Side 4 af 4 FørsteFørste ... 234
Viser resultater 31 til 39 af 39

Tilmeldingsdato
    Nov 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af mam284 Vis Indlæg
    Enten kan du bede venner om hjælp ellers kan du starte forfra.
    Skal jeg nedrive alt jeg har bygget op og så starte forfra eller hvordan???

Sedna
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Lord Diff Vis Indlæg
    Skal jeg nedrive alt jeg har bygget op og så starte forfra eller hvordan???

Han mener du skal slette din bruger og derefter lave en ny

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008

Standard

Fælder er også pragtfulde, hvis man er galler har hjulpet mig en del

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af nik12103 Vis Indlæg
    Fælder er også pragtfulde, hvis man er galler har hjulpet mig en del
    Det kommer vist an på de øjne der ser ..eller den spiller der farmer dig!

Jeg er selv galler og erfarede i starten, at fælder kun fremprovokerede nye/flere angreb end hvis jeg undlod at lave dem!

Nu hvor jeg er ca 1000 i pop og har godt med hær til at forsvare mig og angribe med, er fælder så bare en extra gevist at have - dog stadig med truslen om extra angreb hængende i luften(alt efter angribers størrelse og spillestil)

Når jeg nu selv farmer, så udløser fælder derfor et kontra/befrielses-angreb med det samme - enten sender jeg 2 angreb afsted(1 plynder og 1 direkte, med sekunders mellemrum)
    Jeg syns bare det er synd for de nye og anbefaler dem altid at bruge deres resurcer mere fornuftigt og vil de stadig have fælder ..at de så skynder sig at befrie store spilleres tropper ret hurtigt efter!

Oplevede selv en galler, der trods mange "hjælpende råd", ikke ville indstille fælde-produktionen ....det tog mig derfor en halv dag at "løbe ham træt"(før jeg endelig have befriet alle mine tropper) og han var MEGET fattigere end han kunne have været.

Vildsvin panerds's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Cool Godt

Super nice guide.. Men det er jo lige det.. Hvordan skal man flytte når man bliver farmet gentagende gange? Så har man vel ikke råstoffer nok? Medmindre man som du siger sender det til en ven
    Spørgsmål gør gavn. Don't wait for something to happen, make it happen!

When you grow old, you don't wanna think about the things you didn't do, but you wanna think about the things you did do ?

Natarisk Bosætter Lone Angels's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Geografisk Sted
    Fyn, DK / Kosice, Slovakiet

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af panerds Vis Indlæg
    Super nice guide.. Men det er jo lige det.. Hvordan skal man flytte når man bliver farmet gentagende gange? Så har man vel ikke råstoffer nok? Medmindre man som du siger sender det til en ven
    Kunsten at bygge gemmested
    Travian Support
    Har du spørgsmål? Nå, ikke? Skriv en besked alligevel!

Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.

16x speed server
    3x normal server

Tilmeldingsdato
    Jan 2010

Standard

Jeg synes det er p***eirriterende som nybegynder - og virkelig dårlig stil af den, der gør det - han ved jo, at man er ny og ikke kan forsvare sig - hvad ærefuldt er der i det ? Som at stjæle slik fra et lille barn - virkelig noget l**t.
    Tror også bare jeg dropper at spille travian - det er sådan man designer et spil, som ikke bliver mere populært - hold så mange så muligt ude.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    May 2009

Standard

Det er og vil foresat være et problem for dette spil, at de nye ikke får de nødvendige informationer fra dag et, men bliver kastet ud i spillet uden en ordenlig indføring i det, og dermed får et dårligt indtryk at et ellers godt spil med mange muligheder indbygget i.

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    45

Exclamation lær for katten at holde jeres ævl i en anden del af forum!

Citat Oprindeligt Skrevet af H M R 8 Vis Indlæg
    Det er og vil foresat være et problem for dette spil, at de nye ikke får de nødvendige informationer fra dag et,
    dersom du mener at nogen holder informationer fra de nye spillere, kan du så ikke tage den debat et mere ontopic sted end under guider så dette sted kan blive et overskueligt opslagsværk og ikke en debat-klub

- da der faktisk er nogen som benytter opslag og guides som et opslagsværk fordi de forventer at finde brugbar fakta her!

så længe opslag og guides bliver brugt til ævl og debat og spørgsmål (på trods at vi har et forum til spørgsmål og ideer og alt muligt andet) blir det endnu mindre overskueligt for en nybegynder der søger råd og info!

Indtil folk har lært hvad ordene opslag og guides betyder, beder jeg derfor om at der kommer hængelås på emnerne så de disse folk forhindres i at svare på dem!
    Ellers må vi gøre som før i tiden at kun folk med rettigheder (folk der kan læse ord som opslag og guides) kan skrive herinde!

Side 4 af 4 FørsteFørste ... 234

Tilsvarende Tråde

1. Opmuntring til alle "hjælp jeg bliver farmet" spil
    By HGT in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 1
    Sidste Indlæg: 08-08-2008, 09:35
  2. HJÆLP JEG BLIVER FARMET HELT VILDT :cry:
    By MeLa in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 3
    Sidste Indlæg: 30-07-2008, 23:38
  3. hjælp jeg bliver farmet
    By gøgler in forum Speed Server
    Besvarelser: 6
    Sidste Indlæg: 12-03-2008, 07:58
  4. Bliver farmet..
    By dwr in forum Server 3
    Besvarelser: 4
    Sidste Indlæg: 08-09-2007, 16:01
  5. bliver farmet 24/7 hvad kan jeg gøre? (s1)
    By skovbo in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 16
    Sidste Indlæg: 20-07-2007, 14:28

Tags i denne Tråd

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •