Viser resultater 1 til 2 af 2
    Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    30

Standard Bygherrenes dage afslutning

Bygherrerne dag afslutning

Endeligt nåede Mark Atilius frem til det sted hvor skatten skulle være gemt ifølge dagbogen. Han har allerede gravet et stort hul, men skatten var stadig ikke til at finde. Men Mark gav ikke op, for han fortsatte med at grave. Pludseligt hørte han en stille nynnen ovenfra. Mark så efter og så et gammelt mand som viste stor interesse for hvad Mark havde gang i.

“Unge mand, må jeg spørge om hvad du laver her?” spurgte den gamle mand.
    “Der er intet bedre end motion og frisk luft,” svarede Mark da han ikke kunne finde på et bedre svar.
    “Godt forsøgt.” nikkede den gamle mand som var i godt humør, “luften i dit hul er meget frisk, bør jeg mene, men du bør vide at den tabte legion’s guld ikke er her.”
    “Ikke her?” udbrød Mark.
    “Yep, du vil ikke kunne finde det her,” nikkede manden igen. “Og har heller aldrig nogensinde været her.”
    “Hvordan det?” Mark så forbavset ud og tog den gamle rulle frem. “Men dagbogen siger…”
    Åh, du har min dagbog? Lad mig se det,” lo den gamle mand.
    “DIN DAGBOG?” Mark så på den gamle med forbløffelse.
    “Det er en lang historie…” og manden tænkte lidt, men fortsatte. “hør her, måske du kunne købe mig en god glas vin? Og så vil jeg fortælle dig den tabte legionens histories slutning.”

“... og konvojen ankom og fortalte os at vores by var blevet erobret af en gallerhøvding og at vi vil blive henrettet hvis vi vendte tilbage,” sagde den tidligere general af den tabte legion og sluttede sin historie. “Og guldet?” “Guldet er faktisk her!”
    “Hvor?” Mark så forundret ud.
    “Her, rundt omkring dig! pegede den gamle mand rundt om ham. “Vi brugte guldet til at bygge vores landsby, fra den første sten til sidste tagsten. Men, men vi har sikkert lidt guld tilbage. Hvad tror du det bedst kan bruges til?”
    Mark tøvede ikke længe.
    “Jo, ser du, for lidt siden fortalte min ven Chefarkitekten mig at viden, logik og strategisk tænkning ofte er undervurderet i denne Imperium. Lad os give det til dem der har hjulpet os med at løse alle opgaverne som fik mig her til. Og mig? Jeg er allerede et af de rigeste mænd i verden, alle veje i hele Imperiet tilhører mig og at jeg frit til at gå hvorhen jeg vil. Hvem ved, måske mødes vi igen snart! Farvel og tak, general af den tabte og fundne legion! Og må guderne redde din nye by!”

Derefter gik Mark Atilius på et af de berømte romerske veje i mod solnedgangen og på vej mod nye eventyr.
    Slut

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    30

Standard

Hej alle sammen,

Jeg har nu talt alle rigtige op for hver af jer deltagere. Jeg har kun taget de deltagere har har haft mindst en rigtig og antallet af rigtige står i romertallet.

• iluc: III
    • Obeliks: II
    • Miabella: IIII
    • Orbit: III
    • se4ever: VII
    • Cookie: VI
    • Quantum: V
    • Gimli: II
    • Fissirul: III
    • Sparkonge: VII
    • JaguarenJacob: V
    • Draco_Draco: II
    • KTJ: II
    • Diplomaten: I
    • 1vbrandt: I
    • catch 22: I
    • Finfyr: I
    • Graverbaben: I
    • Imgregers: I
    • Plutonium: III
    • Matia: I
    • Rookie: I
    • Muad-Dib: I
    • liverpoljer: I

To har haft 7 rigtige, men da vi tager 5 ud af 7 rigtige for at få chancen for at få 150 guld, ser det såleds ud for dem der har mindst 5 rigtige:

• se4ever: VII
    • Sparkonge: VII
    • Cookie: VI
    • Quantum: V
    • JaguarenJacob: V

Da vi har lige præcis 5 der har fået mindst 5 rigtige, får de hver i sær 150 guld, da det ikke er nødvendig med en lodtrækning. Jeg vil gerne have i sender en PM til mig om hvor i vil have jeres guld hen. I kan dog ikke få guldet på finaleserveren.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Tilsvarende Tråde

1. Bygherrenes dage
    By Ridder Huma in forum Heltens eventyrer
    Besvarelser: 7
    Sidste Indlæg: 06-03-2017, 13:26
  2. Bygherrenes dage - Diskussionstråd
    By Ridder Huma in forum Heltens eventyrer
    Besvarelser: 5
    Sidste Indlæg: 03-03-2017, 13:24
  3. Super spændende afslutning
    By Stormen in forum Server 4
    Besvarelser: 10