Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 24 af 24
    Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    32

Standard

Nu syntes jeg at det er nok med at Verdensundret "udvikler" sig når den når bestemte trin.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Krigskatapult
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Alder
    35

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Sparky1988 Vis Indlæg
    De knokler så rigeligt. Det er så vidt jeg ved de samme teknikere som har udviklet Travians (også kaldet Travianer) - det tager rigtig meget tid, og derudover er der vist en hel del at indføre i T4 hvis ændringen bliver lige så stor som mellem T2 og T3.

Så vidt jeg ved er de forresten ansat af TravianGames som almindeligt lønnede medarbejdere ligesom admins er, så der er intet frivilligt dér.

Derudover kom der jo også for noget tid siden hele området med Travian Handel - det tager heller ikke kun lige et par timer at lave. Det kan sagtens tage lang tid (har selv lavet større hjemmesider med databaser - de tager tid at lave, og Travian er over 100 gange større end hvad jeg har været med til), så synes ikke det er særlig pænt ligefrem at kalde dem dovne.

Det med at sidde og sortere i hvert land, er noget som medlemmerne af de respektive landes TravianTeam gør, men i sidste ende er det vist kun én person der bestemmer om det skal laves - hovedprogrammøren nede i Tyskland - så vi sorterer ud således at kun forslag der har en realistisk chance for at blive godkendt af ham, sendes videre.
    Var det ikke præcis det jeg sagde?? altså bortset lige fra det med om de arbejder frivilligt eller ej... Men i sidste ende har jeg dog ret alligevel... Teknikkerne har rigeligt at se til, uden at de behøver at skulle lave nytteløse skønhedsopretationer ...

Natargarde
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Geografisk Sted
    Nærmeste computer
    Alder
    32

Standard

Jo, Kattie - langt hen ad vejen sagde du det samme - ville bare gerne skære det ud i pap for dem der ikke forstod det.

Krigskatapult
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Alder
    35

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Sparky1988 Vis Indlæg
    Jo, Kattie - langt hen ad vejen sagde du det samme - ville bare gerne skære det ud i pap for dem der ikke forstod det.
    Dem der ikke forstod det, forstår det nok stadig ikke... de vil ikke forstå det... Det siger erfaringen mig i hver fald...

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Tilsvarende Tråde

1. Bedre farme
    By donkirk in forum Server 4
    Besvarelser: 1
    Sidste Indlæg: 25-05-2011, 08:01
  2. bedre sent end aldrig
    By bowlingfreak in forum Server 2
    Besvarelser: 4
    Sidste Indlæg: 27-04-2010, 20:44
  3. bedre sikkerhed...
    By notorious in forum Arkiv