Side 1 af 6 123 ... SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 55
    Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    32

Standard Guide: Guide til hvordan du kan få din grafikpakke til at virke-IE

Så nu kommer der en fyldstgørende guide, grunden er at mange spørger, og at man sætter stien forkert eller andet.

NB: Den gælder kun for IE

1. Download grafikpakken.
    2. Udpak grafikpakken

3. Når den er udpakket, så gå ind i mappen og højr e klik på mappen "img" og vælg "Egenskaber" som vist på billedet:

4. Kopir så stien som vist i billedet, husk at makere hele stien under "placering":

5. Så logger du ind i din bruger og gå ind under Profil --> Grafikpakker.

6. Så sætter du den sti du har kopiret ind i boxen "Benutzerdefiniertes Grafikpack" og derefter trykker du "ok"

Og hvis Stien er rigtigt vil du få dette besked som i billedet:

7. du trykker på gem knappen midt på siden

Men hvis den viser noget andet i stedet for det, så skal du forsøge igen med at kopier Stien i "img" mappen.

Slutord: Når du skal til at downloade en grafikpakke, så skal du huske at se efter om den du tager er til T2 T3 eller T3.5, de danske servere køre med T3.5, så du skal tage pakken der er under T3 (T2, T3 = Travian version 2,5, Travian version 3,1)

Skrevet af Ridder Huma
    Redigeret for T3.5 af reindahl
    Last edited by Ridder Huma; 25-10-2009 at 20:52. Begrundelse: update til T3.5 grafikpakker

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

danmark14
    Guest

Standard

suber godt deltaljeret men lang :shock:

EnElkjaer
    Guest

Standard

Nu har jeg prøvet , prøvede at downloade denne grafikpakke : http://www.groningenrules.nl/download/

den der hedder caecaris palace,

gjorde præsis som du har lavet guiden, men når jeg trykker test skriver den sådan her :
    Din grafikpakke blev ikke fundet Følgende årsager er mulige for Internet Explorer:

Mappen der indeholder følgende filer skal indtastes som sti: 'gp_check.css', 'unx.css' og mappen 'img'

Ved ikke hvad der er galt har gjort alt du har skrevet ? håber du kan hjælpe,

Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    32

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af EnElkjaer
    Nu har jeg prøvet , prøvede at downloade denne grafikpakke : http://www.groningenrules.nl/download/

den der hedder caecaris palace,

gjorde præsis som du har lavet guiden, men når jeg trykker test skriver den sådan her :
    Din grafikpakke blev ikke fundet Følgende årsager er mulige for Internet Explorer:

Mappen der indeholder følgende filer skal indtastes som sti: 'gp_check.css', 'unx.css' og mappen 'img'

Ved ikke hvad der er galt har gjort alt du har skrevet ? håber du kan hjælpe,
    du skal tjekke at du ikke tager den der er under T2 du skal tage den pakke der tilhøre T3

Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

EnElkjaer
    Guest

Standard

prøver lige

EnElkjaer
    Guest

Standard

Det virkede heller ikke, :(

Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    32

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af EnElkjaer
    Det virkede heller ikke, :(
    Kan se at den ikke kan på de danske servere der er ingen mappe til DK, derfor kan du ikke få den til at virke

EnElkjaer
    Guest

Standard

Ja jeg fattede også mistanke, for prøvede at downloade en anden og den kunne godt

Men har du nogen gode link til nogen grafikpakker der virker til travian ?

Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    32

Standard

jeg har kun den du har linket til og så Raindahl's grafikpakke

EnElkjaer
    Guest

Standard

Okaay (:

Jeg downloadede Blue skin , og den virker fint borset fra at det er irriterende når jeg åbne en ny fane (Jeg bruger IT 7,0) at den ikke kan det mere pga. den der sikkerheds ting du ved

Findes der mon en løsning på det ?

Side 1 af 6 123 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Guide: skies guide til at bygge WW cleaner
    By skie in forum T3-guides
    Besvarelser: 20
    Sidste Indlæg: 17-06-2011, 18:43
  2. Guide: skies guide til offensive tropper
    By skie in forum T3-guides
    Besvarelser: 0
    Sidste Indlæg: 26-04-2011, 17:53
  3. Guide: Jacana's Guide for Gode Indlæg