Viser resultater 1 til 10 af 10
    Legionær
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008

Standard tilladt at bringe igms på forum?

Jeg har forgæves (nok fordi jeg spurgte i det forkerte hjørne af forummet) spurgt efter en afklaring af dette spørgsmål i brokkehjørnet:

Kan jeg få en helt klar udmelding på bare det spørgsmål, vil jeg være yderligere tilfreds: Er det tilladt at lægge igms (hvis alle andre regler er overholdt) ud på forum?

En mod der klart og tydeligt kan forklare mig hvad der er tilladt og hvad der ikke er tilladt her? Er alle igms personlige samtaler, eller kan man (ved at annonymisere dem) komme uden om den regel?

Acidraid2 citerede derefter paragraf 3:
    "Nedenstående er taget direkte fra forumreglerne. Personligt syntes jeg at reglen er meget tydelig.

§ III. Omgangstone

Da forummet fortrinsvist har til formål at udveksle meninger og synspunkter samt at yde vejledning til brug i selve spillet, SKAL der således herske en venskabelig og social omgangstone.
    Diskussioner eller skænderier på et personligt plan er ikke tilladte, ej heller anstødelige ord og sætninger. Indhold af personlige samtaler må ikke offentliggøres på forummet, uanset hvilket middel(igm, sms, icq, chat, irc, mail ... ) samtalen blev ført med. Det samme gælder personfølsomme oplysninger overhovedet.

Stk. 2 Det er ikke tilladt at rakke ned på andre spillere. Det er ligeså forbudt at nævne andre spilleres navne, landsbykoordinater, troppestyrker, strategier, taktik og alliancemedlemsskaber, med mindre det er i fuld forvisning om at det ikke er til skade for den pågældende spiller i selve spillet eller hvis den pågældende spiller har givet sin tilladelse. Det er dog tilladt at nævne spillernavne ved citater og i forbindelse med alliancesøgning."

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

jeg har set en gøre det men er ikke helt sikker på det
    hilsen.... nej...nej..nej..nej skrevet af.. nej..nej..nej.

venlig hilsen skosko og husk at i skal knække eller brække eller bare hilse pænt på folk

90% of teens would die today if myspace was destroyed. if you are one of the 10% that would be laughing, copy and paste this to your signature.

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008

Standard

Måske en af moderatorerne vil tage sig tid til at svare på spørgsmålet?

Der har været tvetydige udmeldinger omkring dette og det forekommer ofte, så det ville være rigtigt fedt med en udmelding.

Krigskatapult
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Alder
    35

Standard

Findes der ikke en del tråde med 'tudebreve'??

Så vidt jeg ved må en igm gerne lægges ud på forum, blot navne på både personer og byer mm. bliver slettet, så der ikke kan refferes til den person igm'en er fra. (medmindre man har tilladelsen til det, fra vedkommende selv)

Jeg er ikke 100% sikker på at det er tilladt, men det er da set gjort flere steder, hvor mods intet har gjort ved det...

Imperianer Miel's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Travian

Standard

mht IGM's skal det selvfølgelig være ok med den anden person der er skrevet med, f.eks hvis det er mellem 2 venner, og noget sjovt fra samtalen bliver brugt i en joke e.l lign.

Men samtaler med andre brugere, hvor den anden bruger ikke har givet tydelig accept på det, eller med en MH / support, må ikke blive lagt ud på forummet. Ligeledes må vi fra Teamet heller ikke ligge IGM's ud fra andre brugere, hvad end de nu skriver om, ligegyldigt hvor morsomt eller foragteligt det de har skrevet er - Med mindre dette tydeligt på skrift er accepteret af brugeren. ( Så som forslag til ændringer i guides, hvor vi selvfølgelig ikke har noget imod at kreditere dem der kommer med idéer).

Håber det var svar på spørgsmålet.

mvh Miel
    - Hell has no fury like a woman scorned

Natarisk Bosætter Lone Angels's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Geografisk Sted
    Fyn, DK / Kosice, Slovakiet

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Miel Vis Indlæg
    mht IGM's skal det selvfølgelig være ok med den anden person der er skrevet med, f.eks hvis det er mellem 2 venner, og noget sjovt fra samtalen bliver brugt i en joke e.l lign.

Men samtaler med andre brugere, hvor den anden bruger ikke har givet tydelig accept på det, eller med en MH / support, må ikke blive lagt ud på forummet. Ligeledes må vi fra Teamet heller ikke ligge IGM's ud fra andre brugere, hvad end de nu skriver om, ligegyldigt hvor morsomt eller foragteligt det de har skrevet er - Med mindre dette tydeligt på skrift er accepteret af brugeren. ( Så som forslag til ændringer i guides, hvor vi selvfølgelig ikke har noget imod at kreditere dem der kommer med idéer).

Håber det var svar på spørgsmålet.

mvh Miel
    Må man så spørge Miel, hvorfor der i øjeblikket for lov at ligge så mange tråde med IGM's aka. Tudebreve fra farms?

Lone Angels.
    Travian Support
    Har du spørgsmål? Nå, ikke? Skriv en besked alligevel!

Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.

16x speed server
    3x normal server

Krigskatapult
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Alder
    35

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Lone Angels Vis Indlæg
    Må man så spørge Miel, hvorfor der i øjeblikket for lov at ligge så mange tråde med IGM's aka. Tudebreve fra farms?

Lone Angels.

Præcis det samme ville jeg så spørge om.

For der ligger rimelig mange tråde med tudebreve og andre sjove igm's fra farms, som der intet er gjort ved.
    Og jeg tvivler stærkt på at dem der har afsendt disse, oftest grinagtige beskeder, har givet deres accept til offentlig ydmygelse, selvom der ikke nævnes navne.

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    32

Standard

Simpelt svar: Skriv til en MOD med linket.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Krigskatapult
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Alder
    35

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Ridder Huma Vis Indlæg
    Simpelt svar: Skriv til en MOD med linket.
    Når der nu er MOD's der har deltaget i tråden, så formåder jeg da at nogen af dem ved det... bl.a. ligger der en meget populær tråd under server 1 (mener jeg nok). Faktisk ligger der to, hvordan den ene er blevet låst grundet dobbeltpost. hvis man har låst den og set at det var dobbeltpost, så må man da også vide at den eksistere...

Måske nogle af vores MOD's bare skulle genlæse reglerne, da jeg tror en del af dem ikke var helt klar over denne regel...

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008

Standard

gid der var en rigtig moderaror der ville svare på dennne tråd

Tilsvarende Tråde

1. Besvarelser: 3
    Sidste Indlæg: 26-09-2011, 18:39
  2. Engelsk tilladt på forum
    By Rasmus in forum Bekendtgørelser
    Besvarelser: 0
    Sidste Indlæg: 19-09-2011, 21:34