Side 1 af 3 123 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 28
    Høvding come on's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007

Standard Med frygt for mit virke på off forum

Jeg syntes at du Huma er lidt for ivrig med din "låse" knap, hvad så om folk går off topic med gald og spas snak fra begge sider af lejren af. Kan godt forstå at de skal have 1 luftet pegefinger når folk sviner hinanden til, men 1 god MOD er en tolerent MOD han ved nemlig godt hvornår han noget er gået over gevind..

Hvis vi ikke kan lave fis og spas med hinanden over forum, hvor skal vi så lave det???

Jeg finder det også yderst problematisk at vi har en MOS på 1 server hvor han selv spiller/har spillet, ikke at jeg sige han har 1 bagtanke i dette tilfælde, men kan måske blive det i fremtiden....

Dette er ikke ment som 1 provokation, men mere som et sidste opråb!!

CO
    Manden der ikke har givet lov til at nogen MOD måtte spære 1 tråd på hans forum

PS. Henviser til denne tråd også, hvis andre har lyst til at nævne noget

http://forum.travian.dk/showthread.php?t=15472
    Server1.com : Come on
    Runner up : ~CTM~

Server2.dk : Come on
    Runner up : Hunters

Server5.dk : Nuub/Juzz
    vinder : MVH/BONK

Server2.com : Elliot ness
    Vinder : WBBP

Server5.dk : SMP
    Runner up : AMOK

Server3.dk ukken
    Runner Up :Bad C

Server2.dk :Tidligere Barney_Stinson nuværende Imba.Defiler
    Igang :Kapow

ThePeter
    Guest

Standard

syntes det fint huma låser trpde hvor folk taler grimt, off topic, overtræder reglerne med at nævne navne, link og lign.

det er generaldt pga disse han gør som han gør. og hvis folk vil "hygge snakke" kan de da gøre det på msn. send jeres Email til hinanden i en privat besked her på forum eller IGM. da det ikk er sikkert i ønsker alle har jeres email.

forumet er vel mest af alt lavet for at folk kan finde svar/hjælp til hva de nu ellers mangler til spillet. hygge snak høre til i igm eller andre former for kommunikation efter min mening. folk er generaldt for negative omkring MOD låser tråde og MH giver straffe efter min mening.

Isola Lipari
    Guest

Standard

Jeg er helt enig med "ThePeter" omkring hvad forummet er indrettet til.
    Dog kan jeg sagtens forstå at "come on" savner en hyggekrog, hvorfor ikke bare oprette sådan en og så lade folk plabre løs der...? MODs behøves jo ikke læse denne igennem med mindre der kommer konkrete sager, så er de jo lige så hurtigt ordnet som andre steder...

Buffer
    Guest

Standard

sådan som der bliver snakket her menes der i diplomati tråde osv. indenfor de forskellige verdener.

hvis folk har brug for hjælp kan de jo bruge de dertil indrettede tråde der er lavet i et andet afsnit af forum... hvis 2 sider af en krig laver noget spas med hinanden i diplomati-trådene burde der være plads til det. vi skal jo oz hygge os og en måde at gøre det på er jo på den måde... der er jo stadig en vist antal man kan være i en msn samtale og her på forum kan alle fra begge sider gå ind og være med hvis der er noget de vil sige.

så hvis tråde i brokkehjørnet, hjælp, ideer osv osv osv bliver låst er der nok en bedre grund til det end under srv.4 verdenen eller hvor man nu spiller... dette skulle være for spillerne, så hvis spillerne laver en tråd med noget sjov, så lad dem gøre det... når serveren genstarter kan det jo blive slettet... så længe det bliver holdt på et rimeligt niveau og ingen bliver svinet kan jeg ikke se problemet om nogen snakker om en lyserød enhjørning, hvis folk ikke kan forstå det kunne de jo lade være med at kigge i de tråde hvis det ingen interesse har for jer...

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Buffer Vis Indlæg
    sådan som der bliver snakket her menes der i diplomati tråde osv. indenfor de forskellige verdener.

hvis folk har brug for hjælp kan de jo bruge de dertil indrettede tråde der er lavet i et andet afsnit af forum... hvis 2 sider af en krig laver noget spas med hinanden i diplomati-trådene burde der være plads til det. vi skal jo oz hygge os og en måde at gøre det på er jo på den måde... der er jo stadig en vist antal man kan være i en msn samtale og her på forum kan alle fra begge sider gå ind og være med hvis der er noget de vil sige.

så hvis tråde i brokkehjørnet, hjælp, ideer osv osv osv bliver låst er der nok en bedre grund til det end under srv.4 verdenen eller hvor man nu spiller... dette skulle være for spillerne, så hvis spillerne laver en tråd med noget sjov, så lad dem gøre det... når serveren genstarter kan det jo blive slettet... så længe det bliver holdt på et rimeligt niveau og ingen bliver svinet kan jeg ikke se problemet om nogen snakker om en lyserød enhjørning, hvis folk ikke kan forstå det kunne de jo lade være med at kigge i de tråde hvis det ingen interesse har for jer...
    QFT
    Synes det er en skam af forummets gode stemning skal ødelægges på den måde!
    Mandfred - AMOK s5

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007

Standard

/signed ;D

Slange
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008

Standard

Kunne netop være for at beholde den gode stemning på fora at man vælger at lave disse indlæg.
    personligt mener jeg også at mods er lige lovligt oppe på tæerne pt og faktisk fjerne en del af det sjove ved at være her.

nini
    Guest

Smile

Jeg er enig med Kazur, jeg sidder tit og keder mig og kigger derfor med i hvad der sker her inde på forum, og jeg synes da at det er kedeligt at se at MOD's låser trådende, selvom de dog har ret til at gøre det pga. alt den off-topic snak, men det r allligevel kedeligt, fordi det er off-topic snakken der er det sjoveste, men ellers kunne man jo lave en "hyggekrog"s tråd et eller andet sted, her på serverens forum, hvor man så kunne snakke sammen dér?

//Nini

Imperianer
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted
    Lyngby

Standard

Jeg vil også mene, at vi skal have en "hyggekrog" igen, før forummet blev "opdateret", var der en hel afdeling med hyggekrog, alt mellem himmel og jord osv., det kunne jeg personligt godt tænke mig igen, det var den afdeling der "tiltrak" mig til fora, og så tror jeg også at vi vil slippe af med en del af de spammere, som har slået sig ned andet steds.

bare min menig

Høvding come on's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007

Standard

hyggekrog ´kan jeg ikke bruge til noget, for der snakker jeg med folk fra andre servere, vil lave gas med dem jeg spiller på server med... så giv line, og lad os hygge og tale alvor i samme tråd, laver vi en sviner der går over grænsen, eller andet ad bad, så edit det væk og tag 1 snak med vedkommende
    Server1.com : Come on
    Runner up : ~CTM~

Server2.dk : Come on
    Runner up : Hunters

Server5.dk : Nuub/Juzz
    vinder : MVH/BONK

Server2.com : Elliot ness
    Vinder : WBBP

Server5.dk : SMP
    Runner up : AMOK

Server3.dk ukken
    Runner Up :Bad C