Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 13

Tråd: natare

magnuslc
    Guest

Standard natare

nogen der ved hvornår man kan være natare?

TheUnnamed
    Guest

Standard

Det kan man ikke de kommer når serveren skal til at slutte...

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    32

Standard Re: natare

Citat Oprindeligt Skrevet af magnuslc
    nogen der ved hvornår man kan være natare?
    du kan læse her: http://forum.travian.dk/viewtopic.ph...cc7f4c9f1d1006

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

magnuslc
    Guest

Standard

jeg fodtod ikke et pjok af det

Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    32

Standard

kig på det med fed.... for Natarene er et NPC så de styrer sig selv, som admin (Miel lægger ud når et runde skal sluttes)

Natarer er et rent selvstyret race og kan ikke spille af andre end sig selv.
    Natarer:
    Nu er tiden kommet
    Nu er dagene blevet kortere og nattene blevet koldere, Travians befolkning er blevet klar over at det snart er dommedag. De visne, prægtige historie og kampe og i datidens opblæste bygninger ser ud til at forblive, men befolkningen afgjorde om hvordan dommedagen skulle ende. En Verdensunder skulle bygges, en bygning af uendelige storhed og kræfter. Dette verdensunder skal forene indbyggerne i Travian. Sørgeligt nok, ikke desto mindre, videnskaben om de stolte verdenssundere var gået tabt, taget med i døden af vore forfader. Lige inden befolkningen mistede håbet, dukkede et ukendte gamle race - Natarer. Racen har overlevet de mange års blodige mangt kampe. For at kunne bygge en WW, skal du bruge byggeplaner, men en uhyggeligt og grusom person har gemt dem, vækkede opsigt, så der skulle ikke gå lang tid, endtil nu...

Historien om Natarerne
    Engang for længe siden inden Romerne invaderede Travian, det nu frie racer, Gallere og Germanere, var slavebundet af Natarerne. Natarerne var meget besynderlige race, hvilket alle havde glemt, hvis det ikke havde været for historierne. Natarerne herskede over alt i Travian mwd ale deres kræfter og grusomhed, og de havde deres omfang af det videnskabelige viden om naturlige kræfter som aldrig ville overgå. Kun lidt er kendt af racen, kun en enlige øjenvidnes report pverlevede tidensgang. Dette report-beskrivelsen af "Den Gyldne By" fortæller hvem end der genere til at læse som det store tempel ligger i centrumet af byen, en Verdensunder med ubeskrivelige storslåethed og kræfter. Det siges også at der er hemmelige buegangs pladser, hvor disse templer er opført. Steder med visdom og viden fra Natarernes magt tid, vil igen gøre Travians beboere til slaver.

Natarernes plan:
    Hvor ... end Natarerne har planer om at tager verdensherredømme i Travian og gøre alle de frie racer til slaver, er de selv nødtil at bygge en Verdensunder, så de selv kan udføre det ultimative mål i Travian element i en verden af styrke og samstemmende. Hvad enten vil Travians frie folk vil indfri det dristige og prægtige dåd. Historierne om fremtiden, vil være mellem den modige alliance af Romere, Gallere og Germanere eller de stolte Natarer.

Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

magnuslc
    Guest

Standard

nu fåstår jeg bedre så man kan altså ikke være nartare de styre bare sig selv?

Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    32

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af magnuslc
    nu fåstår jeg bedre så man kan altså ikke være nartare de styre bare sig selv?
    jep... bortset fra Admin (Miel) da det er ham der beslutter hvornår runden skal sluttes...

toyota-martin
    Guest

Standard

hmm er ikke helt sikker, men mener endda at admin kan styre dem hvis han vil

men det vil jeg nu ikke hænges op på da jeg ikke er sikker

Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    32

Standard

self. kan han styre dem men de er stadig NPC, for det er jo Miel der starrer serverne så ´han kan helt sikker også styre dem når han vil, men jeg tror ikke han gør det.

Spejder Koldankel's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted
    Christiansfeld
    Alder
    36

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Ridder Huma
    self. kan han styre dem men de er stadig NPC, for det er jo Miel der starrer serverne så ´han kan helt sikker også styre dem når han vil, men jeg tror ikke han gør det.
    Næh. Det er ikke Miel der starter en sever. Det gør tyskerne.

Og ja. Miel har adgang til Natar kontoen. Husker nogen meget specielle beskeder jeg fik af Natars på S1 engang
    Wiiii... Endelig har de ødelagt spillet nok til at jeg kan stoppe. Længe leve T3.6. Det vil give mig en masse tid.

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Mere "onde" natare
    By Sholmegaard in forum Arkiv
    Besvarelser: 7
    Sidste Indlæg: 11-03-2010, 22:52
  2. Natare
    By Jogge in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 36
    Sidste Indlæg: 20-12-2007, 16:03

Tags i denne Tråd

Regler for Indlæg