Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 12
    Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008

Standard Problem efter k-meleon update

Jeg har opdateret min K-meleon browser for nyligt.

Det har givet mig et stort problem, når jeg sender angreb afsted. Den reagerer nemlig ikke, hvis jeg holder Ctrl knappen nede samtidig med jeg klikker på Ok knappen.

Og det gør mig desværre meget langsommere, når der skal sendes bølger.

Ville lige høre om andre har oplevet samme problem? Om der er nogen der ved om det kan omgås med en indstilling eller noget?

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Geografisk Sted
    Fjerritslev / Svendborg, Sy'Fyn
    Alder
    42

Standard

Skulle vel aldrig være på en Vista-maskine?

Vista har det med at brokke sig, og mene der er fejl hvis det ikke liiige er Explorer der er den foretrukne browser...

I så fald, skild dig af med Vista og indhent XP eller endnu bedre Linux...

Ellers ved jeg det ikke (men jeg opledede det også)
    - Og senere hen også på "flock"

Missyshy
    Guest

Standard !

vista? det har jo ikk en dyt med vista og gøre.

sys det latterligt at folk altid tror det er vista!!

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    32

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Missyshy Vis Indlæg
    vista? det har jo ikk en dyt med vista og gøre.

sys det latterligt at folk altid tror det er vista!!
    Når det er browsere, så har det noget med operativ systemmer at gøre. feks. favurisere (staves?) vista feks. Explore fordi Vista og Explore er udviklet af Microsoft.

som sagt, skift din operativ system til XP (XP er mere modtageligt for andre browsere) eller Linux.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    May 2008

Standard

Jeg har da vista og firefox, jeg kan sagtens sende 4-6 bøljer i sekundet. Så jeg vil ikke mene det har noget med vista at gøre overhoved.

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    32

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Painfighter Vis Indlæg
    Jeg har da vista og firefox, jeg kan sagtens sende 4-6 bøljer i sekundet. Så jeg vil ikke mene det har noget med vista at gøre overhoved.
    Nogle browsere har kommunikations problemer (hvis vi kan kalde det...) med operativ systemet Vista.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Coldfusionstorm
    Guest

Standard Lamt.

Det er da en skod forklaring, det kan sagtnes være at det er vista der har har en flaw i systemet der gør det men at prøve at sige"det-er-fordi-microsoft-favoriserer-IE7/8 er sku da lamt, at det er en moderator der siger det gør det bestemt ikke bedre, Microsoft er et firma og derfor er deres software glidningsfrit, ingen problemer i 99% af tilfældene.

Slut med den microsoft rant. XP er populært fordi det er godt, simphelthen IE og Media player er bedre fordi det er det samme firma der laver det, linux er interesent og spænede og idologien bag det er god, men at påstå at det er MS det gør det er simphelthen vildlende.

hvis man synes idologierne bag linux er gode, så check www.reactOS.com
    Gratis lovligt XP :P, stadig i apha husk det.

Natarisk Bosætter Lone Angels's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Geografisk Sted
    Fyn, DK / Kosice, Slovakiet

Standard

Vista er faktisk blevet bedre end det var til at starte med.

Og jer der har en ordentlig maskine burde måske lige overveje at prøve Vista igen.
    (Jeg har hørt):
    Grunden til at Vista egentlig var så dårligt da det kom ud var, at Microsoft (som mange andre firmaer), jo sætter et budget for et program (i dette tilfælde Vista). Da pengene så slap op, og Vista ikke var færdigt som beregnet, måtte man så sende det på markedet for at tjene penge, til at gøre det færdigt.

Det resulterede jo så i et knap så godt Vista (der dog efterhånden er blevet bedre).
    Mange fejl og mangler er rettede, og har man en ordentligt maskine, er Vista faktisk et flot designet, og forholdsvis godt styresystem.
    Med en ordentligt maskine, menes der omkring 3.00Ghz processor, og MINDST 2gb RAM, samt 256 mb grafikkort i ordentlig klasse.

Tilbage til on-topic:
    Det er tit sket at Vista har været umodtageligt for gamle/andre programmer end dem der lige er standard.
    Men jeg har haft lignende problemer med Firefox, der skyldtes en indstilling i Travian.

Alternativet er jo så at skifte browser.

Venlig hilsen,
    LA's.
    Travian Support
    Har du spørgsmål? Nå, ikke? Skriv en besked alligevel!

Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.

16x speed server
    3x normal server

Natarisk Bosætter wishmaster3's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted
    København: Sjælland: Danmark: Skandinavien: Europa: Jorden: Mælkevejen: Universet

Standard

Vista var dybest set en fejltagelse, og det ved Microsoft også. hvorfor tror i der allerede er de første beta versioner af deres nye styresystem ude?... fordi de godt ved at Vista ikke er nær så godt som det burde være... for at rette op på det har de så taget nogle af tingene fra Vista, og så bare forbedret dem, og også gjort det ny system meget mere samarbejdsvilligt.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008

Standard

Det er på vista - men det skete i forbindelse med en opgradering af til nyeste version k-meleon. Før opgraderingen kørte det fint, uden problemer.

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Server update.
    By Den Kosmiske Gris in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 10-12-2013, 15:23
  2. Fejl ved IGM funktion på s1 efter update
    By Xerolien in forum Arkiv
    Besvarelser: 1
    Sidste Indlæg: 14-04-2012, 15:03
  3. substitut for k-meleon til mac
    By Peps in forum Udenfor emne