Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 26
    Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    32

Standard

de spiser de korn du har i lageret, når du ikke har mere i lageret, dør de en efter en af sult

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Bomben
    Guest

Standard

Grunden til at jeg spørger er at jeg har mistet 2500 haeduanere indenfor et par timer eller 3 og på ingen måde kan spore hvorfor.

Er 99,99999% sikker på at det ikke er til angreb (Der er flere faktorer der støtter mig i det).

Er ret sikker på at den by ikke var i 0(men vil ikke udelukke at det kan være sket over en periode) - Og byen har nu +8000 kornproduktion.

Der er igenting jeg kan få til at stemme med det.

Bomben
    Guest

Standard

Jjeg har overvejet muligheden for at jeg er kommet til at sende dem som opbakning til en fremmed by med MEGET lav kornproduktion.

Anser det for ret usandsynligt da jeg ikke husker at have fået nogen beskeder om det - og de byer jeg evt kunne finde på at angribe har høj overskydende kornproduktion - men det er muligt.

Men uanset, så burde ALLE vel ikke dø på så kort tid?

Bomben
    Guest

Standard

Glem det ovenstående. Fik forklaring fra MH.

/gemmer sig i skammekrogen.

Scantraxx
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Gruntsaver
    Citat Oprindeligt Skrevet af Scorpmeister
    Må jeg slynge et spørgsmål ind?

Kan man sende en masse tropper til opbakning hos en modstander, for at forsøge at spise ham ned i troppeantal? Hvis nu en modstander har korn til 1000 tropper, kan man så sende yderligere 2000 ind, for at æde hans tropper ud af huset? Dør opbakning og hjemmetropper på lige fod, eller er der en rækkefølge der? (Jeg ved godt at han bare kan sende dem hjem, men jeg ville gerne vide hvad der skete, f.eks. med en inaktiv spillers tropper, hvis man lavede det nummer.)

Eller er reglen at opbakningen dør før hjemmetropperne dør? Ved vi sådan noget?
    Du kan godt sende opbakning til en fjende for at spise hans korn, men husk lige, at han har en knap der der hedder hjemsend. Så det kan jo kun lade sig gøre i den tid han ikke er online i spillet.
    Og man kan jo ikke spionere sig til hvornår folk er online. (kun i egen alliance)

Det kommer an på om man sådan cirka ved hvornår på dagen vedkommende udvider sine bygninger, hvis man cirka kan finde et gennemsnit på det, burde det da ikke være umuligt at sende et "sulte-angreb" ind... men chancen er stadigvæk meget lille for at vedkommende ikke opdager at der lige pludseligt mangler både korn og tropper.

kekn06ab
    Guest

Standard

Et spørgsmål: Opbakning dør først i tilfælde af at kornet ikke slår til i en by. Men gælder egne tropper der er sendt som opbakning til byen også som opbakning eller går det ind under "egne tropper"?

kekn06ab
    Guest

Standard

Jeg kan se at mit spørgsmål kan misforstås... ærgerligt man ikke kan redigere sine indlæg!

Jeg har en anden persons opbakning stående. Hvis jeg gerne vil sulte dem, så kan jeg vel sende alle mine egne tropper til byen, da andre personers opbakning dør før mine egne, right?

kekn06ab
    Guest

Standard

Ikke engang Treb ved det... jeg er skuffet! :?

Natarisk Kejser Treb's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Geografisk Sted
    Skjern, WestJylland..

Standard

Problemet er at jeg ikke aner hvilke enheder der dør først:
    - Ens egne enheder ..
    - De enheder man har fået tilsendt som opbakning ..

Godt nok ved jeg meget, men er ikke alvidende! :p

Mvh.
    Trebond ..

kekn06ab
    Guest

Standard

Heh, det troede jeg ellers

Nogen man skrive til for at få svar?

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Info/Guide: Kulturpoint
    By Seirup in forum Generelt om Travian