Viser resultater 1 til 5 af 5

Tråd: S1.dk

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    København

Standard S1.dk

Efter introduktionen af Travian 3.5, ville jeg lige hører om den nye s1.dk kommer til at køre denne version?
    Retired!

Tilmeldingsdato
    Dec 2007

Standard

Ja det kunne da være fedt hvis det skete.. Men ude på forsiden der står der at opdateringerne først kommer i marts måned..!

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    København

Standard

Ja det har du da ret i og da jeg ikke antager at man ændre på en spil version af en kørende udgave er svaret på mit spørgsmål nok nej

Tråden kan bare lukkes.

-Låst-
    Last edited by Ridder Huma; 17-01-2009 at 12:52.
    Retired!

Spejder
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007

Standard Svar til tråden s1.dk

Denne tråd er blevet låst, http://forum.travian.dk/showthread.php?t=15523
    Det er sket på opfordring af trådstarter, da han mener at have ræssoneret sig frem til hvad svaret er på hans oprindelige spørgsmål.

Jeg tillader mig lige at genåbne tråden, da det 'svar' man finder frem til desværre er forkert.
    En mod skal være hjertens velkommen til at flette dette indlæg ind i tråden, så den vil fremstå med korrekt svar.

Spørgsmålet der stilles er:
    Efter introduktionen af Travian 3.5, ville jeg lige hører om den nye s1.dk kommer til at køre denne version?

Svaret man finder frem til er:
    da jeg ikke antager at man ændre på en spil version af en kørende udgave er svaret på mit spørgsmål nok nej.

Korrekt svar er:
    The thing is, when the Test on .org is good, ALL new servers will get T3.5, and ALL Servers started in 2009 will get it too (this does only effect s1.travian.com in the moment but may also be the isue for s7.travian.com)! (only the ressourcefield thing can not be added afterwards, as the Map is generated at servers beginning).
    Kilde: http://forum.travian.com/showthread.php?t=107504

Oversættelse:
    Når testen på .org er godkendt, så vil ALLE nye servere få T3.5, og ALLE servere startet i 2009 vil også få dette. (her på .dk vil det nok kun få indflydelse på s1.dk og måske s5.dk)! Kun delen med ny fordeling af råstoffelter vil ikke blive tilføjet efterfølgende, da kortet bliver genereret ved serverens begyndelse).

Igen, beklager at jeg genåbner en lukket tråd, men går ud fra at mods ikke har nået imod det, når den er lukket ikke på grund af regelbrud, men fordi man har antaget den var blevet korrekt besvaret, uden lige at tjekke det selv....
    Weee - min edit knap er tilbage!
    Uden konto, men med et kvart øje på forum.

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    32

Standard

2 tråde flettet.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Tags i denne Tråd

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •