Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 25
    Spejder
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Tolneniels Vis Indlæg
    glæder mig helt vildt til at se kampraporten over en falaks cleaner der ryder en WW!!
    Som en note har jeg set 20.000 falankser forsøge at cleane et WW, det var ikke nogen videre succes... Omend jeg selv, et par andre sittere, og en ww-holder var ret tæt på at omkomme af grin.....
    Weee - min edit knap er tilbage!
    Uden konto, men med et kvart øje på forum.

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Geografisk Sted
    Jylland

Standard

Til gengæld kunne en falanks-cleaner gøre gevaldig skade på Bravie's helbred.
    Han har det absolut ikke godt med at man bruger forsvarstropper i angreb
    And the Crimson Dynamo came along for the ride

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Livia Vis Indlæg
    man kunne også sende massiv opbakning af sted, så de æder alt Bravies korn ;o))
    I er da velkomne til at prøve - men i modsætning til jeres WW hvor vi har tropper stående uden at de bliver sendt hjem, så tjekker vores sittere hvem der sender tropper, og sender fjendens hjem

Stifinder Livia's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Lalaith Vis Indlæg
    I er da velkomne til at prøve - men i modsætning til jeres WW hvor vi har tropper stående uden at de bliver sendt hjem, så tjekker vores sittere hvem der sender tropper, og sender fjendens hjem

ÆV jeg troede at I oprettede et folkekøkken til "taberne". Men tak for opbakningen ;o))

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Lalaith Vis Indlæg
    Modsætning?
    Jeg har nu haft tropper stående hos jer et pænt stykke tid, før de blev sendt hjem.

Men bortset fra det, så har det nu været fint nok, at der stod forsvarstropper fra ØK da MVH angreb

Tiger
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Geografisk Sted
    København

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af jras Vis Indlæg
    Modsætning?
    Jeg har nu haft tropper stående hos jer et pænt stykke tid, før de blev sendt hjem.

Men bortset fra det, så har det nu været fint nok, at der stod forsvarstropper fra ØK da MVH angreb
    Jamen det er da godt... - men du ved godt man kan bruge det til at estimere styrken af forsvaret ikk'?
    You bled with Wallace - now bleed with me!

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Geografisk Sted
    Randers

Standard

sendte 100 lv 0 udrustede præts til hver af ? WW en af de allerførste dage. Der gik faktisk 14 dage inden de blev sendt hjem. Vel ankommet hjemme - røg de så afsted igen....og de står der endnu, om end enkelte er faldet.... men ganske underholdende

og som ww sítter vil jeg lige sige - det har pokkerme været svært at skelne ven fra fjende ind i mellem
    Målet med livet er ikke at blive verdensmester, men at mestre livet!

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Bravie Vis Indlæg
    Jamen det er da godt... - men du ved godt man kan bruge det til at estimere styrken af forsvaret ikk'?
    Jo, men det kræver nu at man vælger at ofre en cleaner... Og til det formål er et plyndringstogt nu mere effektivt, det har både i og vi benyttet til at få viden om, hvad der stod af def.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af rimsmeden Vis Indlæg
    sendte 100 lv 0 udrustede præts til hver af ? WW en af de allerførste dage. Der gik faktisk 14 dage inden de blev sendt hjem. Vel ankommet hjemme - røg de så afsted igen....og de står der endnu, om end enkelte er faldet.... men ganske underholdende

og som ww sítter vil jeg lige sige - det har pokkerme været svært at skelne ven fra fjende ind i mellem
    Ja, det tager en krig at finde og sende hjem - også når man ved at de står der... Sgu' ligeså frygteligt, når ens egne har sendt "forkerte" tropper - kan jo let bruge 10 min. alene på at finde dem og sende dem hjem.

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Geografisk Sted
    Jylland

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af jras Vis Indlæg
    Ja, det tager en krig at finde og sende hjem - også når man ved at de står der... Sgu' ligeså frygteligt, når ens egne har sendt "forkerte" tropper - kan jo let bruge 10 min. alene på at finde dem og sende dem hjem.
    Der kunne man sq godt lige lave lidt sorteringsmuligheder fra T-teamets side. Det er pænt irriterende når browseren opdaterer halvejs nede på "siden"
    And the Crimson Dynamo came along for the ride

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. server status i support
    By Pirat-en in forum Arkiv
    Besvarelser: 0
    Sidste Indlæg: 27-01-2013, 10:25
  2. Server status
    By Festegnen in forum Server 1
    Besvarelser: 21
    Sidste Indlæg: 19-11-2012, 22:07
  3. status på server 2?