Side 6 af 7 FørsteFørste ... 4567 SenesteSeneste
Viser resultater 51 til 60 af 63
    LAT
    Guest

Standard

En ting jeg lige kom til at tænke på, hvordan har i tænkt jer at sikre at det kun er dem der er udvalgt der starter på serveren?

Tror det er en bedre ide at en kæmpe gruppe fra et land vælger at starte på en international (og aftaler med andre lande at de også vil lave en alliance der), så kan alliancens ledere jo bestemme om man nu er god nok til at være med eller ik...

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007

Standard

Folkene blive fundet også finder man derefter en server. Self, snakker man lige med andre lande om tingene så det kan blive ordentligt

Folk der siger ja, komme rpå et forum, så man ved hvem det er.

/Dk Trap
    Never argue with an *beeep*,
    he'll take you down to his level
    and beat you on experience.

LAT
    Guest

Standard

Det var også meningen at der skulle have stået "som der tilsyneladene allerede er nogen igang med" i bunden, men der er ingen edit :(
    Derudover var mit spørgsmål om hvordan de ville kontrollere at det kun var spillere der var udvalgt der registrede sig, på serveren, henvendt til dem der snakkede om at lave en lukked server (hvor der så ikke burde være farme, fordi alle er de bedste?), for at det skulle være en ekstra stor udfodring.

Prætorianer
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    Travian
    Alder
    29

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af LAT Vis Indlæg
    Det var også meningen at der skulle have stået "som der tilsyneladene allerede er nogen igang med" i bunden, men der er ingen edit :(
    Derudover var mit spørgsmål om hvordan de ville kontrollere at det kun var spillere der var udvalgt der registrede sig, på serveren, henvendt til dem der snakkede om at lave en lukked server (hvor der så ikke burde være farme, fordi alle er de bedste?), for at det skulle være en ekstra stor udfodring.
    programøre og sådan er vel kreative nok til at lave et kode system

Stammefører
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

evt. at bestemte mails kun kan tilmelde sig..
    DKX: Oberst Lynild

Romersk Bosætter Mads332's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008
    Geografisk Sted
    Esbjerg

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af køllesvingeren Vis Indlæg
    programøre og sådan er vel kreative nok til at lave et kode system
    det med kode tror jeg ikke vil komme til at fungere.
    Vis der er så mange der ikke må sige den vidre. Så skulle det måske være IP adresse.
    DKx 1: Mads332 - UTDK-UWS
    DKx 2: Pause
    DKx 3: Mads332 - BBD
    Dkx 4: Kølle daskeren - Smurfs
    Dkx 5: Sandhedens time- PE

Prætorianer Benja's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Feb 2008
    Geografisk Sted
    S.4
    Alder
    27

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Mads332 Vis Indlæg
    det med kode tror jeg ikke vil komme til at fungere.
    Vis der er så mange der ikke må sige den vidre. Så skulle det måske være IP adresse.
    Dog meget problematisk hvis man nu var nød til at komme på fra en anden com
    Tilbage på de danske servere.

Prætorianer
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    Travian
    Alder
    29

Standard

den samme kode vil selvfølgelig kun kunne tilmelde sig en enkelt gang.. jeg ved også godt der vil blive meget arbejde i at realisere en landsholds server men det kan godt lade sig gøre- synes bare personligt at det kunne være spas og jeg ville helt sikkert kæmpe for at komme på sådan et hold selv

Spejder
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007

Standard

Det er uhyre nemt at lave en lukket server - som en anden foreslår er det kun en udvalgt serie mailadresser der kan tilmelde sig, og voilá, så er den lukket.

Ifht. ideen tror jeg dog ikke den er sindsygt realistisk, udover at selve udvælgelsen kan volde en del problemer, så kan en debat om speed vs. normal server nok også volde problemer, dertil starttidspunkt ifht. konflitker med igangværende servere, og sidst, men ikke mindst, den reelle underholdningsværdi af en server med ganske få spillere, heraf et meget lavt antal farms....

Det er nu engang ret få der holder en hel server, hvis man ser på hvor mange der starter op på en server, dette frafald kompenseres normalt ved at der konstant tilmelder sig nye spillere, således at man altid har nogen at lege med - den mulighed er ret død på en lukket server....

Hvis man mener man har et elite-team, så vil jeg foreslå at man blot bruger det til at indtage en .com server - det er f.eks. sket på den igangværende s2.com, hvor der er en ret magtfuld alliance, hvoraf hele ledelsen og grundstammen består af danske spillere.
    Og vi klarer os i parentes bemærket ganske fint, her lidt inde i slutspillet ligger den rent danske wing rang 1, off rang 2, 3, 4 og 5 besættes af danske spillere, 7
    Weee - min edit knap er tilbage!
    Uden konto, men med et kvart øje på forum.

Spejder
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007

Standard

DOH! ramte lige en forkert knap, afslutningen på indlægget er:
    7 i pop top 10 er også danskere.

Så der er rigeligt god leg på .com hvis man vil forsøge sig med elite-alliancer, og der er også massere af farme og andre legekammerater
    Weee - min edit knap er tilbage!
    Uden konto, men med et kvart øje på forum.

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 4567 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Besvarelser: 1
    Sidste Indlæg: 08-01-2012, 00:31
  2. Besvarelser: 14
    Sidste Indlæg: 10-02-2011, 13:50
  3. Travian 2 kontra Travian 3
    By Grathe in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 6
    Sidste Indlæg: 04-06-2007, 19:17

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde