Viser resultater 1 til 10 af 10
    PilsnerJuice
    Guest

Standard Billede til forumprofil

Hey alle.

Jeg har lige brugt et kvarter på at finde en masse fede animationer med grise, der hopper op og ned, en masse billeder af The Sims-coveret, men alle gangene jeg har prøvet at sætte dem ind som profilbillede til dette forum, afviser den mig.

Blah.

Er der nogen, der har nogle gode råd til, hvordan man kan finde et godt billede, der passer i størrelse, pixels og kvalitet?

/Pilsner

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    32

Standard

Du kan kun bruge billeder der er på 100*100 pixel og maximum 18 KB eller derunder.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Equites Imperatoris madsdengrusomme's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Ridder Huma
    Du kan kun bruge billeder der er på 100*100 pixel og maximum 18 KB eller derunder.
    brug evt. et billedskaleringsprogram
    //

Jop's byer er flotteeeehh....

wonder how big the cleaner WAS...

//
    i never did mind about the little things...
    I does not sleep. I wait.
    -Kært barn har mange navne...

PilsnerJuice
    Guest

Standard

Ja, den havde jeg regnet ud, men det var mere om nogle kendte nogle fede billeder eller andet.

Det skal jo næsten også være muligt for computerspassere som mig (der ikke har videre meget erfaring med billedskaleringsprogrammer) at have et fint lille billede.

Gillian
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af PilsnerJuice
    Ja, den havde jeg regnet ud, men det var mere om nogle kendte nogle fede billeder eller andet.

Det skal jo næsten også være muligt for computerspassere som mig (der ikke har videre meget erfaring med billedskaleringsprogrammer) at have et fint lille billede.
    Du kan i google søge på små billeder, giver en masse ting du ikke kan bruge, men du kan jo altid kigge dem igennem.

For at gøre dette, skal du gå ind på images.google.com -> udvidet billedesøgning og vælge "små billeder" i "rul ud" menuen "Størrelse".

Du kan også bruge dette link, som har søgt på travian i små billeder og bare ændre teksten i søgebaren:
    http://images.google.com/images?imgs...l=da&q=travian

PilsnerJuice
    Guest

Standard

Mange tak skal du have. Jeg kigger det lige igennem.

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    Herning
    Alder
    63

Standard

Hvorfor?

Jeg har været pc-nørd i mange år, og ville sikkert ikke have problemer med at indsætte et profil-billede eller -tegning.

Jeg kan bare ikke se hvorfor jeg skulle gøre det?
    - Det bliver mine svar jo hverken mere korrekte eller forkerte af.

Men jeg finder det da ok at nogen gerne vil have et lille billede eller tegning.
    - jeg føler bare ikke at jeg har behov for det.

Svejgaard
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Briannospam
    Hvorfor?

Jeg har været pc-nørd i mange år, og ville sikkert ikke have problemer med at indsætte et profil-billede eller -tegning.

Men jeg finder det da ok at nogen gerne vil have et lille billede eller tegning.
    Hvad er det for et svar at give sådan et spørgsmål???

Det giver da absolut ingen mening?

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    Herning
    Alder
    63

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Svejgaard
    Citat Oprindeligt Skrevet af Briannospam
    Hvorfor?

Hvad er det for et svar at give sådan et spørgsmål???

Det giver da absolut ingen mening?
    Så fattede du åbenbart ikke pointen i mit svar.

Jeg vil derfor lige uddybe det lidt:

Jeg ved af personlig erfaring, at en del pc-brugere føler sig mindre-værdige på en eller anden måde, hvis de 'kun' kan bruge en pc på laveste bruger-niveau, men falder af i svinget når det gælder avancerede ting, som f.eks. at oploade billeder, avanceret pc-administartion med mere.

Med mit svar, forsøger jeg at fortælle ikke-pc'nørder' at de sagtens kan blive anset for at være seriøse brugere både herinde og i andre fora, selv om de måske ikke mestrer de mere avancerede ting som en del viderekomne pc'brugere benytter sig af.

PilsnerJuice
    Guest

Standard

Jeg må nu også erkende, at jeg først ikke forstod svaret.

Men min pointe var ikke, at jeg ikke var så god til computere, min pointe var, at jeg gerne ville have nogle links eller nogle råd.

Tilsvarende Tråde

1. Billede
    By Konzales in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 4
    Sidste Indlæg: 14-09-2008, 21:45
  2. billede
    By -che- in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 5
    Sidste Indlæg: 01-07-2008, 10:39
  3. WW by, billede
    By Simon S in forum Speed Server
    Besvarelser: 14