Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 13
    Slange
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Standard Turneringsplads

Når man f.eks. sender et pulterangreb afsted kan det sagtens tage 24 timer.
    Hvis man undervejs i dette angreb udvider sin turneringsplads øges så hastigheden af sine tropper undervejs? Eller er det kun hastigheden der øges næste gang man sender sine tropper afsted (efter udvidelsen)?

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Feb 2008

Standard

man kunne jo spørge om det samme angående våben- og rustningsmed

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

jeg tror det er det samme som med rustnings-smedjen.

de er kun hurtigere når de kommer hjem og bliver sendt.

det er det samme som rustnings-smedjen.

de får kun en rustning når de er tilbage.

hvis vi nu siger at de tager et eller andet så de bliver hurtigere. hvis de er langt væk derfra kan de jo ikke få det der gør dem hurtigere
    hilsen.... nej...nej..nej..nej skrevet af.. nej..nej..nej.

venlig hilsen skosko og husk at i skal knække eller brække eller bare hilse pænt på folk

90% of teens would die today if myspace was destroyed. if you are one of the 10% that would be laughing, copy and paste this to your signature.

Bjørn Wachs-G's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009

Wink

Citat Oprindeligt Skrevet af skosko Vis Indlæg

hvis vi nu siger at de tager et eller andet så de bliver hurtigere. hvis de er langt væk derfra kan de jo ikke få det der gør dem hurtigere
    Er eng med ham, da det nok (vis det var virklig) vil forgår sådan

Krigskatapult
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Alder
    35

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af skosko Vis Indlæg

Nu mener jeg godt nok at rustnings og våben opgradering træder i kræft med det samme, uanset hvor tropperne fra byen befinder sig. Jeg er dog ikke 100% sikker, har bare altid troet at det var sådan, så har også spillet efter det.

Med hensyn til Turneringsplads, så tror jeg først det gælder for næste gang du sender tropper afsted, ligesom det kun virker på vej ud, og ikke på vej hjem.

Spejder
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007

Standard

Opgraderinger i rustnings- og våbensmedjen får effekt med det samme, uanset hvor tropperne befinder sig.

Det andet pjat er en myte der er afvist mange steder her på forum.

Turneringspladsen vil ikke have effekt på tropper der allerede er ude at gå, når en handling først er startet ændres/standses den kun hvis byen den er startet i ødelægges eller overtages, sker dette ikke, så vil den blive udført som oprindeligt angivet.
    Lidt ligesom hvis du laver 200 timers kø i din trin 3 kaserne, og derefter opbygger din kaserne, så vil uddannelsestiden ikke blive opdateret.

Og turneringspladsens bonus gælder både ud og hjem.
    Således også:
    Hvis du sender tropper til opbakning i by X, og mens de står der opgraderer din turneringsplads i deres oprindelsesby, så vil de komme hurtigere hjem (self. forudsat de er så langt væk at en turneringsplads har effekt).

Som en allersidste uddybning, jeg er næsten helt sikker (men kun næsten) på, at såfremt du opgraderer turneringspladsen mens dit angreb er på vej ud, så vil dine tropper, efter de har ramt, returnere med en fart svarende til den nye turneringsplads.
    Årsagen til at dette giver mening, er at når de har ramt, så skal deres returtid beregnes, og der vil den nye turneringsplads formentligt blive indregnet.

/Joker
    Weee - min edit knap er tilbage!
    Uden konto, men med et kvart øje på forum.

Krigskatapult
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Alder
    35

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Joker Vis Indlæg
    Og turneringspladsens bonus gælder både ud og hjem.
    Således også:
    Hvis du sender tropper til opbakning i by X, og mens de står der opgraderer din turneringsplads i deres oprindelsesby, så vil de komme hurtigere hjem (self. forudsat de er så langt væk at en turneringsplads har effekt).

Der er da blevet skrevet at flere MODS og MH'er her på forum, at turneringspladsen kun virker på vej ud...

Spejder
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007

Standard

Hmm, vil gerne straks gå til bekendelse, og indrømme at jeg kan tage fejl der.

Sidst jeg testede det var på den 1. server 1, dvs. tilbage hvor man kunne ramme en stenhugger med pulterne på tilfældig, dorf3.php endnu ikke fandtes og hvad ved jeg - så kan da ske det er blevet ændret siden

If that's the case, så beklager jeg.

Delen omkring rustningssmedje og opgraderinger af turneringspladsen mens tropperne løber holder i hvert fald vand
    Weee - min edit knap er tilbage!
    Uden konto, men med et kvart øje på forum.

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007

Standard

At en multihunter / mods siger at en turneringplads kun gælder på vej ud, betyder faktisk ikke at det rigtigt . Lad os lige slå fast Turneringpladsen gælder begge veje.

Har lige lavet testen på en vens konto og det viser sig at tropperne skal hjem og vende før en opgradering af turneringpladsen har indflydelse. Min vens konto er på en server der er i slutspillet og dermed måtte jeg gøre med den som jeg havde lyst til. Jeg undersøgte om det havde nogle indflydelse hvis jeg fjernede et trin på hans turneringplads i en by hvor han havde sendt opbakning ud. jeg testede først om tropperne havde samme tid fra og til byen og det viste sig at være sandt (dermed VIRKER DEN BEGGE VEJE). Jeg rev så et trin af hans turneringplads og så viste det sig at tropperne havde længere tid til opbaknings byen, end de havde hjem(samme tid som før jeg fjernede et trin). Dermed hjælper det ikke at opgradere turneringpladsen for at få sine tropper hurtigere hjem.

Rambuk Miss D's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Geografisk Sted
    in ur dreams
    Alder
    34

Standard

Det er ikke 100% ens tider med frem og tilbage.
    Det er en meget lille forskel der er på om tropperne er på vej ud eller hjem.

Lavede i onsdags en test på det med en kølle.

turen frem: om 2:53:26 Timer (TP = 11)
    turen tilbage 2:53:33 time (TP = 14)

Troppernes hastighed vil ikke forøges undervejs.

Spilleren Miss D
    Tid til at være sig selv: --->

Wee Im back....

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Turneringsplads
    By rhastas in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 07-11-2008, 18:27
  2. Turneringsplads
    By Bastiano in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 1