Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 24
    Gio
    Guest

Standard

Vil du mene noget lignende et andet spil ( Ved ikke lige om andre spil må nævnes her )

Synes det er en fin idé - Selvom det ikk er en stor ændring

Krigskatapult
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Alder
    35

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af vladimir Vis Indlæg
    Kattie... Det bør da ikke kræve så meget... Man skal bare ændre nogle skins..? Og ændre nogle få koder, osv..

Desuden, teknikkerne laver alligevel aldrig noget stort og nyt... Og er det bare mig eller er de bange for at lave noget nyt og lave en stor ændring..?
    Jeg tror nu de knokler rimelig meget for tiden med at få T4 versionen færdig... og så skal de jo konstant rette små fejl på servere i hele verden.
    Så jo, jeg tror de har rigeligt at lave... og det vil stadig være et stort arbejde at ændre det, når det skal ændres på alle servere i hele verden. om det så bare er et lille tal der skal ændres et sted, så er det en stor opgave.

Og jeg har en fornemmelse af at det er nogen der laver dette ved siden af deres rigtige arbejde... så det gør lige tiden til endnu mindre

Det er en unødvendig ændring... og et forslag tyskerne ikke vil godtage. Tænk på hvor mange lande der har Travian, det siger lidt om hvor mange forslag til ændringer de får konstant... derfor sider der nogen i hvert land og sortere i hvilke forslag der sendes videre.

Gio
    Guest

Standard

Kattie har fuldstændig ret. Det er ikke så nemt at lave en ændring på travian. Det vil tage rigtig meget tid.

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    sjæland
    Alder
    22

Smile 30 min er lang tid

jeg synes at 30 min i skolen er lang tid gio så skal de ikke bare bruge en halv time på at lave en lille ændring?
    ååååårrrrhhhh så er jeg tilbage efter et halvt års pause fra traivan

Gio
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af mphcph Vis Indlæg
    jeg synes at 30 min i skolen er lang tid gio så skal de ikke bare bruge en halv time på at lave en lille ændring?
    30 min :O - Tror du virkelig det kun tager så lidt tid :P ? - Tror jeg næppe

Krigskatapult
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Alder
    35

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af mphcph Vis Indlæg
    Du har vist ingen fornemmelse for tid overhovedet... jeg tror faktisk at så lille en ændring hurtigt kan tage et par uger og mere til, at få lavet og få sat ind på alle servere i alle lande...

Natargarde
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Geografisk Sted
    Nærmeste computer
    Alder
    32

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Kattie Vis Indlæg
    Jeg tror nu de knokler rimelig meget for tiden med at få T4 versionen færdig... og så skal de jo konstant rette små fejl på servere i hele verden.
    Så jo, jeg tror de har rigeligt at lave... og det vil stadig være et stort arbejde at ændre det, når det skal ændres på alle servere i hele verden. om det så bare er et lille tal der skal ændres et sted, så er det en stor opgave.

Og jeg har en fornemmelse af at det er nogen der laver dette ved siden af deres rigtige arbejde... så det gør lige tiden til endnu mindre

Det er en unødvendig ændring... og et forslag tyskerne ikke vil godtage. Tænk på hvor mange lande der har Travian, det siger lidt om hvor mange forslag til ændringer de får konstant... derfor sider der nogen i hvert land og sortere i hvilke forslag der sendes videre.
    De knokler så rigeligt. Det er så vidt jeg ved de samme teknikere som har udviklet Travians (også kaldet Travianer) - det tager rigtig meget tid, og derudover er der vist en hel del at indføre i T4 hvis ændringen bliver lige så stor som mellem T2 og T3.

Så vidt jeg ved er de forresten ansat af TravianGames som almindeligt lønnede medarbejdere ligesom admins er, så der er intet frivilligt dér.

Derudover kom der jo også for noget tid siden hele området med Travian Handel - det tager heller ikke kun lige et par timer at lave. Det kan sagtens tage lang tid (har selv lavet større hjemmesider med databaser - de tager tid at lave, og Travian er over 100 gange større end hvad jeg har været med til), så synes ikke det er særlig pænt ligefrem at kalde dem dovne.

Det med at sidde og sortere i hvert land, er noget som medlemmerne af de respektive landes TravianTeam gør, men i sidste ende er det vist kun én person der bestemmer om det skal laves - hovedprogrammøren nede i Tyskland - så vi sorterer ud således at kun forslag der har en realistisk chance for at blive godkendt af ham, sendes videre.

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    47

Thumbs down

Citat Oprindeligt Skrevet af mam284 Vis Indlæg
    Det burde man næsten kunne ..
    Jeg kan godt nok ikke finde ud af det med de grafik pakker, men man bør kunne ændre det..
    En grafikpakke ændrer kun på det nuværende udseende, det der er tale om er at ændre koden - så istedetfor koden skal tjekke "er det her et kornlager - så vis et kornlager" så skal koden tjekke "hvilken størrelse kornlager skal jeg vise"

og det vil med et godt gæt kræve man for hver eneste bygning skal ændre koden, hvilket tager pænt mere en en halv time - udover at tegne disse bygninger... det er der garanteret ansat en fancy designer til!

og for hver eneste bruger på en server bliver 20 gange langsommere pr by - fordi hvert eneste felt skal tjekkes - og hvis en bygning bliver færdig skal det igen tjekkes om grafikken skal genopfriskes for alle felterne...

Så det er et forslag der dels vil kræve en bunke arbejde (som vil gå fra andre sjove ting som kunne betyde en meget større ændring end ren kosmetik), og det er et forslag som vil kræve serveren bliver belastet af en masse arbejde med at lede efter hvilken grafik der skal vises og gøre spillet langsomt...
    CENSUR
    du har ikke ret til at skrive ma1974 nogen som helst steder på dette forum!

Stammefører
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ma1974 Vis Indlæg
    En grafikpakke ændrer kun på det nuværende udseende, det der er tale om er at ændre koden - så istedetfor koden skal tjekke "er det her et kornlager - så vis et kornlager" så skal koden tjekke "hvilken størrelse kornlager skal jeg vise"

og det vil med et godt gæt kræve man for hver eneste bygning skal ændre koden, hvilket tager pænt mere en en halv time - udover at tegne disse bygninger... det er der garanteret ansat en fancy designer til!

og for hver eneste bruger på en server bliver 20 gange langsommere pr by - fordi hvert eneste felt skal tjekkes - og hvis en bygning bliver færdig skal det igen tjekkes om grafikken skal genopfriskes for alle felterne...

Så det er et forslag der dels vil kræve en bunke arbejde (som vil gå fra andre sjove ting som kunne betyde en meget større ændring end ren kosmetik), og det er et forslag som vil kræve serveren bliver belastet af en masse arbejde med at lede efter hvilken grafik der skal vises og gøre spillet langsomt...
    Har ikke sagt noget med tid sagde bare det burde kunne lade sig gøre..
    DKX: Oberst Lynild

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    sjæland
    Alder
    22

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Kattie Vis Indlæg
    Du har vist ingen fornemmelse for tid overhovedet... jeg tror faktisk at så lille en ændring hurtigt kan tage et par uger og mere til, at få lavet og få sat ind på alle servere i alle lande...

altså kattie og gio jeg ved godt det tager meget lang tid men altså jeg synes bare at 30 minnuter er lang tid når jeg sidder i skolen og laver alt hvad der er dødkedeligt

man må vel gerne prøve at være sjov
    ååååårrrrhhhh så er jeg tilbage efter et halvt års pause fra traivan

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Bedre farme
    By donkirk in forum Server 4
    Besvarelser: 1
    Sidste Indlæg: 25-05-2011, 08:01
  2. bedre sent end aldrig
    By bowlingfreak in forum Server 2
    Besvarelser: 4
    Sidste Indlæg: 27-04-2010, 20:44