Side 5 af 5 FørsteFørste ... 345
Viser resultater 41 til 47 af 47
    Natarisk Kejser Treb's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Geografisk Sted
    Skjern, WestJylland..

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af nik12103 Vis Indlæg
    var det NPC handler alene? Eller var der også andre guldfunktioner med i det??
    Nej, det er til alle bonuser(køre alle på +30 dage det miste af tiden), samt en masse "færdig gør projekt", samt selvfølgelig NPC-handler.

Citat Oprindeligt Skrevet af InfAmoUs Vis Indlæg
    -Tekst slettet for at spare plads-
    Enig med næsten alt du skriver.
    Men så frem at jeg kunne undvære min hovedbygning så ville jeg faktisk gøre det, og få bygget et kornkammer ekstra .. bare ævrlig at hovedbygningen er nødvendig for at jeg kan bygge kornkammeret. :(

Bygger lige pt. trin 18 kornmarker på en af de servere jeg spiller .. og det sker med en hovedbygning på trin 13 ... Koster blot 2 guld hver gang jeg bygger en kornmark, men er man villig til at betale prisen så er en høj hovedbygning ikke altid nødvendig.

En anden ting: Du behøver ikke din Heltebygning når du har overtaget de 3 Oaser. Du kan sagtens holde oaserne uden en heltebygning .. Så det er endnu en bygning man kan stryge.

Mvh.
    Treb - Med en kort bemærkning.

InfAmoUs
    Guest

Standard

Jeg havde nu også skrevet at heltebygningen skulle ned igen, nok bare ikke så forståeligt hehe..

Hovedbygningen er kun vigtig i de små lag, altså lave trin af lagre/kamre/marker, da det ville være åndssvagt at brug guld på at færdiggøre et byggeri der tager 10-30min i mine øjne... Men du har ret, er man ligeglad med de ekstra få procent man vinder på de sidste levels af hovedbygningen, så er den underordnet og kan for så vidt blive i et lavt trin... =)

Og nej desværre kan man ikke bygge nogen essentielle bygninger på hovedbygningens plads =)

MrBlaze
    Guest

Standard

God guide, Treb. Men er bonusserne fra Kornmølle og Bageri taget med i beregningerne?

Runnerhero
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af De Gothia Vis Indlæg
    hvilke bygninger er vigtige for at få sig en stor go cleaner?
    for der er kun 19 pladser at gøre godt med.
    Håber i forstår mit spørgsmål

Vil lige tilføje noget til de andre svar du har fået

Hvis du ønsker en cleaner der er stor og stærk. (300k - 500k crop cleaner) Så skal du ikke bygge den i din 15C (hovedby) da du derfor ikke kan køre stor Kaserne/Stald. Dermed bør du opbygge cropperen som guiden viser, men ikke bygge andet end Kornkamre og lagre, og plusbygninger. Opbyg din cleaner i en mindre by, gerne en by som ikke er en cropper da den derfor er en del nemmere og skjule

Men en god legecleaner (100k - 120k crop) kan du godt bygge fra din hovedby, men den vil aldrig når store højder som i eksemplet ovenfor

/ Kaptainen

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Geografisk Sted
    Monsummanno Terme (Toscana) Italia

Standard

Jeg synes det er en lækker guide, og brugte den også for et års tid side. Men nu er jeg altså igang med en 9 cropper, og leder efter en guide til dette (Som hovedlandsby) Er der nogen der kan provide et godt link til opbygningen?
    På forhånd tak

Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard Kornmølle

I hvilken rækkefølge bygger man kornbølle og bageri op i?

Der er nok en guide et sted men jeg kan ikke finde den

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

Du kan bruge denne hjemmeside:
    http://travian.kirilloid.ru/villages...10,10,10&fs=31

Der kan du se de forskellige typer af byer. Klik på den, du ønsker at se den mest optimale opbygning for, og så viser den dig denne.
    Håber det er svar nok, ellers kan du bare spørge igen

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 345

Tilsvarende Tråde

1. Guide/Info: Kortet
    By Ridder Huma in forum T4-guides
    Besvarelser: 7
    Sidste Indlæg: 23-02-2011, 22:56
  2. Info/Guide: Croplocke en by
    By P3nnyw1se in forum T3-guides
    Besvarelser: 24
    Sidste Indlæg: 31-12-2010, 02:43
  3. Info/Guide: Kontaktbogen