Side 3 af 18 FørsteFørste 1234513 ... SenesteSeneste
Viser resultater 21 til 30 af 173
    nikolaj1212
    Guest

Standard

Tror den genstarter om 2 måneder ca..

Natargarde
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Geografisk Sted
    Nærmeste computer
    Alder
    32

Standard

Så skal I være hurtige - Slutspillet på s1 tog 4 mdr, og det er slet ikke begyndt endnu på speed, så medmindre det sker lige om hjørnet, tror jeg vi vil havne tidligst i maj inden den genstarter (kan selvfølgelig tage fejl)

hansen4200
    Guest

Standard

det er den beste hjælp jeg nogen siden har fåret!
    den kan man nå langt med..
    du er hamrene godt til at oversætte, og jeg har gjordt hvad du sagde og jeg er nørret længer end jeg nogen siden havde forventet, men jeg ville blive enderligt glad vis du ville lave de sidetse to guid´s.

den få 10 ud af 10 af mig.
    Men ja tt var jeg også usikre ved, men gik lidt ned en havde spurgt om det, så jeg så bare hvad svaret var der.

Natarisk Bosætter wishmaster3's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted
    København: Sjælland: Danmark: Skandinavien: Europa: Jorden: Mælkevejen: Universet

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Cashed
    Lækker guide - min egen taktik følger den faktisk ganske godt, jeg er også mest til gallere
    Til de knapt så opmærksomme spillere skal det nok understreges at tiderne beskrevet KUN gælder for 3x speedservere.. og altså skal ganges med 3 på en almindelig server..

Derudover - er det muligt man kunne få den fulde engelske version?? om nødvendigt vil jeg gerne hjælpe med oversættelse..

Mvh
    Cashed
    som allerede sagt skal jeg nok oversætte de sidste dele på et tidspunkt; måske får jeg det gjort her i weekenden

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Geografisk Sted
    midt i dk

Standard

Til de MEGET uopmærksomme spillere der følger denne tråd, så har wishmaster faktisk skrevet linket til den engelske turtorial i det allerførste indlæg + det fremgår også i bunden af ALLE hans indlæg i denne tråd...

men skidt pyt, her er linket

http://forum.travian.com/showthread.php?t=68131
    ..... en kreativ og venlig sjæl

imadG
    Guest

Standard ???

Hmm tak ^^^
    Men man skal jo bruge en smule korn til at opgradere råstoffsfelterne og den smule tag lang tid at få hvis man ikke' opgradere kornfelterne ...
    + at man hurtigt får udfyldt pladsen til sine råstoffer så man ik har plads til mere end 800 og der står man skal blive ved med at opdragere råstoffsfelter til de er i lvl 6 skal man så ik også bygge råstoflager ellers er det jo svært at få råd til at få dem op på 6 ??? :P
    Håber i forstår

Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted
    København: Sjælland: Danmark: Skandinavien: Europa: Jorden: Mælkevejen: Universet

Standard Re: ???

Citat Oprindeligt Skrevet af imadG
    Hmm tak ^^^
    Men man skal jo bruge en smule korn til at opgradere råstoffsfelterne og den smule tag lang tid at få hvis man ikke' opgradere kornfelterne ...
    + at man hurtigt får udfyldt pladsen til sine råstoffer så man ik har plads til mere end 800 og der står man skal blive ved med at opdragere råstoffsfelter til de er i lvl 6 skal man så ik også bygge råstoflager ellers er det jo svært at få råd til at få dem op på 6 ??? :P
    Håber i forstår

du skal handle korn men self. sørge for at bygge kornmarker op så du kan bygge og du skal også opgraderer råstoflager når det er nødvendigt

Grummedal
    Guest

Standard

Til alle: Jeg tror ikke guiden skal læses som en fuldstændig og endegyldig sandhedsguide. Man skal jo netop regulere lidt.
    Jeg har lagt mærke til (i forhold til den engelske), at hvor der ikke specifikt står et tal (fx trin dine bygninger skal være på) skal du selv tænke lidt. Altså det siger jo sig selv, at du skal udbygge dine råstoflagre, så de kan lagre råstoffer nok. Der står også i guiden, at du skal udvikle dem, så de i hvert fald kan holde på råstoffer i fem timer (hvilket gør, at du er nødt til at stå op om natten eller få en sitter). På den måde udvikler du din by mest korrekt i følge C69's "guide to offensiv gauls."

Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted

Standard

jeg har oversat direkte efter den originale guide, jeg har kun oversat det der var nødvendigt at oversætte da jeg gerne ville gøre den lidt hurtigere at læse. det jeg har udeladt er udelukkende små detaljer, "makeup" kan man vel nærmest kalde det :wink:

Fishermann
    Guest

Standard

her er et forsøg på trin 2: At få by nr. 2

Som du naturligvis forstår, kan vi ikke stoppe her.
    Vores næste objektiv er at få:

Hovedby – niveau 10
    Råstoflager/kornkammer – 7800/6300
    Residens – 10
    Akademi – 10
    Rådhus
    3 Bosættere
    500 Kulturpoint

Din TT-hær burde nu forsyne dig med nok resurser til at opnå dette på 2 dage eller mindre. Du må ikke være tilbageholdende eller doven. Plyndr alle egnede landsbyer i en 21x21 radius, især alle nybegynderne tættere på midten(dem, der startede tidligere end dig, men vokser langsommere).
    Hvis du på en eller anden måde har problemer med KP, bør du plyndre mere og holde en lille fest i rådhuset. 15 timer – og så vil du have mere end nok til at få din anden by.
    Grundlæg den tæt på en 9/15 cropper og lad det være en med 5 lergrave.

firshermann - der helt sikkert vil prøve at være galler, efter et halvt års tid som germaner på speed

p.s. håber det var okay jeg oversatte den? skimmede lige tråden igennem, og kunne ikke umiddelbart se om du have fortsat den. Der tages selvfølgelig forbehold for stave og slåfejl, samt forkert oversættelse

Side 3 af 18 FørsteFørste 1234513 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. guide til offensiv germaner???????
    By SplasH in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 3
    Sidste Indlæg: 01-06-2010, 11:44
  2. Guide Til Offensiv Galler
    By HK's in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 12
    Sidste Indlæg: 06-07-2009, 17:16
  3. Offensiv galler guide af Iwind (oversat af Nicolai)
    By Nicolai in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 5
    Sidste Indlæg: 26-06-2009, 11:14
  4. DANSK guide offensiv romer ( NEED )
    By Uknown in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 8
    Sidste Indlæg: 22-02-2009, 22:58
  5. Guide til offensiv germaner (Quest version)
    By schumi__schumi in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 8
    Sidste Indlæg: 04-01-2009, 20:51

Tags i denne Tråd

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •