Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 13 af 13
    Natargarde
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Geografisk Sted
    Nærmeste computer
    Alder
    32

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af FCOL Vis Indlæg
    Dette er min nuværende skærmopløsning: 1280x1024 <- Dette anses for "normen", i dagens danmark(det er den opløsning, over 90% af alle web-sider bliver lavet i, idag!)
    Derfor er min opløsning hverken for grov, eller for fin - men altså ..ganske normal.
    Nu er det jo ikke sådan at fordi vi danskere er så priviligerede at kunne bruge en skærmopløsning på 1280x1024, at det så også gælder alle i alle andre lande. Tror du glemmer at spillet er udviklet i Tyskland, og at platformen skal passe så vidt muligt til alle i alle lande. Spillet er derfor så vidt jeg ved, udviklet til ikke at overstige en 800x600-opløsning i bredden (du kan altid scrolle ned).

Synes det kunne være rart hvis brugsanvisningen kunne flyttes som et almindeligt vindue, men der er mange ting jeg langt hellere ville have (fx T4)

Natarisk Bosætter Lone Angels's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Geografisk Sted
    Fyn, DK / Kosice, Slovakiet

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Sparky1988 Vis Indlæg
    Synes det kunne være rart hvis brugsanvisningen kunne flyttes som et almindeligt vindue, men der er mange ting jeg langt hellere ville have (fx T4)
    Travian 4? o.0

Og vil da give sparky ret - det er noget så groft at sige 1280*xxxx.
    Jeg har selv en gammel monitor der ikke engang kan TAGE en sådan opløsning, så synes det er groft sagt, at du kræver det hele skal laves sådan :o

Venlig hilsen,
    LA's.
    Travian Support
    Har du spørgsmål? Nå, ikke? Skriv en besked alligevel!

Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.

16x speed server
    3x normal server

Spejder
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Sparky1988 Vis Indlæg
    Spillet er derfor så vidt jeg ved, udviklet til ikke at overstige en 800x600-opløsning i bredden (du kan altid scrolle ned).
    Helt korrekt.

I øvrigt, den tidligere nævnte opløsning der åbenbart anvendes af 90% af den danske befolkning, er det inkl. bærbare comps, eller måske kun medregnet stationære?

Umiddelbart ville jeg da mene at ganske mange bærbare simpelthen ikke har en skærm der er stor nok til den nævnte opløsning - og tendensen er vist ikke ligefrem at diverse bærbare bliver større og større...
    Min egen opløsning på 1280x800 efterlader da heller ikke mere end 25% af skærmen ubrugt, såfremt jeg kører fuld skærm...

Men, men, forslaget om at kunne flytte brugsanvisningen rundt er egentligt meget fint, blot er det ikke noget jeg ville prioritere specielt højt som udvikler, som foreslået af andre kan man benytte sig af faq'en i et andet vindue/faneblad hvis man ofte har behov for at tjekke noget...

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Tilsvarende Tråde

1. Besvarelser: 13
    Sidste Indlæg: 04-09-2009, 16:18
  2. Brugsanvisningen?
    By Gallien in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 4
    Sidste Indlæg: 08-05-2009, 19:16

Tags i denne Tråd

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg