Viser resultater 1 til 6 af 6
    faktor
    Guest

Standard hvad betyder alliance-forbund-iap

har søgt et stykke tid uden at finde en reel forklaring. de omtales løst og har en veninde på en anden server som er i forbund med en anden alliance som igen har forbund med en 3 alliance første og sidst nævnte er ikke i forbund sammen, og sidst nævnte angriber først nævnte og de har ikke kunne få dem til at stoppe.. dette giver for mig ingen mening da som jeg ser det er de forskellige følgende..

alliance: en gruppe personer der arbejder sammen om et fælles mål og beskytter hinanden..

forbund: 2 eller flere alliancer som arbejder sammen om et fælles mål og beskytter hinanden og bistår hinanden i angreb,, man kan sige forbund er faktisk samme alliance, men de har måske forskellige regel sæt internt. så som online tider, om man bruger guld. om man skal være en bestemt race osv. så et forbund bare er wings i samme alliance dybest set..

iap: ud af gensidig respekt angriber man ikke hinanden da dette vil være spild af resurcer som kan bruges bedre.

derfor lurede jeg da min veninde spurgte mig omkring det med forbund for som jeg ser det. skal den alliance der står mellem de 2 andre sende opbakning til den part der blir angrebet og sende angreb mod den samtidigt for at opfylde sine forbunds forpligtelser..

for mig er det helt ulogisk at man kan være i forbund med 2 andre alliancer som ikke er i forbund med hinanden. eftersom man skal arbejde sammen med begge parter

Godsken
    Guest

Standard

Der kan være mange grunde til at man går i forbund. Det kan jo også være at 1. parten og 3. parten ikke er intresseret i det samme. Jeg synes 2. parten skal prøve at få 3. parten til at stoppe, hvis det ikke lykkes må de bare være neutrale uden at sende opbakning.

faktor
    Guest

Standard

hvis det ikke er for at arbejde sammen mod et fælles mål skulle de jo have en iap ikke et forbund. for mig er det som om folk ikke forstår betydningen af et forbund og derfor jeg har oprettet denne tråd. efter min mening burde utroligt mange af de forbund der er derude, istedet nøjes med at være iap. for reelt arbejder de jo ikke sammen. men bare undlader at angribe hinanden..

Kimowich
    Guest

Standard

Så begynder du jo også at snakke grad af samarbejde.. og du løber ret hurtigt ind i et problem med at have for mange forbund..

Det resultere tit i at der er for lidt mål at angribe, og det ser man tit med små mindre alliancer der bare gerne vil beskyttes..

Desuden kan de fælles mål blive meget forskellige fra hinanden, måske vil 1. parten og tredje parten have et WW, men 2. parten ønsker blot at hjælpe til med at bygge et op..

Forbund bør ikke gå længere ud end alliancens egne, alt andet bliver for kompliceret.. Det er bare dem der er forbund tilbegge der står med problemerne..

PJH
    Guest

Standard Re: hvad betyder alliance-forbund-iap

Citat Oprindeligt Skrevet af faktor
    har søgt et stykke tid uden at finde en reel forklaring. de omtales løst og har en veninde på en anden server som er i forbund med en anden alliance som igen har forbund med en 3 alliance første og sidst nævnte er ikke i forbund sammen, og sidst nævnte angriber først nævnte og de har ikke kunne få dem til at stoppe.. dette giver for mig ingen mening da som jeg ser det er de forskellige følgende..

alliance: en gruppe personer der arbejder sammen om et fælles mål og beskytter hinanden..

forbund: 2 eller flere alliancer som arbejder sammen om et fælles mål og beskytter hinanden og bistår hinanden i angreb,, man kan sige forbund er faktisk samme alliance, men de har måske forskellige regel sæt internt. så som online tider, om man bruger guld. om man skal være en bestemt race osv. så et forbund bare er wings i samme alliance dybest set..

iap: ud af gensidig respekt angriber man ikke hinanden da dette vil være spild af resurcer som kan bruges bedre.

derfor lurede jeg da min veninde spurgte mig omkring det med forbund for som jeg ser det. skal den alliance der står mellem de 2 andre sende opbakning til den part der blir angrebet og sende angreb mod den samtidigt for at opfylde sine forbunds forpligtelser..

for mig er det helt ulogisk at man kan være i forbund med 2 andre alliancer som ikke er i forbund med hinanden. eftersom man skal arbejde sammen med begge parter
    Tja for ikke at gøre det for kompliceret, men den problem stilling du beskriver, viser klart din venindes alliances Diplomat, ikke gør/har gjort sit arbejde ordentligt.ideén med forbund er man hjælper hinanden i godt og ondt, hvis jeg sad som diplomat i den pågældende alliance der blev angrebet, ville jeg simpelt hen kræve vores forbund´s hjælp, om så det var ved, at forhandle mellem de 2 pågældene alliancer, eller aktivt gå ind og støtte med opbakning, ja så ville det samarbejde være slut, da ideén med at være allierede er væk.

men det lyder som en klar nybegynder fejl.

hellere 2 ordentlige forbund, ind 20 man ikke kan bruge til noget ;-)

faktor
    Guest

Standard

lige det jeg mener.. for mig kan man ikke være i et forbund med en alliance som har et forbund med andre som angriber en. for mig skulle de alle være 1 forbund. ellers må en af parterne degraderes til iap.

Tilsvarende Tråde

1. Hvad betyder 'pop'?
    By WeNZuX in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 3
    Sidste Indlæg: 02-06-2011, 21:28
  2. hvad betyder det her
    By killerboy in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 7
    Sidste Indlæg: 27-04-2008, 16:59
  3. Besvarelser: 3
    Sidste Indlæg: 19-11-2007, 17:15
  4. hvad betyder det her??