Side 3 af 6 FørsteFørste 12345 ... SenesteSeneste
Viser resultater 21 til 30 af 57
    Stammefører
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Ja, men så meget def var der heller ikke i TRA WW.. men en smule off topic..

Jacob1
    Guest

Standard

En smule ;D

Natarisk Bosætter wishmaster3's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted
    København: Sjælland: Danmark: Skandinavien: Europa: Jorden: Mælkevejen: Universet

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af mam284 Vis Indlæg
    TRA's WW blev da cleanet da VET og RD angreb
    det var heller ikke en cleaner alene vel?

og nej, det er ikke en speed.

Imperianer Miel's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Travian

Standard

Der har været en del spørgsmål til mig som admin om vi godkender dette og om hvor vidt vi står inde for det osv.

Til det kan jeg sige, at så længe folk ikke benytter andet end hvad en alm standardbrowser som IE eller FF tilbyder, så er det ikke imod reglerne. Spillet skal spilles kun ved brug af en browser og ikke andet, så vi går ikke ind og spærer folk fordi de har haft deres IE stående som offline mens de sender angreb.

Jeg vil tillade at denne guide bliver stående her under "opslag og guides" for at folk kan se hvordan det kan gøres hvis man ønsker at sende mange angreb afsted hurtigt, og så folk kan se at man sagtens kan gøre det uden brug af div. programmer. Vil stadig kraftigt advarre de folk der overvejer at bruge scripts/bots til brug, at hvis vi ser nogen der bruger det, medfører det hårde straffe på deres konti.

Fortsag god jul til alle.

mvh Miel
    - Hell has no fury like a woman scorned

Natarisk Bosætter wishmaster3's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted
    København: Sjælland: Danmark: Skandinavien: Europa: Jorden: Mælkevejen: Universet

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Miel Vis Indlæg
    Der har været en del spørgsmål til mig som admin om vi godkender dette og om hvor vidt vi står inde for det osv.

Til det kan jeg sige, at så længe folk ikke benytter andet end hvad en alm standardbrowser som IE eller FF tilbyder, så er det ikke imod reglerne. Spillet skal spilles kun ved brug af en browser og ikke andet, så vi går ikke ind og spærer folk fordi de har haft deres IE stående som offline mens de sender angreb.

Jeg vil tillade at denne guide bliver stående her under "opslag og guides" for at folk kan se hvordan det kan gøres hvis man ønsker at sende mange angreb afsted hurtigt, og så folk kan se at man sagtens kan gøre det uden brug af div. programmer. Vil stadig kraftigt advarre de folk der overvejer at bruge scripts/bots til brug, at hvis vi ser nogen der bruger det, medfører det hårde straffe på deres konti.

Fortsag god jul til alle.

mvh Miel
    tak for det Miel, så fik vi da afklaring på det punkt

Jacob1
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af wishmaster3 Vis Indlæg
    det var heller ikke en cleaner alene vel?

og nej, det er ikke en speed.
    '

:shocked: :schocked: ARRGH en monster-cleaner. Gad det var min

MrBlaze
    Guest

Standard

Fed guide, havde kun hørt om faneblade-metoden - aldrig prøvet den og den er nem at lære.

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008

Standard

Med offline-metoden i FF:

Er det ikke temmelig vanskeligt at placere angrebet på rette sekund? I koordinerede angreb kan det jo være afgørende hvornår man angriber.

Har nogen erfaring med hvordan angrebene fordeler sig i det første sekund (evt. første sekund efter lag efter første angreb). Kan være afgørende hvis man ønsker at placere cleaner rigtigt efter præ-fakes, og evt mellemcleaner.

Ellers har jeg det iøvrigt fint med faneblade i FF. I stedet for at bruge musen, sætter jeg fokus på ok knappen, og bruger skiftevis <ENTER> og <TAB> mens CTRL holdes nede. Jeg har lavet 8 bølger i samme sekund, men vil tro at flere sagtens kan lade sig gøre med denne metode.

Elefant
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009

Standard

Nogen der kan hjælpe mig for kan virkelig ikk finde ud af hvordan man genindlæser fanebladene på samme tid.

Druiderytter Reuther's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Gobi Vis Indlæg
    Nogen der kan hjælpe mig for kan virkelig ikk finde ud af hvordan man genindlæser fanebladene på samme tid.
    Forstår heller ikke hvordan man genindlæser dem alle på en gang?

Side 3 af 6 FørsteFørste 12345 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Flere angreb i samme sekund (på Mac)
    By Moo in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 1
    Sidste Indlæg: 02-03-2016, 15:33
  2. Erobring af landsby/ flere angreb i samme sekund
    By holger77 in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 4
    Sidste Indlæg: 14-02-2010, 16:59
  3. 8 angreb i samme sekund
    By Marcus Furius in forum Spørgsmål