. Er også helt sikker på mit navn ikke er at finde i de IGMs, men i stedet et helt andet navn. Ligefrem at kalde det en indbydelse er vist også at overdrive

Når det er sagt, så er du skam en god spiller - rigtig god endda. Det er jeg ikke bange for at indrømme.

Spejder
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007

Standard

Joker/ John Galt>> Det var sjovt så længe det varede, og jeg havde egentlig godt set, at du måtte hoppe over til fjenden, nu hvor HH begyndte at angribe dig. Men du er nok en af serverens dygtigste, og jeg har stadig stor respekt for dig.
    Skiftet over til 'fjenden' blev jo utroligt let når valget stod mellem HH (som jeg nærede den dybeste afsky for efter de lod G33KS i stikken) eller Mvh, der spillede spillet som det spilles bedst

Men i lige måde, det var sjovt, og det ærger mig da at min tid blev kraftigt indskrænket at lidt for mange job, studie osv. op til G33KS' første og eneste rigtige krig, det ville nu have været sjovt at strikke et par planer sammen mod ØK mfl

Og @Bravie, stor ros for det store arbejde med at styre løjerne, det er en hård tjans, og den kan til tider være utaknemmelig, men du gjorde et super arbejde!
    Specielt tak for timingen med sejren, der gjorde at jeg stadig ikke har spille en server til ende, uden først at få erobret en by

Vi ses på MSN - nok ikke på en ny server
    Weee - min edit knap er tilbage!
    Uden konto, men med et kvart øje på forum.

Haeduaner
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Alder
    47

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Simon1144 Vis Indlæg
    Jeg takker, da mange gange. Desværre var det ikke mig du skrev med,selvom det var min konto. Og jeg da egentlig også har læst de IGMs. Er også helt sikker på mit navn ikke er at finde i de IGMs, men i stedet et helt andet navn. Ligefrem at kalde det en indbydelse er vist også at overdrive

Når det er sagt, så er du skam en god spiller - rigtig god endda. Det er jeg ikke bange for at indrømme.
    Jeg husker faktisk ikke hvem der underskrev - tror faktisk ikke der var nogen. Jeg takker også for de rosende ord, og kan kun sige i lige måde - du fik da en af mine supportbyer i centrum

Prætorianer JanJacobsen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009
    Geografisk Sted
    Jylland

Standard

Jeg husker faktisk ikke hvem der underskrev - tror faktisk ikke der var nogen. Jeg takker også for de rosende ord, og kan kun sige i lige måde - du fik da en af mine supportbyer i centrum
    Jeg kan slå fast, at det var mig som skrev den pågældende IGM til en spiller midt i en fakeudveksling. Vil da blankt erkende, at jeg først senere fandt ud af den rigtige ejermand af kontoen. Men lidt hyggesnak på tværs af fronter er altid sjovt.
    - Så er den ged vist barberet.
    Dræb en - og du er morder.
    Dræb en halv million - og du er Nibs
    Dræb milioner - og du er erobrer.
    Dræb alle - og du er Gud

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Tjahe ramte din 15 cropper ude ved din main, men lade os nu ikke ligge os i detaljer. Jeg takker

Haeduaner
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Alder
    47

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Simon1144 Vis Indlæg
    Tjahe ramte din 15 cropper ude ved din main, men lade os nu ikke ligge os i detaljer. Jeg takker
    Jeg loggede lige på, at kan godt se, at der er blevet smidt noget efter kontoen. Jeg spillede den dog ikke de sidste 14 dage overhovedet, så kendte kun til A-1.

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af HamDenA Vis Indlæg
    Hilsen Speedway/ senere slammand. leder af ?2 til det sidste.
    Uh, Speedway! Tak for spillet. Du er en kanon spiller og du alene gav mig mere modspil på Kungpaw-kontoen end hele resten af de to HH (eller var det allerede C der?) -wings til sammen! Du viste med prima klasse at det ikke handler om størrelsen af ens cleaner, men om intelligens, aggressivitet og aktivitet. Smukt. Det var El Nino's cleaner der ryddede min main og satte mig ud af spillet, men det var dig der gjorde det både sjovt og besværligt i op mod en uge før det. Tak for kampen
    - Tegz AMOK / Spillede på sidste s5 først Kungpaw og derefter dual på Tegellan-kontoen...

Tiger
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Geografisk Sted
    København

Thumbs down Det er en ommer...

Bravie: Uden dine manipulationer og fede løgne og bedrag, havde vi slet ikke haft noget modspil på denne server. Så kunne vi alle have siddet i rundkreds, og bygget vores ww hver for sig. Uden dig havde jeg ikke behøvet bekymre mig om, at Juzz og Nuub kontoen ville blive bombet i smadder af ØK og co. Uden dig, kunne vi have været på den samme side, men du valgte som den eneste i BONG at sige nej efter hjemkomst fra ferie. Man ligger som man selv har redt - desværre lykkedes det ret godt, men den fortjeneste ligger vist mere hos Tjaran end hos dig.
    LOOOOOL
    Jeg synes det er SÅ sjovt at du stadig ikke aner en skid om hvad der er foregået omkring dig... Well serveren er slut, så jeg skal gerne snakke lige ud af posen, så spørg løs om alt du vil vide...
    (Hvilket i øvrigt ikke kun gælder Benz - spørg løs allesammen)

Jeg kan starte med den første:
    Det er sandt - jeg har løjet for dig én gang: Det var da du spurgte mig om jeg havde planlagt en aktion imod dig... (Kan du huske det?) ... jeg svarede nej, selvom jeg faktisk lige havde siddet og strikket en fakeaktion sammen imod dig. Årsagen: Vi havde en spion i ØK, og vi havde en ret god fornemmelse for hvem det var, og derfor satte vi en fælde for personen. Han fik en falsk ally-igm, og jeg fik udvalgte folk til at fake dig. Reaktionen udeblev ikke, og fælden klappede om spionen da du smed den falske ally-igm i hovedet på mig som bevis på jeg løj - i stedet gav du mig det bevis jeg skulle bruge mod spionen.
    You bled with Wallace - now bleed with me!

Tiger
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Geografisk Sted
    København

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Joker Vis Indlæg
    Og @Bravie, stor ros for det store arbejde med at styre løjerne, det er en hård tjans, og den kan til tider være utaknemmelig, men du gjorde et super arbejde!
    Specielt tak for timingen med sejren, der gjorde at jeg stadig ikke har spille en server til ende, uden først at få erobret en by

Vi ses på MSN - nok ikke på en ny server
    Mange tusind tak fra roserne - det betyder meget når de kommer fra en spiller som dig!
    Det glæder mig at timingen kunne passe ind

Ja travian er slut for denne gang for mig, så messenger it is!
    Held og lykke med slutspillet der hvor du nu er i gang
    You bled with Wallace - now bleed with me!

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Opfordring til masse sletning
    By Peter B in forum Server 4
    Besvarelser: 32
    Sidste Indlæg: 06-01-2011, 16:32
  2. Bevægene mennesker
    By Mooz in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 8
    Sidste Indlæg: 03-10-2008, 19:22
  3. Alle Mennesker i hele verdnen..!
    By Blaxtar in forum Server 1