Viser resultater 1 til 8 af 8

Tilmeldingsdato
    Sep 2013

Standard Nominationstråden (Nyt koncept)

Det er stjålet fra det norske forum og direkte oversat til dansk. Men jeg mener at det er en rigtig fed tråd at have på de danske servere så jeg håber at I vil være med til at starte konceptet her på dk serverne.

Hver runde er der altid nogle alliancer og nogle spillere som skiller sig ud mere end andre. I denne tråd kan I nominere de spillere I mener fortjener lidt ekstra credit og som er værd at mindes.
    I kan selv tilføje titler hvis der er nogen i synes der mangler eller lade nogen stå tomme hvis i mener der ikke er nogen der kan leve op til dem.

Spiller

Bedste spiller -

Bedste leder -

Bedste defensive spiller -

Bedste offensive spiller -

Mest undervurderede konto -

Mest overvurderede konto -

Mest værdsatte spiller -

Hyggeligste spiller -

Bedste taktiker -

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kan være enkelte hændelser, hvor en spiller har haft stor/afgørende betydning?)

5 spillere (fra en anden alliance) jeg vil være allieret med på næste server -

5 spillere (fra egen alliance) jeg vil være allieret med på næste server -

Alliance

Bedste alliance -

Mest undervurderede alliance -

Mest overvurderede alliance -

Bedste defensive alliance -

Bedste offensive alliance -

Bedste ledelse -

Diverse kategorier

Bedste manipulator -

Rundens nykommer -

Al respekt til... (spiller, alliance, konto)

Bedste galler -

Bedste romer -

Bedste germaner -

Bedste forumdeltager -

Værd at mindes

Bedste hændelse -

Værste hændelse -

Bedste brug af artefakt -

Værste brug af artefakt -

Største tab -

Vigtigste begivenhed -

Største overraskelse -

Hvorfor min alliance tabte/vandt -

Andre spillere som bør nævnes -

På denne måde kommer jeg til at huske denne runde af server 2

Tilmeldingsdato
    Sep 2013

Standard

Spiller - Mulan (Romtop)

Bedste spiller - 1st Legion og Legolas

Bedste leder - Fisk - Han har været super tålmodig med at lære en masse nye spillere op. Har stor respekt for det arbejde han har lavet i DN. Ligeledes tog han det helt rigtige valg for DN at kontakte os i DOH da de var i krig i sin tid. Det hjalp helt klart DN rigtig meget at vi kunne supplere dem med def

Bedste defensive spiller - Her er der flere der er værd at kigge på. FrodeFår og Rubberduck er nok de 2 som har imponeret mest på hver deres måde.

Bedste offensive spiller - 1st Legion

Mest undervurderede konto - Dimoni. Meget dygtig spiller. Men en skam at det ikke blev vist mere

Mest overvurderede konto - Mælkedrengen. Med alle de angreb på mælkedrengen må det klart blive ham. Der var kontoer der havde langt flere tropper og langt farligere artefakt sammensætninger i alliancen.

Mest værdsatte spiller - Siameser, Rubberduck og Fiol bør klart nævnes her. De lavede trin 20 skatkammer for alliancens skyld og ofrede en by så vi kunne ha 2 store trænere på rotation samt en unik arkitekt til WW-holder. Super fed indsats

Hyggeligste spiller - Der er jo mange. Men Legolas har været rigtig god til at hæve stemningen i chatten og holde moralen højt

Bedste taktiker - Legolas og Haggerbax har været med til at hjælpe mig til at tage den bedste løsning taktisk op til flere gange undervejs.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kan være enkelte hændelser, hvor en spiller har haft stor/afgørende betydning?)

5 spillere (fra en anden alliance) jeg vil være allieret med på næste server - Biiver, Ronja, Acid.Burn, fisk, kwesth. Biiver, Ronja og Acid.Burn har alle kæmpet videre imod alle odds. Lige meget hvor mange gange de er blevet ramt har de valgt at fortsætte. fisk og kwesth har udviklet sig ekstremt meget igennem serveren. Der er stort potentiale i alle 5.

5 spillere (fra egen alliance) jeg vil være allieret med på næste server - Legolas, 1st Legion, Fiol, FrodeFår, Rubberduck. Der er ikke nogen i DOH jeg ikke vil spille med igen

Alliance

Bedste alliance - Der er nok ingen tvivl om at DOH løber med den her

Mest undervurderede alliance - DN selvfølgelig. De løb med sejren.

Mest overvurderede alliance - BV, RV og Seniores deler vist den her ligeligt. Vi troede faktisk at de alle tre var langt farligere end de viste sig at være. :(

Bedste defensive alliance - DN havde til trods for at være nye ufatteligt meget def. Selvom DOH nok har haft mest def igennem hele serveren

Bedste offensive alliance - Uden tvivl DOH.

Bedste ledelse - DOH.

Diverse kategorier

Bedste manipulator -

Rundens nykommer - kwesth. Han var mere eller mindre helt ny da han skrev til os i DOH. Og med noget sitterhjælp fra DOH lærte han helt vildt meget. Sluttede af med en imponerende mængde def samt en rigtig flot konto.

Bedste galler - FrodeFår

Bedste romer - 1st Legion

Bedste germaner - Legolas

Bedste forumdeltager - Der har desværre ikke været særlig mange forum deltagere :(

Værd at mindes

Bedste hændelse - Mulan fik unik støvle Kunne både farme og nå diverse def calls på ingen tid

Værste hændelse - FrodeFår mistede sin startby. Den eneste by som blev rigtig ramt i DOH.

Bedste brug af artefakt - Unik støvle. Vi nåede rigtig mange def calls pga støvle effekten.

Værste brug af artefakt - Unik træner ved Count Meout. Der blev ikke lavet mange tropper mens den var der desværre.

Største tab - Da Haggerbax, flakse og meb løb ind i en mur ved stor ØØ. Vi havde regnet med at muren var et andet sted desværre. :( De stakkels romere bruger så lang tid på at få tropperne op igen :(

Vigtigste begivenhed - Vi fjernede Biivers main og ryddede stort set alt BV's def. Siden da gav BV/RV/Seniores mere eller mindre op lod det til.

Største overraskelse - Umiddelbart er det lige så meget en overraskelse som en skuffelse. BV/RV/Seniores gjorde desværre ikke meget for at udfordre os. Hvis de havde angrebet lidt mere sammen i flok havde vi nok også haft spillere som mistede en del kornavlere.

Hvorfor min alliance tabte/vandt - Vi var alt for stærke i forhold til vores modstandere. Mange af os havde nok langt mere erfaring end de regnede med

Andre spillere som bør nævnes - Foruden hele DOH bør King kontoen og basse nævnes. King for alle de gode billeder fra BV's allychat. Det har været god griner hele serveren. En skam de smed ham ud til sidst :( basse skal klart nævnes for det gode stykke arbejde han lavede som natmand på ww-kontoen. Super flot arbejde!

På denne måde kommer jeg til at huske denne runde af server 2 - Det har været den nok kedeligste runde travian jeg nogensinde har spillet. Med de få angreb der har været mod DOH har der ikke været særlig meget at analysere på. Det har så til gengæld givet masser af tid til at studere. Og så har det som deffer været dødsygt at simme def mere eller mindre kun til WW.. :(

Tilmeldingsdato
    Jan 2017

Standard

Spiller: Legolas her - vil da også lige nominere lidt! Da jeg ikke har været i kontakt med så mange spillere uden for alliancen vil mine nomineringer nok se lidt anderledes ud end Mulans

Bedste spiller - Mulan må det nok blive. Lige meget hvor meget jeg strenger mig an så kan jeg aldrig få en lige så solid konto som ham Respekt for at holde det høje niveau på endnu en server! Andre spillere som er værd at nævne her er 1st Legion og Ole Lukøje! Begge to har konkurreret hæftigt med mig om første pladsen på angrebslisten, og begge endte over mig

Bedste leder - Uden tvivl Mulan! Han har stået for mere eller mindre alt i alliance - lige fra daglig ledelse til off koordination og den smule deff koordination der nu var.

Bedste defensive spiller - Mulan igen... Begynder jeg at lyde som en fanboy?? FrodeFår kan også nævnes her da de også sad på en solid mængde deff gennem serveren!

Bedste offensive spiller - 1st Legion fjernede flere byer end nogen anden på kontoen, og endte også rang 1 på angrebslisten med over 2 millioner angrebspoint. Solid indsats!

Mest undervurderede konto -

Mest overvurderede konto -

Mest værdsatte spiller - Nok lidt egoistisk synspunkt her, men River Dolphin og Ole Lukøje! Genialt samarbejde vi har haft gennem hele serveren!

Hyggeligste spiller - Ole Lukøje, selvom hun blev meget fraværende i chatten hen imod slut :( Men generelt kunne jeg altid regne med svar fra hende når jeg skrev i fælleschatten

Bedste taktiker - Mulan

5 spillere (fra en anden alliance) jeg vil være allieret med på næste server - Biiver, Basse, Minimus, Ola Dunk og Acid.Burn

5 spillere (fra egen alliance) jeg vil være allieret med på næste server - Mulan, Ole Lukøje, River Dolphin, 1st Legion og Delta Force. Der er dog ingen som jeg ikke vil spille med igen fra DOH

Alliance

Bedste alliance - DOH - der er vidst ingen tvivl!

Mest undervurderede alliance - DN - De har gjort det rigtig godt og stabilt gennem hele serveren!

Mest overvurderede alliance - BV, RV, Seniores..

Bedste defensive alliance - Må nok være DOH, selvom DN fortjener at blive nævnt!

Bedste offensive alliance - DOH

Bedste ledelse - DOH

Diverse kategorier

Bedste manipulator -

Rundens nykommer - River Dolphin! Han er ikke en decideret nykommer, men når man sammenligner hans niveau fra DK1 til nu her på DK2, så er han nærmest som en anden spiller! Virkelig flot udvikling!

Bedste galler - FrodeFår

Bedste romer - 1st Legion

Bedste germaner - Mulan/ Ole Lukøje

Bedste forumdeltager -

Værd at mindes

Bedste hændelse - Vores gentagne angreb på Biiver main At vi kunne regne med at løbe imod mur dér fik Ole Lukøje og River Dolphin til at holde motivationen oppe!

Værste hændelse -

Bedste brug af artefakt - Unik støvle ved Mulan. Ulækkert med dobbelt fart på de spydmænd!

Værste brug af artefakt - Unik træner ved count me out! Jeg havde virkelig regnet med nogle seriøse tropper derfra.

Største tab -

Vigtigste begivenhed -

Største overraskelse - At der var så godt som ingen modstand, hvis vi ikke angreb Biiver :(

Hvorfor min alliance tabte/vandt - Vi havde flere erfarne medlemmer, mere struktureret angrebsmetoder, og så nægtede andre alliancer at slå sig sammen.

Andre spillere som bør nævnes - King!!!!!!! Dejligt med sjove udklip fra BV's chat - og så havde vi også nogle uger her til sidst hvor vi arbejdede godt sammen

På denne måde kommer jeg til at huske denne runde af server 2 - Jeg har lært en masse nye spillere at kende! Disse vil blive husket, og håber at spille imod/ med dem en anden gang

Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Standard

Spiller: Ole Lukøje

Bedste spiller - Der er så mange dygtige spillere. Men jeg vil gerne fremhæve River Dolphin og Legolas

Bedste leder - Helt klart fisk. Han turde spørge om hjælp på det rette tidspunkt og har stået med en del nye under ham, det er stærkt gået

Bedste defensive spiller - Mulan

Bedste offensive spiller - Legolas

Mest undervurderede konto - Meb

Mest overvurderede konto - den er svær

Mest værdsatte spiller - Legolas

Hyggeligste spiller - Der kan nævnes mange, chatten har altid været hyggelig. Men Legolas var der altid og klar på en sludder

Bedste taktiker - Fisk

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kan være enkelte hændelser, hvor en spiller har haft stor/afgørende betydning?) Den er svær

5 spillere (fra en anden alliance) jeg vil være allieret med på næste server - Biiver, bulldozeren, Ronja, capricorn, klovnene

5 spillere (fra egen alliance) jeg vil være allieret med på næste server - Jeg kan ikke kun nævne fem, men jeg vil nævne hele DOH

Alliance

Bedste alliance -

Mest undervurderede alliance - DN

Mest overvurderede alliance - BV

Bedste defensive alliance - DN, selvom DOH sad på det meste def. MEn DN stillede hver gang med en god mængde tropper

Bedste ledelse - Fisk

Diverse kategorier

Bedste manipulator - King

Rundens nykommer - Kwesth, du er en eminent spiller. Du kom fra ingenting og du har lært så sindsygt meget at man roligt kan kalde dig for top spiller nu

Al respekt til... (spiller, alliance, konto) Fisk

Bedste galler - Frodefår - Siamerser

Bedste romer - Meb

Bedste germaner - Legolas

Bedste forumdeltager -Haggerbax

Værd at mindes

Bedste hændelse - At fjerne Biivers main
    Værste hændelse - At Bv, Seniores og RV sletter uden at gøre modstand

Bedste brug af artefakt - Mulan får unik støvle på en defensiv konto

Værste brug af artefakt - Count me out og den unikke træner, det var jo til grin

Største tab - At frodefår mister sin startby

Vigtigste begivenhed - Hmm, det ved jeg ikke lige

Største overraskelse - At vi vitterligt ikke fik noget modstand og alle slettede så snart de fik røde krydser

Hvorfor min alliance tabte/vandt - DN løb med sejren, fordi de havde en dygtig ledelse der turde spørge efter hjælp. DOH var klart serveren Overlegen

Andre spillere som bør nævnes - Jeg vil gerne takke hele DOH, for et kanon samarbejde. Jeg vil gerne lykønske hele DN for den flotte sejr! Dernæst vil jeg gerne nævne potatohunter, fordi du turde!

På denne måde kommer jeg til at huske denne runde af server 2 - Jeg vil huske denne runde for at det var den kedeligste server jeg nogensinde har spillet, aldrig har jeg været ved at smide håndklædet i ringen så mange gange, pga kedsomhed som nu, tak til Legolas og River Dolphin for at holde min motivation.

Tilmeldingsdato
    Nov 2014

Standard

Spiller – 1st Legion

Bedste spiller - Mulan for at være tilstede når det galt og fulgte def og angreb calls til døren.

Bedste leder – Mulan, for at tage sig tid til at høre hvad andre havde af indput.

Bedste defensive spiller – En deler mellem Mulan og Frode Får, Da vi har ikke haft et eneste rigtig hit på vores konto i center, og de få der var af angreb blev deffet ud, af disse to

Bedste offensive spiller – Ole Lukøje, får at angribe frygtløst og uden fakes.

Mest undervurderede konto – Alle i DN, da de faktisk kunne arbejde sammen, og viste lyst til at lære.

Mest overvurderede konto – Alle fra BV, RV og Seniores. Sorry men havde forventet mere af den samlede flok, og af nogle af de mere erfarne spillere der også havde været med på com.

Mest værdsatte spiller – Mulan for at løfte en stor byrde og udfordre sig selv med at ville gøre det bedre.

Hyggeligste spiller – Ronja, for de gode spydige IGM frem og tilbage.

Bedste taktiker – Ikke Mulan, får vi fik ikke lov til at fjerne byer der havde sent angreb på alliancen, så den forsvandt inden deres angreb ramte

5 spillere (fra en anden alliance) jeg vil være allieret med på næste server – (Biiver, Ronja, Acid.Burn, fisk, kwesth. Biiver, Ronja og Acid.Burn har alle kæmpet videre imod alle odds. Lige meget hvor mange gange de er blevet ramt har de valgt at fortsætte. fisk og kwesth har udviklet sig ekstremt meget igennem serveren. Der er stort potentiale i alle 5.) Giver Mulan ret her.

5 spillere (fra egen alliance) jeg vil være allieret med på næste server – Hele DOH, og up coming fra DN.

Alliance

Bedste alliance – DOH 22 mand smadrede hele serveren.

Mest overvurderede alliance - BV, RV og Seniores behøver vist ikke kommentere mere på det.

Bedste defensive alliance – DOH da to spillere havde til sammen en mur på over 250k.

Bedste offensive alliance - DOH.

Bedste ledelse - DOH.

Diverse kategorier

Bedste manipulator - ??

Rundens ny kommer - ??

Bedste galler - FrodeFår

Bedste romer - Rubberduck

Bedste germaner - Mulan

Bedste forumdeltager - ??

Værd at mindes

Bedste hændelse – Vi fik centrum

Værste hændelse – (FrodeFår mistede sin startby. Den eneste by som blev rigtig ramt i DOH.) Det Mulan glemmer at skrive er at der blev vedtaget 4 dages sorg og ingen farm lige efter.

Bedste brug af artefakt - Unik støvle. Hos Mulan

Værste brug af artefakt – (Unik træner ved Count Meout. Der blev ikke lavet mange tropper mens den var der desværre.) Vi med lille træner fik lave 3 gange så mange tropper, hvis Mulan eller Frode Får havde haft den, kunne de Deffe WW’et alene.

Største tab – Alt det def der døde til Natarene og ikke til BV/RV/Seniores mangel på angreb.

Vigtigste begivenhed – 15 byer lagt korn død på en gang på samme konto i samme aktion, mens Main blev fjernet.

Største overraskelse -BV/RV/Seniores Der er vist kogt nok suppe på dem nu.

Hvorfor min alliance tabte/vandt – Vi have en plan og fulgte den indtil vi fandt ud af at BV/RV/Seniores ikke kunne samle def og bare lave en fælles aktion sammen, der efter var det auto pilot til sejr.

Andre spillere som bør nævnes – (Foruden hele DOH bør King kontoen og basse nævnes. King for alle de gode billeder fra BV's allychat. Det har været god griner hele serveren. En skam de smed ham ud til sidst )Mulan skriver det så fint igen her.

På denne måde kommer jeg til at huske denne runde af server 2 – Fik prøvet nogle nye taktikker af, der gav nye ideer, ellers den kedeligste omgang settlers ever.

Tilmeldingsdato
    Jun 2017

Standard

Spiller - FrodeFår (Bjarne)

Bedste spiller - Mulan kontoen af flere årsager, såsom at være den spiller med største egen mængde deff, som kun blev indstillet grundet manglende angreb imod vores egen alliance, og derfor gik efter trin 21 avlere. Samt altid være klar til at hjælpe med defensive koordineringer (de få der nu var), og for yderst lækre offensiv koordinering når vi endelig valgte at lave en ordentlig aktion

Bedste leder - Fisk - for at tage den kæmpe byrde på sig at vælge og være leder for en alliance af rookies, som skulle læres op. Jeg snakkede tidligere med mulan (Romtop) om hvor imponerende dette var, da ingen af os selv havde den form for overskud og lyst til at skulle lærer nye spillere op fra bunden. Så kæmpe stor respekt til Fisk herfra

Bedste defensive spiller - Det må her være Mulan kontoen igen, da de lige som os selv valgte at ligge deres konto relativt tæt på centrum, og havde mulighed for at nå stort set alle deff calls der tikkede ind. Og for at have en større egen mængde defensive tropper end nogen anden.
    Dog skal rubberduck også fremhæves for en solid mængde romer deff, som alle frygter at løbe ind i når man endelig ser det

Bedste offensive spiller - Ole Lukøje, godt nok kun nr. 2 på angreb listen, men Ole Lukøje var der altid til at hjælpe os defensive spillere med at rydde byer til overtagelse, foruden at kontoen på et tidspunkt nok havde serverens største cleaner.

Mest undervurderede konto - Disney kontoen, må komme ind her, da den havde enormt potentiale, som vi desværre ikke fik at se grundet sygdom og andre problemer. Kæmpe respekt dertil for at kæmpe videre på en server igennem alt det.

Mest overvurderede konto - Count Meout, med en unik træner og stort set ingen tropper.

Mest værdsatte spiller - En gammel cliche går man aldrig galt med. For fanden Mulan står her meget, men den går sku hertil igen, da det altid er disse gutter jeg går til, når der enten er problemer, mangle på information, kedsomhed, eller bare har lyst til at sidde og snakke.
    Til enhver tid en konto jeg altid værdsætter meget, sammen med det venskab som vi efterhånden har opbygget og en længere årrække

Hyggeligste spiller - Uden Haggerbax, ville min skype aldrig kunne nå op over 300 beskeder på under 2 timer

Bedste taktiker - Mulan, lige som nævnt tidligere er der sku snart ikke det de gutter ikke kan finde på, hvilket stadig skræmmer mig lidt. Tager vi et tilbageblik i tiden, så kommer der en lille hemmelighed her. Deff-calls er blandt andet blev bestemt ved hjælp af en meget berømt mønt i DOH kræse

Rundens joker - King, du var fandme en joker uden lige, der blev smidt ud fra dit hjemland mit inde i fjendes territorium, og du blev en af vores mest betroede og værdsatte spillere (ihvertfald på information).

5 spillere (fra en anden alliance) jeg vil være allieret med på næste server - Biiver, Ronja, Acid.Burn, Fisk og basse

5 spillere (fra egen alliance) jeg vil være allieret med på næste server - Først og fremmest ligger min konto altid klods op og ned af mulan, så det er jo en selvfølge. Derefter har vi Ole Lukøje som altid er klar til at hjælpe andre uden selv at have fordele ved det. Vi har også Haggerbax som altid er livlig i chatten. For ikke at glemme Legolas som altid sætter en frygt i sine modstander. Og sidst men ikke mindst King, for at være overgå legenden agent 007 James Bond, og holde sig ubemærket i knap 4 måneder i fjendes lejr, et talent som ikke må overses.

Alliance

Bedste alliance - DOH, ja som de andre siger, så har det jo lidt givet sig selv

Mest undervurderede alliance - DN, nogle skulle jo have et WW, og DOH hader per princip at lave WW :P

Mest overvurderede alliance - BV, RV og Seniors, i ved godt selv hvorfor.

Bedste defensive alliance - Tror sku at det må blive os i DOH igen når 2 spillere tilsammen kan stille en mur på knap 700k defensive tropper.

Bedste offensive alliance - DOH, som det blev vist gentagne gange, såvel som det faktum at vi ryddede yderligere 5 WW byer (inkluderet Ola Dunk)

Bedste ledelse - DOH - Diktatur/enevælde fungere sku når manden bag rettet faktisk ved 100% hvad han gør, og så lidt til.

Diverse kategorier

Bedste manipulator - King manipulerede information som ingen anden har gjort det i mange lange tider.

Rundens nykommer - Tror sku at denne må gå til DN som en fællesfaktor

Bedste galler - Fiol simmede sig alligevel op på en førsteplads og havde da også en god mængde tropper

Bedste romer - 1st Legion får sku denne, men også kun fordi at Rubberduck ikke fik mulighed for at vise sine defensive tropper ordentligt frem

Bedste germaner - Fuck nu af Mulan og giv lidt plads til andre Derfor så skal vi sku have Ole Lukøje på banen istedet for, bare for at være på tværs af alle andre som har ret

Bedste forumdeltager - Mulan (romtop) for at lave denne nominerings tråd

Værd at mindes - Tidligt på serveren var DN kommet i kambolage med BV, og hurtigt gik de efter deres leder Fisk, som så sig nødsaget til at spørge om hjælp udefra, hvortil vi på FrodeFår valgte at støtte op og fjernede en på dette tidlige tidspunkt en 40k stor cleaner som både gav hans modstander et ordenligt tilbageslag, men samtidigt også reddede hans main fra at ende korndød

Bedste hændelse - Vi fik den unikke kostplan!!!!

Værste hændelse - Der var ingen i vores alliance der havde brug for fodderbyer

Bedste brug af artefakt - Alle har tydeligvis glemt hvordan spionerne på Delta Force løb fra den ene ende af kortet til den anden i pendulfart

Værste brug af artefakt - Meow Meow

Største tab - Sartaq du er sku en fandens karl, sådan at gå og fjerne min startby!!! Så tillykke herfra, for at vores egen dovenskab overvandt trangen til at kæmpe videre for en startby

Vigtigste begivenhed - Opstarten på samarbejdet mellem DN og DOH!!!

Største overraskelse - At man som defensiv spiller skulle sidde og simme WW-Armbolt -.-''''

Hvorfor min alliance tabte/vandt - Erfaring og dedikation

Andre spillere som bør nævnes - Ola Dunk - for at vælge at rejse et WW til ære og minde og en kær ven som forlod livet alt for tidligt.

På denne måde kommer jeg til at huske denne runde af server 2 - ZZZZzzzzzzZZZZZzzzzzz - King kan du ikke kommet med nogle screenshots???

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014

Standard

Spiller - King

Bedste spiller - Årh der er jo mange, men Mulan skiller sig jo nok lidt ud. men legolas er også en dygtig spiller. og i det hele taget hele DOH.

Bedste leder - Mulan.

Bedste defensive spiller - Frodefår

Bedste offensive spiller - Legolas, men her igen der er nogen stykker 1st legion også en dygtig off spiller.

Mest undervurderede konto - Fisk, ingen havde regnet med det han har ført DN til.

Mest overvurderede konto - countmeout

Mest værdsatte spiller - Legolas for mit vedkommende vi havde et godt samarbejde ang off aktioner her tilsidst på serveren. (selvom vi ikke fandt noget deff)

Hyggeligste spiller - Legolas igen altid klar på chatten.

Bedste taktiker - Mulan, ikke mange kan det han kan.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kan være enkelte hændelser, hvor en spiller har haft stor/afgørende betydning?) øhhhh ja.

5 spillere (fra en anden alliance) jeg vil være allieret med på næste server - det meste af DN alliancen, selvom der var mange nye der holdte de gejsten oppe.

5 spillere (fra egen alliance) jeg vil være allieret med på næste server - Nu var jeg jo i solo ally det meste af serveren, men det er jo nok ikke nogen speciel hemmelighed mere jeg arbejdede en del med DOH surprice.....

Alliance ENS

Bedste alliance - DOH

Bedste defensive alliance - DOH

Bedste ledelse - Mulan

Diverse kategorier

Bedste manipulator - kan man nominere sig selv ? en del ved hvorfor

Rundens nykommer - en stor del i DN

Al respekt til... (spiller, alliance, konto) Fisk for det han har gjort. taget en masse under sine vinger og lært dem hvad det går ud på.

Bedste galler -

Bedste romer -

Bedste germaner -

Bedste forumdeltager - haggerbax

Værd at mindes DN sejr

Bedste hændelse - Da jeg (king) forlod bv i sin tid fordi de ville optage en masse noobs.

Værste hændelse - ?

Bedste brug af artefakt - mulan med hans unikke støvler, han reddede mig mange gange mod BV.

Værste brug af artefakt - countmeout

Største tab - øhm, tror jeg blev ramt i en sup på et tidspunkt.

Vigtigste begivenhed - Da jeg hentede en lille kostplan BV så fint havde ryddet for mig. lidt træls de stjal mine off point :(
    BV blev dog en smule truende efterfølgende. enten kunne jeg aflevere den frivilligt til dem igen ellers ville de bare hente den, sjovt for har den sku stadig til serverslut.

Største overraskelse - BV, de var så ringe. de startede ellers hårdt ud med at de jo havde vundet en server før. det ved jeg ikke hvordan de har præsteret.

Hvorfor min alliance tabte/vandt - hverken tabte eller vandt. hyggede jo bare.

Andre spillere som bør nævnes - pas

På denne måde kommer jeg til at huske denne runde af server 2 - der er mange ting, men det sjoveste var jo mest af alt nok jeg var i BV fælleschat efter jeg forlod dem. ikke kun et par dage eller 3 men nok nærmere 150 dage ikke fordi jeg har kunne spionere dem som sådan, men altid sjovt at være fluen på væggen. grinte hvertfald mange gange over det der blev skrevet derinde, især når det handlede om mig
    at jeg "stjal" deres lille kost vil også huskes.

over and out..
    Toft/King

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010

Standard Nomineringstråd

Spiller

Bedste spiller - Mulan

Bedste leder - Mulan

Bedste defensive spiller - Mulan

Bedste offensive spiller - Der var flere rigtig gode, alle fra DOH

Mest undervurderede konto - Nogen af de bedste fra DN

Mest overvurderede konto - Konti fra BV og Senioererne

Mest værdsatte spiller - Den er for svær, kunne nævne flere

Hyggeligste spiller - En af dem er Her Haggerbax, men der var mange hyggelige på chatten

Bedste taktiker - Mulan

5 spillere (fra en anden alliance) jeg vil være allieret med på næste server - Toft- Dimoni - Frey - og andre

5 spillere (fra egen alliance) jeg vil være allieret med på næste server - Alle fra DOH

Alliance

Bedste alliance - DOH

Bedste defensive alliance - DOH

Bedste ledelse - DOH

Diverse kategorier

Bedste manipulator -

Rundens nykommer -

Al respekt til... (spiller, alliance, konto) Ole Lukøje

Bedste galler -

Bedste romer -

Bedste germaner -

Bedste forumdeltager -

Værd at mindes

Bedste hændelse -

Værste hændelse -

Bedste brug af artefakt -

Værste brug af artefakt -

Største tab -

Vigtigste begivenhed -

Største overraskelse -

Hvorfor min alliance tabte/vandt - Vandt sammen med DN, fordi vi var klart bedst fra start af

Andre spillere som bør nævnes -

På denne måde kommer jeg til at huske denne runde af server 2
    Den overlegenhed som DOH besad

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •