Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 19 af 19
    Bonio
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Vildskaben Vis Indlæg
    syntes det er latterligt du har alle de emoticons og vi andre kun kan lave så nogle kedelige nogen :-(
    Lidt belønning skal man vel have for at udføre dette ulønnede arbejde som moderator :-)

Syntes nu ellers tonen var blevet ganske fornuftig igen på forum - så også lidt forundret over spærringen - men det må vi jo bare acceptere - at lave nye emner om det gør ikke sagen bedre - men får blot moderator til at spærre dissse emner også - I tilfælde af at andre skulle få den ide.....

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Ridder Huma Vis Indlæg

Og ja, jeg ved i nu tænker:

Den er sgu god den der Ridder Huma - klasse smiley, som er til at trække på smilebåndet over

Jach

Inderbul
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Bonio Vis Indlæg
    Lidt belønning skal man vel have for at udføre dette ulønnede arbejde som moderator :-)

Syntes nu ellers tonen var blevet ganske fornuftig igen på forum - så også lidt forundret over spærringen - men det må vi jo bare acceptere - at lave nye emner om det gør ikke sagen bedre - men får blot moderator til at spærre dissse emner også - I tilfælde af at andre skulle få den ide.....
    Jeg er enig i at tonen var vendt til det gode.

Grunden til at jeg oprettede denne tråd var for at alle kunne få en forklaring, da jeg følte der var tale om magtmisbrug. Ja jeg ved at vores MODs ikke kan lide forum til server 2, da der virkelig bliver gået til den. Ja jeg har rspekt for deres beslutninger om at lukke tråde, men ikke når jeg føler det sker for at statuere et eksempel. Også grunden til jeg lagde ud med, at jeg gjorde dette med fare for min egen eksistens på Travian.

Og ydermere ser jeg en MOD gøre brug af sarkasme som andre tråde er blevet spærret for tidligere. Jeg troede samme regler gjaldt MOD eller har jeg misforstået dette?

Og nej jeg var ikke tilfreds med svaret jeg fik fra den MOD der svarede (tør ikke længere skrive navne på nogen).

Jeg indrømmer at det var min galde der flød over denne gang men kunne da se at andre også ville have et ordentligt svar.

Blev endda mobbet af min medleder i min alliance, hvilket var utroligt morsomt (fortsat ingen navne).

At nogen så straks griber chancen til at starte nye angreb er mig uforståeligt.....
    Nævner ingen navne her.

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    47

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Ridder Huma Vis Indlæg

Ridder Huma -
    Pas nu på det ikke bliver din permanente smiley

Citat Oprindeligt Skrevet af Vildskaben Vis Indlæg
    syntes det er latterligt du har alle de emoticons og vi andre kun kan lave så nogle kedelige nogen :-(
    Hvis du fulgte de fine råd i min underskrift ville du opleve så mange gode guldkorn... klik her:
    CENSUR
    du har ikke ret til at skrive ma1974 nogen som helst steder på dette forum!

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008

Standard .

Ey altså Huma nu ikke låse alle trådende! vi sidder jo og skulle til at spise imens folk diskuterede situationen på serveren, Samt politik & Diplomati.

Tænkte på at vis vi laver en tråd hvor der står "Vedrørende Mudderkampe" Eller evt. "Personlig snak, Som kan omhandle visse personer" (Den sidste kan man jo F.eks lave en liste over S2 folk som ikke har noget imod at blive offentlig nævnt. Så er alle problemerne væk?

Kong Svend
    Guest

Standard

Med risiko for at blive upopulaer hos hovedparten (bortset fra moderatorene), saa jeg har nogen forstaaelse for at traadene bliver laast. Der er kommet en del beskyldninger, nogle om konto snyd, andre om doedstrusler etc. og indtil der foreligger beviser eller at MH har reageret saa mener jeg bestemt heller ikke det bidrager positivt til debatten at fortsaette.
    Lad os holde os til facts, og saa formoder jeg at vi efterfoelgende kan tage en diskution af konsekvenserne her paa forum?

Paladin
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Kong Svend Vis Indlæg
    Med risiko for at blive upopulaer hos hovedparten (bortset fra moderatorene), saa jeg har nogen forstaaelse for at traadene bliver laast. Der er kommet en del beskyldninger, nogle om konto snyd, andre om doedstrusler etc. og indtil der foreligger beviser eller at MH har reageret saa mener jeg bestemt heller ikke det bidrager positivt til debatten at fortsaette.
    Lad os holde os til facts, og saa formoder jeg at vi efterfoelgende kan tage en diskution af konsekvenserne her paa forum?
    få dig et å

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Geografisk Sted
    AM

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af alfons ronnie Vis Indlæg
    få dig et å
    Kun et Å?? Der mangler da også Æ og Ø..

Doohan
    Guest

Standard

Det er altså verdensklasse at læse sådanne tråde i et forum, der går gul stue i den.

Lad folk spille et spil på nette, sørg for der er hold og et forum, og tag så popcorn og cola frem. Underholdningen er garanteret!

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Tilsvarende Tråde

1. tak for denne gang
    By Don Pow in forum Server 3
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 15-07-2011, 00:36
  2. Kom nu i gang alle jer i SØ
    By Netphy in forum Server 5
    Besvarelser: 1
    Sidste Indlæg: 08-06-2011, 21:15
  3. Tak for denne gang.
    By Reds1980 in forum Speed Server