Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 13
    Legionær
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard Overtagelse af bruger MM.

Hejsa. Nu har jeg for et par dage siden skrevet til MH og har intet svar fået, MH har læst besked så går ud fra at spørgsmålet ikke går ind under MH's område så derfor vil jeg spørge her .

Lad os sige vi er 3 spillere - A, B og C.

A har den bedste bruger og vælger at stoppe med Travian. Han planlægger at lade spiller B overtage den.
    Spiller B har den næstbedste bruger, og vil lade sin ven, spiller C overtage den når han alligevel skal overtage spiller A's bruger. Desuden har spiller B købt guld som vedkommende gerne vil have sendt over til spiller A's bruger - er dette muligt? Hvis ja, hvordan? Og hvis ja, hvordan skal dette så foregå? Så vidt som jeg kan regne det ud vil det blive på denne måde:

Spiller C sletter sin konto.
    Spiller B overfører guld til spiller A.
    Spiller B giver sin konto til spiller C.
    Spiller A giver sin konto til spiller B.
    Færdig.

Er det korrekt antaget?

Best Regards,
    Draco_Draco.

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    31

Standard

Overtagelse af konto skal forgå via. admin@travian.dk

Flytning af guld skal forgå via. plus@travian.dk (med forklaring om hvorfor guldet skal flyttes til den anden givn konto, ellers sidder i og forvirrer manden som tjekker begge emailboxs. :rolleyes: )

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Tak Huma, ved jeg godt, men var mere et spørgsmål til om det kan lade sig GØRE - ifølge det der står under Travian PLUS inde i spillet er det kun hvis man sletter sin konto at man kan flytte guldet, for eksempel. Kan jeg gå ud fra at det er muligt at flytte det fra en eksisterende til en anden eksisterende ud fra din besked =p?

Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    31

Standard

Hvis der står du kan flytte guldet, er det kun hvis man SLETTER kontoen.

Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Så det vil altså sige at det guld jeg lige har købt i sidste uge og stadig har +500 tilbage af er "frosset" på kontoen så jeg bliver NØDT til at slette den for at få det med? Det var dog usigeligt irriterende. Der burde prikkes til support omkring dette, da det er fuldt ud muligt at købe guld til andre via sitter funktionen så jeg kan da ikke se hvorfor det ikke skulle være muligt at flytte det mellem brugere også. Når man er så "ung" som jeg (14), så er det virkeligt irriterende endeligt at have fået overtalt sin "moar" og "faar" til at kunne bruge deres kreditkort til at få guld og så ende en uge efter hvor man så ikke kan tage det med sig.
    Nåh, tak for svaret, er i det mindste noget at jeg ved det til en anden gang...

Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    31

Standard

Men ved at skrive til plus@travian.dk kan de flyttes uden at kontoen skal slettes.

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Nååh... Okay. Takker MANGE gange Huma - du har lige reddet min dag .

madeinrussia
    Guest

Standard

Huma syntes det er lidt latterligt du sidder og snakker uvidende, jeg har en mail fra admin hvor der står man gerne selv må ændrer email over til en ny kontiejer..
    dvs selv fx. bytte konti
    Da jeg har haft denne diskution med en MH som bad mig henvende mig til admin.

Haeduaner Anger's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Geografisk Sted
    Ved kaffemaskinen
    Alder
    42

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af madeinrussia Vis Indlæg
    Huma syntes det er lidt latterligt du sidder og snakker uvidende, jeg har en mail fra admin hvor der står man gerne selv må ændrer email over til en ny kontiejer..
    dvs selv fx. bytte konti
    Da jeg har haft denne diskution med en MH som bad mig henvende mig til admin.
    Jeg har svært ved at tro at Huma ikke skulle kende reglerne.

§1.3 Vidergivelse af konti
    For at videregive en konto til en ny ejer, skal den nuværende ejer sende en email til admin@travian.dk fra den registrerede email adresse for pågældende konto. Det er IKKE tilladt at give kodeordet videre til en der allerede har en konto på serveren, der SKAL sendes en email. Emailen skal indeholde følgende information:
    Hvilken spilverden kontoen ligger på
    Brugernavnet på kontoen
    Emailadressen på den nye ejer
    Efter dette er gjort, får ejeren af kontoen selvfølgelig en mail tilbage, og bør give overtageren besked. Der sendes ikke mail til overtageren!
    Den nye ejer skal derefter:
    Forsøge at logge på kontoen med et tilfældigt kodeord (f. eks xxxxxx)
    Når den siger forkert kodeord, skal den nye ejer, trykke på 'Dan nyt kodeord' - der bliver tilgængeligt under loginfeltet efter et fejlslagent loginforsøg.
    Vedkommende skal derefter indtaste sin emailadresse, som blev sendt til admin@travian.dk som værende den nye ejers mailadresse
    Den nye ejer vil efterfølgende modtage en mail med et genereret kodeord, der efterfølgende kan ændres efter eget ønske.
    Har fået overstående regel bekræftet af flere MHs. Og selv om der måske er en lille teoretisk mulighed for at disse blot ikke har været informeret om alle ændringer i reglerne, og at §1.3 så samtidigt skulle være meget misvisende formuleret. Så vil det da være dumt at løbe den risiko for straf af kontoen. Så besværligt kan det heller ikke være at sende en email til admin.

Forøvrigt, så vil denne tråd næppe være gjort til opslag hvis Huma var helt galt på den

http://forum.travian.dk/showthread.p...=email+%E6ndre
    Last edited by Anger; 29-11-2008 at 17:12.

Gillian
    Guest

Standard

Der står jo i spillereglerne at man stadig skal henvende sig til admin (§1.3), men nu hvor man selv kan skifte e-mail, som mig bekendt er det eneste der sker ved en kontooverdragelse, er der vel ingen grund til det?

Måske på tide at lave lidt om i §1.3, så spillerne selv må og det bliver noget hurtigere ?

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. overtagelse af anden bruger?
    By mille_tango in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 4
    Sidste Indlæg: 01-04-2009, 20:15
  2. guld bruger og ikke guld bruger
    By sr.knak in forum Arkiv
    Besvarelser: 23
    Sidste Indlæg: 07-03-2009, 20:47
  3. Overtagelse af by
    By Enork in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 8
    Sidste Indlæg: 12-03-2008, 08:28
  4. overtagelse af landsby = udslettelse af bruger?
    By lilbabs in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 7
    Sidste Indlæg: 14-12-2007, 13:34
  5. overtagelse af ambasaden efter slettet bruger
    By GHOSTEREN in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 1
    Sidste Indlæg: 30-10-2007, 20:29

Tags i denne Tråd

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger