Viser resultater 1 til 4 af 4
    Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008

Standard uafhængige admins/moderators

Jeg må indrømme at jeg synes det er meget kedeligt at moderators i al offentlighed ytre sig om deres favoritter som rundens vinder.

Det giver jo et kæmpe troværdigheds problem i forbindelse med afgørelse af diverse skænderier ikke kun på forum, men også i forbindelse med afgørelser af konkrete regelbrud på serveren. (også selvom de ikke spiller aktivt på serveren).

For at have tillid til at moderators og admins beslutninger ikke er farvet bliver I altså nødt til at holde jeres meninger for jer selv.

Det er dog utroligt at I ikke har øjne for de her ting, og ikke kan se at den er helt gal.

/No2

Haeduaner Anger's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Geografisk Sted
    Ved kaffemaskinen
    Alder
    42

Standard

Jeg kan ikke rigtigt se problemet. Mods har vel den samme ret til at ytre sig om deres meninger som alle andre. Desuden er det vel naturligt at de har en favorit på den server hvor de spiller. Jeg syntes at du lyder som en rigtig dårlig taber.

Natargarde
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Geografisk Sted
    Nærmeste computer
    Alder
    32

Standard Re: uafhængige admins/moderators

Citat Oprindeligt Skrevet af notorious
    Jeg må indrømme at jeg synes det er meget kedeligt at moderators i al offentlighed ytre sig om deres favoritter som rundens vinder.

Det giver jo et kæmpe troværdigheds problem i forbindelse med afgørelse af diverse skænderier ikke kun på forum, men også i forbindelse med afgørelser af konkrete regelbrud på serveren. (også selvom de ikke spiller aktivt på serveren).

For at have tillid til at moderators og admins beslutninger ikke er farvet bliver I altså nødt til at holde jeres meninger for jer selv.

Det er dog utroligt at I ikke har øjne for de her ting, og ikke kan se at den er helt gal.

/No2
    Hvorfor må man nu ikke ytre sig om sine holdninger til spillet blot fordi man har udvidede rettigheder på et forum??

Vi er en håndfuld brugere der hjælper til med at holde tonen på forummet og følge forummets regler. Det er ret enkelt hvordan det fungerer - når vi udtaler os som almene brugere, skriver vi med normal sort farve, og bruger kun farvet skrift (og MOD-rights) når vi modererer. Hvis du har mistanker om at en MOD overskrider sine beføjelser og modererer til fordel for en bestemt part (og ikke med hjemmel i reglerne), så skriv til admin@travian.dk.

Må dog indrømme at jeg ikke kan se problemet. En moderator kan da nemt være en ivrig debattør med mange gode indlæg til en debat, men hvis man ikke må have sin personlige holdning i en debat, hvor er vi så?? Det du beder om, er i princippet at en MOD ikke selv må spille på nogen server, og så kan jeg ellers love dig at der ikke er mange MOD's tilbage. Havde jeg skullet tage valget mellem at måtte spille og at være MOD ville jeg til enhver tid vælge spillet, og har på fornemmelsen at de andre MOD's har samme holdning. Tilfældigvis holder jeg så pause fra selve spillet og behøver derfor ikke involvere mig så voldsomt i servernes forløb, men ville da ikke afgive retten til at ytre mig pga. nogle simple rettigheder - eneste vi kan som MOD's er jo at låse/slette/dele/flytte tråde og intet andet. Vi har ingen indflydelse på jeres forumadgange og lignende.

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    47

Standard

Jeg vil da også lige tilføje at nu du har hevet Admin med i overskriften at han er jo netop uafhængig da han ikke spiller på nogen som helst dansk server. Hvis du skriver til ham om hvilken mod du mener der har overtrådt sine beføjelser (eller MH for den sags skyld) vil det være noget han kan tage hånd om helt neutralt.

Hmmm er i tvivl om jeg skal skrive med orange eller ej?

Tilsvarende Tråde

1. @admins
    By B52 in forum Kommentarer
    Besvarelser: 10
    Sidste Indlæg: 24-10-2009, 00:34
  2. Uafhængige Proletarer - imod moderne travian!
    By Bendix in forum Speed Server
    Besvarelser: 75
    Sidste Indlæg: 05-03-2009, 20:29
  3. Uafhængige Proletarer, foren eder!
    By Bendix in forum Speed Server
    Besvarelser: 0
    Sidste Indlæg: 11-11-2008, 18:38
  4. admins mail
    By blackjack sp in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 5
    Sidste Indlæg: 20-02-2008, 10:42

Tags i denne Tråd