Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 13

Tråd: CO takker af

Høvding come on's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007

Standard CO takker af

Som ejer og ordstyre af dk5 off forum har det været en blandet fornøjelse at guide jeg gennem god edikette på forum, jeg har måtte uddele advarsler til både MOD og almindelig mand..

Når det er sagt så har det været en fornøjelse at spille med og mod jer, MVH er den mest effiktive ally jeg nogensinde har spillet med, offensive er de skånsesløse deffensive yderst velorganiseret.. en sandfornøjelse

Til jer andre tja trist i ikke fulgte med G33ks, og støttede op om dem, tja i afgjorde faktisk serveren allerede der...

CO det offensive geni bag ORM kampangerne og andre modbydeligheder..

Ps. Marc du er stadigvæk en tosse uden realitetsans
    Server1.com : Come on
    Runner up : ~CTM~

Server2.dk : Come on
    Runner up : Hunters

Server5.dk : Nuub/Juzz
    vinder : MVH/BONK

Server2.com : Elliot ness
    Vinder : WBBP

Server5.dk : SMP
    Runner up : AMOK

Server3.dk ukken
    Runner Up :Bad C

Server2.dk :Tidligere Barney_Stinson nuværende Imba.Defiler
    Igang :Kapow

Slange Tjaran's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Geografisk Sted
    København

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af come on Vis Indlæg
    Som ejer og ordstyre af dk5 off forum har det været en blandet fornøjelse at guide jeg gennem god edikette på forum, jeg har måtte uddele advarsler til både MOD og almindelig mand..

Når det er sagt så har det været en fornøjelse at spille med og mod jer, MVH er den mest effiktive ally jeg nogensinde har spillet med, offensive er de skånsesløse deffensive yderst velorganiseret.. en sandfornøjelse

Til jer andre tja trist i ikke fulgte med G33ks, og støttede op om dem, tja i afgjorde faktisk serveren allerede der...

CO det offensive geni bag ORM kampangerne og andre modbydeligheder..

Ps. Marc du er stadigvæk en tosse uden realitetsans
    Selv en fornøjelse at spille sammen med dig Co.

Men: Var vi yderst velorganiseret defensivt ?

De 3-4 def tropper vi havde var sgu' ikke det store arbejde at flytte rundt på...

WD kampgruppen reddede os vist på stregen mere end engang !

/Tjaran - pensioneret allyleder Mvh
    Stolt faketarget nummer 1 i tre krige !

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008

Standard

Tak for dit store arbejde Come On - og her hentyder jeg til arbejdet med at lære os at opføre os ordentligt på forum...

Jeg er nu uenig med at serveren blev afgjort på det tidspunkt du skriver om...

Serveren er først og fremmest blevet afgjort af god strategi (herunder også jeres offensive evner) og diplomati på jeres side.

Hvis der er noget andet, der har afgjort serveren, er det alle dem, der enten valgte at slette eller at tilslutte sig jeres side, fordi de mente at serveren var afgjort

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Tjaran Vis Indlæg
    Selv en fornøjelse at spille sammen med dig Co.

Men: Var vi yderst velorganiseret defensivt ?

De 3-4 def tropper vi havde var sgu' ikke det store arbejde at flytte rundt på...

WD kampgruppen reddede os vist på stregen mere end engang !

/Tjaran - pensioneret allyleder Mvh

Haha

Det har sgu været fedt at spille sammen med jer BONK'er

Nu ved jeg ikke hvor mange fra WD kampgruppen der kigger her på off. forums, og for dem der ikke lige ved hvem vi er:

Freud
    Javannah
    Zmas
    Augustus II
    Luffelangfinger
    Quintus
    (Er sikker på at jeg må brug navnene)

Mvh - Nok den bedste alliance der findes på danske servere.. Og jeg taler med erfaring.

Augustus II takker for denne gang!

Høvding come on's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007

Standard

Jeg vil gerne uddybe hvad jeg mener..

G33ks formåde på en eller anden måde at skabe et modspil til os, og havde de indvolverede ally støttet op både deffensivt og offensivt, så havde det måske set anderledes ud(tror dog stadigvæk vores side ahvde vundet)men modstanden havde været voldsommere..

I mine øjne virkede det som en nærmest berørings angst da vi (ØK/MVH) røg i flæsket på G33ks, hvilket gjorde det let for os at slagte G33ks uden de store tab.

Da G33ks blev ladt alene, var serveren sådan set afgjort for for det gjorde at vi kunne nakke jer 1 af gangen uden den store modstand, plus at ved at fjerne G33ks var der ryddet op i vores bagland...

Efter at have mødt Bravie og Othala IRL og endelig fået dem overbevist om at en storaktion mod ORM var det eneste rigtige at gøre, for de besad erfaring fra tidligere servere, og en del potientelle WWcleanere. Vores missioner mod ORM kan kun betegnets som den HELT store triumf ingen mødte noget nævneværdig def, ingen fik angreb retur, hvilket undrede os 1 del, hvorfor bad ORM ikke om hjælp til det deffensive, eller tiltrak noget af vores opmærksomhed ved at angreb ØK/MVH... At dette ikke skete kan kun undres!!

Da ORM sådan set var færdig opstod ? aner ikke hvem der tog initativet til det, men det var det eneste semi fornuftige at gøre, det skete bare alt for sent på serveren til at kunne gøre 1 forskel....

I ting der undrede mig med ? var de få angreb der kom på ØK og MVH, hvorfor slå på simmers, hvorfor ikke på os andre, i vidste jo at vi besad de store cleanere, hvorfor så ikke presse os, og prøve at fange dem...

Det vi kan reflektere tilbage på med denne server, er det Beskyt hovedbyen, hvilket folk har været mere dårlige til, RIGTIG dårlige til, og at sammenhold er vejen frem, bryder man et forbund/IAP, så skal man have noget i baghånden...

Come On, næste et større geni en Joker

Ps. Jeg bakkede op om Benz til det sidste mine og Juzz tropper stod i hans main da ? kom..
    Server1.com : Come on
    Runner up : ~CTM~

Server2.dk : Come on
    Runner up : Hunters

Server5.dk : Nuub/Juzz
    vinder : MVH/BONK

Server2.com : Elliot ness
    Vinder : WBBP

Server5.dk : SMP
    Runner up : AMOK

Server3.dk ukken
    Runner Up :Bad C

Server2.dk :Tidligere Barney_Stinson nuværende Imba.Defiler
    Igang :Kapow

Spejder
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007

Standard

Enig i analysen, og i særdeleshed enig i ovenstående, specielt ordet næsten
    Weee - min edit knap er tilbage!
    Uden konto, men med et kvart øje på forum.

Stifinder Livia's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Standard

Jeg vil gerne uddybe hvad jeg mener..

G33ks formåde på en eller anden måde at skabe et modspil til os, og havde de indvolverede ally støttet op både deffensivt og offensivt, så havde det måske set anderledes ud(tror dog stadigvæk vores side ahvde vundet)men modstanden havde været voldsommere..

I mine øjne virkede det som en nærmest berørings angst da vi (ØK/MVH) røg i flæsket på G33ks, hvilket gjorde det let for os at slagte G33ks uden de store tab.

Da G33ks blev ladt alene, var serveren sådan set afgjort for for det gjorde at vi kunne nakke jer 1 af gangen uden den store modstand, plus at ved at fjerne G33ks var der ryddet op i vores bagland...

Efter at have mødt Bravie og Othala IRL og endelig fået dem overbevist om at en storaktion mod ORM var det eneste rigtige at gøre, for de besad erfaring fra tidligere servere, og en del potientelle WWcleanere. Vores missioner mod ORM kan kun betegnets som den HELT store triumf ingen mødte noget nævneværdig def, ingen fik angreb retur, hvilket undrede os 1 del, hvorfor bad ORM ikke om hjælp til det deffensive, eller tiltrak noget af vores opmærksomhed ved at angreb ØK/MVH... At dette ikke skete kan kun undres!!

Da ORM sådan set var færdig opstod ? aner ikke hvem der tog initativet til det, men det var det eneste semi fornuftige at gøre, det skete bare alt for sent på serveren til at kunne gøre 1 forskel....

I ting der undrede mig med ? var de få angreb der kom på ØK og MVH, hvorfor slå på simmers, hvorfor ikke på os andre, i vidste jo at vi besad de store cleanere, hvorfor så ikke presse os, og prøve at fange dem...

Det vi kan reflektere tilbage på med denne server, er det Beskyt hovedbyen, hvilket folk har været mere dårlige til, RIGTIG dårlige til, og at sammenhold er vejen frem, bryder man et forbund/IAP, så skal man have noget i baghånden...

Ps. Jeg bakkede op om Benz til det sidste mine og Juzz tropper stod i hans main da ? kom..
    Oplevet fra den anden side, ja så har I meget ret. ? blev dannet lige en uges tid for sent, sådan at vi samlet havde kunnet yde ORM en ordentlig opbakning. Resourcerne var faktisk til stede. Omvendt var det svært, fordi ORM blev lammet af angrebet lige før jul. Personligt var jeg ved at kvæle en vis leder, fordi han brugte en masse energi og tid på at prøve at få Simmers over på SV-siden med en efter min mening nyttesløs og utaktisk taktik. Alt i mens bankede I løs på ORM. Retfærdigvis skal det siges, at resterne af ORM dog omsider vågnede op af deres "Granathok" og kom på banen igen. ? strukturen blev valgt for at minimere risikoen for spionage i ?-forbundets wings.

Mest af alt tror jeg, at vi tabte, fordi vi var for længe om at finde et fælles fodslag. Samarbejdspartnerne skal være stabile fra et langt tidligere tidspunkt i spillet. Der har ved gud været mange interne stridigheder og for mange konger, der ville mele deres eget forbunds kage. Først var der Kløveret, som druknede i bureaukrati og slet skjulte kup for at sikre sig magten. Dernæst var der forbundet med G33KS, hvor en af de største alliancer brugte uanede mængder energi på at holde den næststørste WTH ude, hvorefter de stak halen mellem benene, meldte sig ud og kastede G33KS ud i en masakre. G33KS valgte så at hævne sig på nævnte alliance, hvilket på sigt førte til en samlet svækkelse af SV.

Trods alle disse lig i lasten, så lykkedes det nu alligevel at samle SV. Ydre pres befordrer tilgivelse. Og man må da sige, at rigtig mange - omend ikke mange og stærke nok - har kæmpet til det sidste.

Tak for kampen

Haeduaner
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Alder
    47

Standard

Ja, mange ting er sket siden serveren startede. Brudte aftaler og løfter, løgn og spionage. Alt dette hører jo til Travian, så det skal man ikke tude over. Dog har jeg en vis forventning om, at løgnene og spionagen kommer fra fjenden, og ikke fra vennerne. Det har desværre været tilfældet da vi var venner med ØK og HH.

Der har været sagt og skrevet meget om det her på forum, så det skal jeg ikke kede folk med igen. Dog har ØK haft den væsentlige fordel, at de lagde betydeligt mere tid i Travian samlet set, end vi gjorde på modstander siden.

Min største fejl i spillet var nemlig nok, at jeg overvurdere mange spillers evner. Jeg tager vist ikke meget fejl når jeg siger, at de eneste der havde erfaring fra tidligere servere i forbundsledelsen var de 2 ledere fra G33KS og 2 fra ORM. Selvom jeg pga arbejdspres RL, prøvede at skubbe noget af arbejdet over på de andre, så lykkedes det aldrig - og jeg brugte ALT for meget tid sammen med den anden halvdel af G33KS ledelsen på Travian. Men det meste af tiden brugte vi på at skændes med et medlem fra HH - hvis nogen fra ØK og co. nogensinde har set de msn logs, må de have grint deres røv i laser.

Mange har tudet over, at jeg stadig skrev på forum selvom jeg ikke spillede mere på serveren. Dette er dog ikke helt korrekt, da jeg kun holdte en pause på 14 dage fra Travian, og kender derfor udmærket til hvad der er sket på serveren.

Imperianer
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

Benz. Nu kan du da så godt afsløre hvor det så var du gemte dig henne af, tror vi er mange som er lidt nysgerrige omkring det?

Stifinder Livia's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Standard Afsløringen

Citat Oprindeligt Skrevet af Rodam Vis Indlæg
    Benz. Nu kan du da så godt afsløre hvor det så var du gemte dig henne af, tror vi er mange som er lidt nysgerrige omkring det?
    Nå men eftersom jeg er ansvarlig for Benz's genopståen på serveren, så vil jeg tillade mig at komme med afsløringen.

WTH og G33KS ragede aldrig uklar og vi(WTH) bakkede dem op, da de blev angrebet. Da jeg havde set, hvad Benz kunne med en angrebshær og han desuden altid havde overholdt de aftaler, vi indgik, så besluttede jeg, at han kunne overtage en ledig konto hos WTH. Andet ville være spild af spilletalent, når Benz nu gerne ville tilbage efter en pause fra Travian.

Betingelsen var, at han holdt lav profil både på det offentlige forum og i forhold til Cerberus og i særdeleshed en af deres ledere, som han var ret ond i sulet på. Desuden skulle han naturligvis - som alle andre - følge sin ledelses afgørelser. Dermed forvandlede Benz sig til Gubbi. Han har ikke helt holdt mund på forum, men holdt sig til indlæg, som ikke afslørede den nye identitet.

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Hyg Takker Af
    By Dk Trap in forum Server 5
    Besvarelser: 38
    Sidste Indlæg: 13-04-2010, 22:21
  2. Takker af!
    By Reds1980 in forum Speed Server
    Besvarelser: 43
    Sidste Indlæg: 08-03-2010, 01:37
  3. DK takker af for nu.
    By Dansk Kylling in forum Generelt om Travian