Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 16
    sulejma
    Guest

Standard hvad mon der sker...

Blev angrebet i morges(bestilt angreb)..
    Aftalte senere med bestilleren at jeg skulle have halvdelen tilbage af hvad jeg fik stjålet..ca 2500 retur..

Han har indtil videre sendt mig ca 2000 stk i dag...men men men..

Kommer i tanke om at det sku da vist er ulovligt..han må jo kun sende hvad han laver i timenx1 i døgnet..aner ikke hvad han laver i timen...men med 200 indbyggere er det nok ikke så meget...

Risikerer jeg nu OGSÅ at blive straffet??

Har jo ikke gjort noget,kun modtaget hvad han stjal..

Gifle
    Guest

Standard

Du må jo spørge hvad han laver i timen? Men ellers:

§2.1 Tilladte råstofleverancer
    Den ensidige levering af råstoffer fra spillere er forbudt. Spillere må til andre spillere, som er større end dem selv, gennemsnitligt max. sende en timeproduktion per dag. Hvis modtageren er mindre end afsenderen, er det 3 timeproduktioner. (En timesproduktion defineres som summen af alle landsbyers råstofproduktion uden at fratrække troppernes kornforbrug). Dette gælder også for tributbetalinger, ambassadeopbygning, betaling for tropper etc. Det er dog tilladt i tilfælde af angreb at sende korn til ernæring af forsvarstropperne.

Så afhængigt af om han er større eller mindre end dig, er det 3 eller 1 gange timeproduktionen pr. dag.

sulejma
    Guest

Standard

ja,men så alligevel ikke...spurgte admin..
    Der står GENNEMSNITLIG,hvilket vil sige at sender man ikke noget onsdag,men først torsdag kan man faktisk sende mere end timeproduktionen..
    Gennemsnittet skal bare svare til timeproduktionen...

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted
    Århus - DK

Standard

vil det så sige at hvis jeg ikke har sendt noget i hele sidste uge, så må jeg pumpe en spiller med 7 gange min timeproduktion??

det gir da ingen mening...

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007

Standard

NEJ. Det er for dag til dag.

sulejma
    Guest

Standard

nej,du må ikke pumpe løs og sende for en uge..

Men har du ikke sendt noget f.eks onsdag må du godt sende lidt ekstra torsdag..Det er GENNEMSNITTET der tæller..

Spejder Koldankel's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted
    Christiansfeld
    Alder
    35

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af sulejma
    nej,du må ikke pumpe løs og sende for en uge..

Men har du ikke sendt noget f.eks onsdag må du godt sende lidt ekstra torsdag..Det er GENNEMSNITTET der tæller..
    Det tvivler jeg meget stærkt. Som det er udlagt i reglerne er det en times produktion om dagen. Ikke noget med at man må overføre fra dag til dag.

Så vil jeg den næste uge sende hele min produjtion til min nabo og så ikke sende noget til nogen resten af serveren.
    Wiiii... Endelig har de ødelagt spillet nok til at jeg kan stoppe. Længe leve T3.6. Det vil give mig en masse tid.

sulejma
    Guest

Standard

Ved du hvad HR KOLDANKEL....tror du det er løgn når jeg skriver jeg har spurgt mig for!!!Tror du jeg stamper en løgn lige op af jorden..

Du får her svaret fra odin...så er du måske færdig med at tvivle...og læg mærke til hvad jeg skrev,og det står også i reglerne...det er GENNEMSNITTET..

Fra: Odin
    Til: sulejma
    Skrevet: Lør 14 apr, 2007 16:18
    Emne: Re: hey odin..
    Hej sulejma

Ja, det er xxxxxx, du taler om ikke?

Jeg kan godt se at han har sendt lidt rigeligt meget. Men du kan være helt rolig; du har ikke fået for meget, så du behøver ikke at sende tilbage.

Husk på, at det gennemsnitligt ikke må overskride den tilladte mængde, dvs. at man i teorien gerne må sende 2 gange over grænsen en enkelt dag, hvis man slet ikke har sendt noget dagen forinden (dette var bare et tænkt eksempel).

Er du så overbevist???

sulejma
    Guest

Standard

Og for at skære det ud i pap,så er der allerede en spiller der har spurgt vedr at sende for en uge...

Hvis du laver 500 i timen,så er det det du må sende....men det gør ikke noget du sender 1000 torsdag,hvis ikke du har sendt noget onsdag,for så er gennemsnittet stadig okay..

Det er ordet gennemsnitligt du skal lægge mærke til

Miravana
    Guest

Standard

Nu bliver den timeproduktionsregl mere og mere mærkelig.
    Jeg har fået at vide at hvis man nu tjener 500 af hvert råstof i timen, må man gerne sende 2000 af en slags råstof.
    Det giver da mening men det med gennemsnit er mærkelig, hvem skal så bestemme hvornår det er et ok gennemsnit (odin det er da klart)
    Må man så det med ikke at sende noget en hel uge og så sende 7*timeproduk.? Eller gælder gennemsnitreglen så kun med 2 dage af gangen?

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Hvad sker der?
    By kristian 99 in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 3
    Sidste Indlæg: 05-12-2009, 18:10
  2. Hey hvad sker der med ONE, TWO. THREE
    By Sunlolly in forum Server 1
    Besvarelser: 6
    Sidste Indlæg: 03-04-2009, 14:21
  3. hvad sker der?
    By dax in forum Speed Server