Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 30 af 30
    kasperg
    Guest

Standard

hvis jeg laver en fejl der påvirker hele serveren i 3 timer så må du gerne være sur på mig..
    du siger en bitte fejl der var væk på 3 timer.
    forestil dig du har sendt et angreb afsted klokken 04.00 da det angreb så kommer er julefreden begyndt.
    dvs. du får ikke noget ud af det, samt dit mål kan samle opbakning inden du er klar til at forsøge igen...

men som jeg nævnte tidligere er grunden til de forskellige meninger nok også at det ikke er alle der blev påvirket af det.
    hvis du nu havde spildt en vigtig angrebsaktion pga. julefreden havde du nok set anderledes på det..

Flagermus Krim's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Standard

og her er så en lille historie om en spiller

han så der ver julefred da han blev faked, og så derfor ingen grund til at rydde sin by for tropper (måske dumt, men der var jo kommet julefred)

resultat:

en af serverens største tilbageværende hære udslettet af en lille spiller

har selv siddet og brugt den sidste uge på at planlægge en stribe angreb som skulle ramme flere spillere mellem 12 og 14 d. 24/12 og fjerne dem

alle fik en fin lille julehilsen

det her er folk der er stået på midt om natten for at sende tropper afsted (folk med arbejde)

men det var jo bare en lille ups'er fra Miel (endnu en i rækken)

Og vil mene jeg er meget sober i mit sprogbrug (kan skrive meget være ting, men så have miel sku nok bare slettet det igen)

Og da Miel får penge for jobbet (og ja admin ER et lønnet job) burde han fandme have mere styr på det og går der ged i komunikattion fordi det er på tysk... DANN NIM DICH EIN VERFLUGHTEN DEUTSCHKURS UND LEHRNT DIE SPRACHE Det er sku ikke så svært
    eller find dig en der kan oversætte for dig

og er det for meget forlangt så er det måske på tide med en admin der kan tysk

og Kian... STFU du ønsker slet ikke at jeg skal begynde med dig

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    47

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Krim
    Nej det var jo ikke Miel der havde lavet en fejl men en eller anden tysker... tværtimod havde Miel faktisk gjort en ekstra indsats for at få fejlen rettet da han så hvad der var galt istedet for at tænke "ærgeligt, jeg har julefri".

Og ja jeg blev også selv ramt af fejlen og et angreb som lige skulle tømme råstofferne i en by som var på en konto som bagefter blev slettet efterlod bare en julehilsen og de nåede ikke at komme frem og hente alle råstofferne bagefter... sådan er der så meget det er bare ærgeligt men det er altså bare et spil!
    CENSUR
    du har ikke ret til at skrive ma1974 nogen som helst steder på dette forum!

Bliss
    Guest

Standard

han så der ver julefred da han blev faked, og så derfor ingen grund til at rydde sin by for tropper (måske dumt, men der var jo kommet julefred)

resultat:

Desværre er dette sandt. En af serverens allersidste ww-klar pult-hære er væk, på grund af de tre timers julefred. Forbandet at tænke på, hvor meget skade den kunne have nået at forvolde! Hvem den så end var tiltænkt.

Det var måske uklogt af spilleren at stole på, at julefreden ville holde. Men når de første angreb på éns byer har nået at ønske Glædelig Jul, hvordan skulle man så vide, at det blot var en fejl, som ville blive rettet så kort efter?

Dette er fra min hånd IKKE en personlig kritik til Miel.

Men den slags må bare ikke ske!
    Hvor var den igm, som fortalte, at Julefreden var en fejl, og at alle angreb efter kl. ca. 14 (efter 13:48, inden 14:11) ville ramme?
    Jeg synes, vi som spillere er i vores gode ret til at kræve, at Admin underretter os direkte pr. igm, når der går sker så alvorligt fejl, som vi så igår, Juleaftensdag.

Miel, jeg er ked af at høre, at din Juleaften blev opholdt p.g.a. s1, og jeg håber, at du får din klage igennem til ledelsen. Det er tydeligt, at de mangler procedurer for situationer som denne.
    Kommunikationen imellem travian-teamet og spillerne kan ikke tåle flere knæk. Og fejlen ligger sikkert ikke hos det danske team, som jeg går ud fra, følger de givne procedurer.
    Men det er ikke første gang i s1's levetid, at kommunikationen svigter grelt. Et sted i virksomheden sidder der nogen, som skal konfronteres med mangelen på kommunikation, og dét fra alle s1's spillere...

Imperianer Miel's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Travian

Standard

- de der ønsker at klage yderligere til mig over den fejl der skete, må gøre dette pr email, helst ikke her på forummet.

Og tak for folks forståelse, håber alle har haft en god juleaften og kan overkomme at spise lidt mere her den 25.

Desværre ingen hvid jul, trods statistikkerne var for det, 7 år siden sidste gang

mvn Miel
    - Hell has no fury like a woman scorned

Tornet Kriger samsund's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Helev

Standard

resultat:

har selv siddet og brugt den sidste uge på at planlægge en stribe angreb som skulle ramme flere spillere mellem 12 og 14 d. 24/12 og fjerne dem

alle fik en fin lille julehilsen

det her er folk der er stået på midt om natten for at sende tropper afsted (folk med arbejde)

Og vil mene jeg er meget sober i mit sprogbrug (kan skrive meget være ting, men så have miel sku nok bare slettet det igen)

Og da Miel får penge for jobbet (og ja admin ER et lønnet job) burde han fandme have mere styr på det og går der ged i komunikattion fordi det er på tysk... DANN NIM DICH EIN VERFLUGHTEN DEUTSCHKURS UND LEHRNT DIE SPRACHE Det er sku ikke så svært
    eller find dig en der kan oversætte for dig

og er det for meget forlangt så er det måske på tide med en admin der kan tysk

og Kian... STFU du ønsker slet ikke at jeg skal begynde med dig
    som sagt er det ikke miel ikke den der laver alle servere og holder øje med dem (jo holder øje)

men det er tyskerne der laver jule fred osv!

kasperg
    Guest

Standard

at miel ikke laver serverne tror jeg vi alle ved.
    men det er ham der har ansvaret for dk serverne, det er hans job.
    du bad om at få klager pr. mail.. det her er også min sidste post i denne tråd..

glædelig jul og godt nytår!
    Kasperg

lollix
    Guest

Standard

DANN NIM DICH EIN VERFLUGHTEN DEUTSCHKURS UND LEHRNT DIE SPRACHE g
    Arh halt die fresse No0o0ob

-Godt klaret Miel. Lagde selv ikke mærke til den fejl, men må indrømme der blev snakket lidt om det.

Hvad skulle vi dog gøre uden dig :wink:

kors123
    Guest

Standard

-Godt klaret Miel. Lagde selv ikke mærke til den fejl, men må indrømme der blev snakket lidt om det.

Hvad skulle vi dog gøre uden dig
    ja????

Natargarde
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Geografisk Sted
    Nærmeste computer
    Alder
    33

Standard

Hvorfor skal en ældgammel tråd dog lives op igen?? - LÅST

Side 3 af 3 FørsteFørste 123