Side 1 af 3 123 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 30
    Flagermus Krim's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Standard JULEFRED PÅ S1:DK

nu må Miel kraftedmer se at bestemme sig

først julefred

så ingen julefred

og nu er der julefred :o :o :o

HVAD HELVDE GÅR DER GALT FOR DIG

god jul

Krim

Imperianer Miel's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Travian

Standard

Først og fremmest, tag at tal pænt .. det er ikke mig der styrer serverne og det er ikke særlig nemt at få fat på en server tech her i julen, - det skulle dog være ordnet nu, de lavede en fejl pga stress i julen.

Skulle være ordnet nu.
    - Hell has no fury like a woman scorned

Snogard
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Miel
    Først og fremmest, tag at tal pænt .. det er ikke mig der styrer serverne og det er ikke særlig nemt at få fat på en server tech her i julen, - det skulle dog være ordnet nu, de lavede en fejl pga stress i julen.

Skulle være ordnet nu.
    Godt arbejde, og fint du reagerer så hurtigt.

Om julefred eller ej har betydning, det må vi så se om det har.

Imperianer Miel's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Travian

Standard

jeg har endda ventet som den sidste i familien med at tage hjem til jul for var sikker på noget nok skulle gå galt - så tager hjem og juler nu, og håber tingene kører som det skal.

god jul
    - Hell has no fury like a woman scorned

Flagermus Krim's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Standard

Skulle være ordnet nu.

Miel det er DIG der er admin for den danske del, ergo er det også DIG der det overordnet ansvar (hvilket du IGEN har bevist at du IKKE kan klare)

Syntes det er totalt AMATØRAGTIGT.

men lidt ros skal du dog have for at ordne det så hurtigt igen, bare trist at vi nu er nogle der lige har spildt over 60 timer's råstoffer på at forderer vores hære der angreb med søde julehilsner i stedet for at smadrer fjenden

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007

Standard

forstår ikke folk himler sådan op omkring julefreden da servren alligevel er afgjort

men alligevel godt det er blevet ordnet
    "Strangers are just people you haven't killed yet."

har tidligere spillet som durrrr på s2 og som reindahl på den første s1

Tune
    Guest

Standard

slap af ? julefreden var ikk engang på i 2 timer, og nej det ikk direkte miels ansvar for severene på den måde, eks. han bestemmer at der ikk skal være julefred på server 1 og siger det vidre til dem i tyskland, men at DE laver en fejl ved at sætte den på alligevel er ikke hans fejl men deres, jeg synes derimod at du sku takke ham for at få det ordent så hurtigt som det nu blev ordent.

og hvis miel er en amatør til hans arbejde hvorfor overtager du det så ikk bare ? husk på at det frivilligt arbejde(tror jeg da også det er med admins)og han for sikkert flere klager hver dag, og det sikkert ret træls at sidde og læse dem igemmen hver dag, + en masse spørgsmål. hvilket sikkert ikk bare er 10 styks om dagen, ved ikk hvor mange det kan være, da jeg ikk har "arbejdet" for travian.

og istedet for at kæfte op som du gør, så tag det roligt og skriv stille og roligt om problemet istedet for bare at nedgøre andre.

-Tune

Tornet Kriger samsund's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Helev

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Krim

Skulle være ordnet nu.

Miel det er DIG der er admin for den danske del, ergo er det også DIG der det overordnet ansvar (hvilket du IGEN har bevist at du IKKE kan klare)

men lidt ros skal du dog have for at ordne det så hurtigt igen, bare trist at vi nu er nogle der lige har spildt over 60 timer's råstoffer på at forderer vores hære der angreb med søde julehilsner i stedet for at smadrer fjenden
    skrid nu med dig krim!!

du kunne ikke gøre det bedre selv!

og han er admin yes men det er sq tyskerne der har lavet travian såvel som jeg har hørt bestemmer de også over alle serverene!

Natarisk Bosætter wishmaster3's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted
    København: Sjælland: Danmark: Skandinavien: Europa: Jorden: Mælkevejen: Universet

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Krim

Skulle være ordnet nu.

klap lige hesten! Miel har intet at gøre med ændringer eller andet i serverne. som han selv har sagt har travian's teknikkere kludret gevaldigt i det, og nej Miel er ikke en af teknikkerne.

hoste
    Guest

Standard

jeg har endda ventet som den sidste i familien med at tage hjem til jul for var sikker på noget nok skulle gå galt - så tager hjem og juler nu, og håber tingene kører som det skal.

god jul
    bravo de inlæg nummer 100

Side 1 af 3 123 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Julefred
    By Slash in forum Kommentarer
    Besvarelser: 9
    Sidste Indlæg: 31-12-2008, 14:47
  2. julefred
    By madeinrussia in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 6
    Sidste Indlæg: 26-12-2008, 17:55