Viser resultater 1 til 10 af 10
    Elmo_lars
    Guest

Standard NIS vs. Phoenix

Hear ye, hear ye!!!

Dette er saa en bekendtgoerelse af den erklaerede krig mellem NIS og phoenix-alliancerne (Fremover betegnet som fuglene).

Fuglene har i snart en uge forsoegt at erobre en NIS 15-cropper, som vi aerligt og redeligt havde stjaalet fra en anden ;... Forsoeget er gjort baade ved militaer magt og ved hjaelp af diplomati... I de diplomatiske samtaler er der forsoegt en fredelig loesning, som vi i NIS til sidst maatte erkende var en utilfredsstillende mulighed... Derfor stillede vi et ultimatum... Enten ingen angreb, eller en total-krig... Her til morgen har fuglene valgt at krig er loesningen...

NIS-medlemmer der ikke oenskede del i krigen er sorteret fra (der var 3), og de tilbagevaerende staar side om side, klar til kamp...

Til fuglene: Tak for forhandlinger i en fredelig og fornuftig tone, og lad os holde fast ved dette i den kommende tid... Desuden held og lykke

Til NIS: Det er en stor aere og fornoejelse at vaere anfoerer for en saadan flok af modige og humoristiske spillere... Vi giver den fuld skrue som altid Held og lykke, og som vi siger:

GOD SAVE NIS! ('cause nobody else will)

Paa vegne af NIS

Elmo_Lars

tussely
    Guest

Standard

Også fra Phoenix's side takker vi for en god tone under forhandlingerne, selvom de ikke førte et ønsket resultat fra nogen af os med sig. Men forhandlingerne er ikke slut, da der vel kommer fred efter krigen.

tussely
    Guest

Standard

vil dog gerne bede folk i vores forbund om ikke at blande sig i krigen, da vi anser det for vores egen.

Highwayman
    Guest

Standard

Jeg vil som stolt medlem af NIS bare lige sige, at jeg støtter min alliance 100 %.
    Vi forsvare jo bare det er vores, det vi er kommet ærligt til ifølge spillets regler.
    At 2 alliancer skal kastes ud i en krig, fordi at en anden ikke kan få sin vilje, og at en enkelt spiller ikke alene har styrke nok, til at indtage en by, og på dette grundlag drager sin alliance ind i det, er vel fair nok, men at det i sidste ende skal ende i en krig alliancerne i mellem, det er jeg ked af, og det synes ikke er retfærdigt.
    Hvis jeg selv var gået igang med at intage en by, og ikke kunne gøre det færdigt, ja det var så bare ærgeligt, så måtte jeg se mig om efter et andet ofre jeg kunne klare. Min stolthed ville forbyde mig, at smide ned på gulvet, og råbe på min alliance.
    Hvad jeg starter selv, gør jeg færdig, eller tager mit nederlag som en mand..
    Men nu er der åbenbart krig, så tager vi derfra.
    Jeg ønsker vore modstandre, og os selv en fair kamp, og held og lykke.
    Må Odin være med os...
    I sidste ende håber jeg, at begge alliance sidder nogenlunde uskadte tilbage, ved det fælles bål, hvor vi spiser vildsvin, og drikker rigeligt mængder af det varme mjød, med en hilden mø ved vor side...

Ærbødigst.
    Highwayman.
    NIS

tussely
    Guest

Standard

Nu er Phoenix jo an alliance som holder meget at være i flok. Vi angriber ikke alene og vi forsvarer os ikke alene. Hvorfor skulle vi da også det, når vi nu er så mange?

Michael Jackson
    Guest

Standard

wtf er NIS `??
    [/list]

Elmo_lars
    Guest

Standard

Tjae... WTF er NIS???? Det er en lille samling af glade gutter og gutinder, primaert i SV, Der aabenbart var i vejen for de maegtige fugle Nu har vi snart haft krig i 2 uger, og NIS er stadig derude... Dog en smule formindsket, men med stoerre sammenhold, glaede og hygge end nogensinde I NIS glaeder vi os som smaa boern til at se udviklingen de kommende uger... Desuden kan det da naevnes, at den omtalte 15-crop stadig er paa NIS-haender... Desuden er der nu 6 NIS-spillere paa den defensive top 100 liste, hvilket vi selv syntes er meget godt gaaet, da ingen af vores spillere paa noget tidspunkt har vaeret hoejere end lige omkring top-300 paa ranglisten paa noget tidspunkt

Hvem er vi ellers??? Hmm tjooo, en samling af forholdsvis urutinerede Travi-fans, som suger laerdom til os til brug for fremtiden... Ellers nyder vi hyggen i en (syntes jeg) genialt ledet alliance (Alliancens leder, Rektoren er bare noget af det allerklogeste der findes) og saetter smaa vaeddemaal paa, hvad fuglenes naeste maal bliver, og om de opnaar det eller ej... Haaber det besvarer lidt af dit spoergsmaal Michael, men ellers maa du jo skrive til mig, og saa skal jeg gerne uddybe

Mvh.

Elmo_L

Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    May 2007

Standard

Hehe kan kun sige at der er mere ord end hær

Elmo vær lidt realistisk

Elmo_lars
    Guest

Standard

Realisme Lejuta??

Har jo kun fortalt sandheden Sandheden er, at NIS hygger sig, paa trods af tab... Hvad er mere realistisk end sandheden????

Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    May 2007

Standard

Hej Elmo

Det glæder mig at høre, hygge er altid godt.

Og en rask lille krig er da hyggeligt. Og fugle elsker modstand

Tror så nok at et par af dine allience-kammerater føler sig lidt ramt, men sådan er det jo.

Og Elmo når det her er ovre, mødes vi stadig omkring bålet, drikker mjød og filosoferer over det Travianske univers.

Fortsat god kamp fra en fugl

Tilsvarende Tråde

1. Kamprapporter PPP sinker Phoenix's WW
    By Gorogon in forum Speed Server
    Besvarelser: 16
    Sidste Indlæg: 14-11-2009, 20:56
  2. E/Phoenix ? ? ?
    By Vildskaben in forum Server 2
    Besvarelser: 49
    Sidste Indlæg: 19-12-2008, 14:21
  3. Phoenix Søger Medlemer
    By pakmand in forum Speed Server