Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 28 af 28
    Natargarde
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Geografisk Sted
    Nærmeste computer
    Alder
    32

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af come on Vis Indlæg
    at de edit'er grimt sprogbrug og deler afvarsler ud for det er rigtig godt, for self skal de gøre det, men når en tråd som den vi havde tidligere bliver lukket fordi han mener den køre offtopic, tja det mener jeg man skal have en hel del længere snor til, for så længe der er liv på forum så skader det vil ikke, bare ikke seriøse tråde bliver overspammet hele tiden, så det seriøse drukner....

Men hvis en eller anden konstatere noget som jeg vælger at svare på med en ligegyldig sætning, så kunne det også være udtryk for at jeg mente det den anden skrev bare var fyld, og derfor bør tråden jo ikke lukkes, men bare have lov til at udvikle sig igen...

Finder det også problematisk at man sætter en MOD på som spiller på samme server, se det kunne jo være sjovt hvis han var tosset over at være farmet eller pultet i spillet, det gør ham jo en smule inhabil..
    For at følge op på ma1974's indlæg omkring inhabile MOD's må jeg erklære mig enig. Jeg er så vidt jeg har kunnet se, det eneste teammedlem på .dk (udover admin) som pt. slet ikke spiller Travian. På den måde kan jeg så kaldes habil - omvendt kender jeg dog efterhånden nok snart 500 spillere på travian.dk efter at have spillet på 14 forskellige servere verden over (inkluderet samtlige danske servere gennem tiden hvor jeg ikke har været MH). Derfor kunne jeg så kaldes inhabil. Du vil aldrig kunne få en 100% pletfri moderator da det ville forudsætte at personen aldrig havde spillet travian, og dermed ville personen efter min mening ikke have de forudsætninger der skulle til for at gøre sit arbejde ordentligt.

Personligt har jeg lige som ma1974 heller ikke lyst til at have et rygte siddende på mig som værende korrupt eller lign. og derfor har jeg det fint med at anbefale jer at skrive til admin via mail hvis I føler at jeg eller et andet medlem af TravianTeamet gør noget ulovligt. På samme måde holder jeg da også øje med mine kolleger, lige som de formodentlig holder øje med mig.

Høvding come on's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007

Standard

nu er det jo ikke fordi man ikke må kende nogen på serveren men han spiller på serveren, vi kan jo hellere ikke have en MH som spiller på samme serveren hvor han skal hindre folk i at snyde, men det var faktisk lidt off topic

Det vi ledte efter var større råderum på forum, så tråde ikke blev låst for bagataler, men så der var nogle retnings linjer
    Server1.com : Come on
    Runner up : ~CTM~

Server2.dk : Come on
    Runner up : Hunters

Server5.dk : Nuub/Juzz
    vinder : MVH/BONK

Server2.com : Elliot ness
    Vinder : WBBP

Server5.dk : SMP
    Runner up : AMOK

Server3.dk ukken
    Runner Up :Bad C

Server2.dk :Tidligere Barney_Stinson nuværende Imba.Defiler
    Igang :Kapow

Stifinder Livia's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Standard

Det er da egentlig utrolig venner og fjender på serveren, hvor lammende det virker, at man ikke kan få lov til at dyrke lidt skæv humor mellem den mere seriøse dialog. Når vi nu konkurrerer på stropper og strategi i spillet, er det befriende, at konkurrere på skæve indfald her. Det er for mig at se lige præcis det modsatte af den perfide, stødende og selvhøjtidelige tone, der skal undgås i mudderkastningens tjeneste.

Ja fjenden får sørme et menneskelidt ansigt. Men det er måske det, der skal undgås ved at forbyde, hvad der opfattes som off topic-humor.

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    47

Talking

Citat Oprindeligt Skrevet af Livia Vis Indlæg
    Ja fjenden får sørme et menneskelidt ansigt. Men det er måske det, der skal undgås ved at forbyde, hvad der opfattes som off topic-humor.
    Jeg kan godt lide der er humor i posterne og jeg vil godt opfordre til at man tage det med ind i spillet også.

Det er altid sjovt at spørge en angriber om han vil have sukker eller fløde i sin gevalia når han er på vej, så han ved at hans tropper får en varm velkomst uden han kan gøre noget ved det og så kan man aftale at bage rosinbrød næste gang hvis han lover at varsle det i god tid. På den måde kan man let få en lille dialog igang, jeg har selv har fået til venskaber der har varet flere servere bare ud fra et pult angreb. Det er sjovt og hyggeligt.

Hvis man skriver alt er udsolgt og beklager sig over at høsten går dårligt, råstoflagrene er små, og man gerne næste år vil sættes ned i skat til herremanden men tilbyder at bytte med en yppig barpige så han ikke behøver komme på besøg så tit for at mindes hende, er det også langt sjovere tudebreve og øger chancerne for at blive hørt. Man sende så en enkelt defensiv skod enhed som opbakning som joke.

Det er dén del af Travian jeg syntes er allersjovest.
    CENSUR
    du har ikke ret til at skrive ma1974 nogen som helst steder på dette forum!

Tiger
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Geografisk Sted
    København

Standard

Jeg er helt enig i ovenstående - og jeg synes også det er ganske underholdende når det foregår på den måde

MEN
    Hvorfor må man så ikke holde samme underholdende tone her på forumet, uden at tråden bliver låst for offtopic? - i øvrigt uden varsel...

Jeg tror det er det vi primært undrer os over...
    You bled with Wallace - now bleed with me!

Høvding come on's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ma1974 Vis Indlæg
    Jeg kan godt lide der er humor i posterne og jeg vil godt opfordre til at man tage det med ind i spillet også.

Det er altid sjovt at spørge en angriber om han vil have sukker eller fløde i sin gevalia når han er på vej, så han ved at hans tropper får en varm velkomst uden han kan gøre noget ved det og så kan man aftale at bage rosinbrød næste gang hvis han lover at varsle det i god tid. På den måde kan man let få en lille dialog igang, jeg har selv har fået til venskaber der har varet flere servere bare ud fra et pult angreb. Det er sjovt og hyggeligt.

Hvis man skriver alt er udsolgt og beklager sig over at høsten går dårligt, råstoflagrene er små, og man gerne næste år vil sættes ned i skat til herremanden men tilbyder at bytte med en yppig barpige så han ikke behøver komme på besøg så tit for at mindes hende, er det også langt sjovere tudebreve og øger chancerne for at blive hørt. Man sende så en enkelt defensiv skod enhed som opbakning som joke.

Det er dén del af Travian jeg syntes er allersjovest.
    det er jo også det jeg syntes er en del af alt det sjove, problemet ligger jo bare hvis en overivrig MOD låser alle tråde hvor man skriver det således på forum, så forsvinder det jo lidt
    Server1.com : Come on
    Runner up : ~CTM~

Server2.dk : Come on
    Runner up : Hunters

Server5.dk : Nuub/Juzz
    vinder : MVH/BONK

Server2.com : Elliot ness
    Vinder : WBBP

Server5.dk : SMP
    Runner up : AMOK

Server3.dk ukken
    Runner Up :Bad C

Server2.dk :Tidligere Barney_Stinson nuværende Imba.Defiler
    Igang :Kapow

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    47

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Bravie Vis Indlæg
    Hvorfor må man så ikke holde samme underholdende tone her på forumet, uden at tråden bliver låst for offtopic? - i øvrigt uden varsel...
    Citat Oprindeligt Skrevet af come on Vis Indlæg
    hvis en overivrig MOD låser alle tråde hvor man skriver det således på forum
    Jeg tror Miel har besvaret den del ganske udemærket i sit indlæg.

Citat Oprindeligt Skrevet af Miel Vis Indlæg
    Tror selv de mods der er her og læser denne tråd tænker lidt nærmere over det i siger og prøver at tilpasse sig lidt, men husk nu på (som mange af jer også er søde til at nævne) at de er her for jeres skyld. Det kan måske også være svært for nogle at forstå hvorfor en tråd bliver låst, så vil prøve at opfordre mods til at skrive mere detaljeret i de tråde der redigeres med årsag, og blive ved med at poste i tråden de låser med hvorfor den låses og hvad specifikt der går galt.
    og jeg tror bestemt vi alle holder ekstra øje med tråde der omhandler mods eller som Miel skriver i...

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007

Standard

Dejligt at have nogle moderatorer på banen så hurtigt der kan sætte tingene i perspektiv. Fedt at I gider sætte tid af til at svare på kritik - det er super rart! Thumbs up til jer

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Tilsvarende Tråde

1. Overtal-Frygt?
    By Andraco in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 6
    Sidste Indlæg: 24-01-2010, 18:54
  2. Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 28-10-2009, 19:55
  3. Besvarelser: 54
    Sidste Indlæg: 25-10-2009, 19:44
  4. gad vide om det ville virke
    By P3nnyw1se in forum Speed Server